美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


禁止訪問

積分: 61348


5041#
發表於 17-6-15 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6900


5042#
發表於 17-6-15 12:37 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 11:20
係呀,不過你如果未買過,可以先去你就近的店,去到睇下邊個ba來問你野,你拎張卡片先,有佢地what's app ...

上次羅左個朗豪坊ba卡片,原來有whatsapp!無留意添,等我放工去ifc搵d ba傾下看下佢地nice ng nice先


男爵府

積分: 8829


5043#
發表於 17-6-15 12:39 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 12:27
謝謝你既心意. 將來有機會出黎交換唔岩既sample用,哈哈

好呀


男爵府

積分: 6900


5044#
發表於 17-6-15 12:40 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 12:05
果日終於試左,呢隻mask好好用

點好用法?first care mask有咩唔一樣?


男爵府

積分: 8829


5045#
發表於 17-6-15 12:40 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 12:33
我個陣都係去呢間買,唔錯
之前去IFC連根拔個間都幾好

我之前係銅鑼灣sogo,不過跟開既ba唔做,就轉去尖沙咀


男爵府

積分: 8829


5046#
發表於 17-6-15 12:40 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 12:34
從錯誤中學習咁解嗎

冇錯冇錯


男爵府

積分: 8829


5047#
發表於 17-6-15 12:41 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-15 12:37
上次羅左個朗豪坊ba卡片,原來有whatsapp!無留意添,等我放工去ifc搵d ba傾下看下佢地nice ng nice先
...

我而家都係what's app問野


珍珠宮

積分: 36256


5048#
發表於 17-6-15 12:45 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-15 12:37
Thanks all!
不用客氣.始終雪花秀太多野,有D唔記得點用,好正常


男爵府

積分: 8216


5049#
發表於 17-6-15 13:26 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 12:25
我都想搵磨沙或deep clean,
而家用緊美白個支磨沙

美白磿沙好用嗎?幼粒?洗完爽滑嗎?我想買但未試過


大宅

積分: 4382


5050#
發表於 17-6-15 13:31 |只看該作者
想問下GOLD MEMBER 9折買嘢之後係咪都仲可以儲分?
人蔘飲品同美白精華+FACIAL SET 係咪淨係美白精華有得儲分?


男爵府

積分: 5364


5051#
發表於 17-6-15 13:33 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 12:31
我自己就洗左面,乾晒就敷薄薄地,多數20分鐘就撕到. 但有JM講,可以搽左first care先再敷
...

以我用開,係洗完面,搽first care serum, 搽balancer, 再搽emulsion, 喺濕潤嘅情況下搽玉容面膜~大約敷30分鐘,乾咗就撕得,用完塊面即時覺得潤咗同滑咗~
我以前有買貨裝,呢期被你哋毒到,大量入貨,唔洗買玉容貨裝lu~


男爵府

積分: 8829


5052#
發表於 17-6-15 13:40 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-15 13:26
美白磿沙好用嗎?幼粒?洗完爽滑嗎?我想買但未試過

好用,用完好滑


大宅

積分: 4382


5053#
發表於 17-6-15 13:41 |只看該作者
通常G MARKET 送的MASK 除了CLARIFYING 同OVERNIGHT, 仲有一枝係咩來GA? D 字好鬼細, 都睇唔到係咩


男爵府

積分: 8829


5054#
發表於 17-6-15 13:41 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 13:31
想問下GOLD MEMBER 9折買嘢之後係咪都仲可以儲分?
人蔘飲品同美白精華+FACIAL SET 係咪淨係美白精華有得儲 ...

9折都可以儲分,戈蔘飲可以儲分,美白精華加facial set, 美白精華可以儲分,facial唔儲但照樣會計入消費額


男爵府

積分: 8829


5055#
發表於 17-6-15 13:41 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 13:41
通常G MARKET 送的MASK 除了CLARIFYING 同OVERNIGHT, 仲有一枝係咩來GA? D 字好鬼細, 都睇唔到係咩:questio ...

應該係massage cream


男爵府

積分: 8829


5056#
發表於 17-6-15 13:42 |只看該作者
BabyKwan 發表於 17-6-15 13:33
以我用開,係洗完面,搽first care serum, 搽balancer, 再搽emulsion, 喺濕潤嘅情況下搽玉容面膜~大約敷30 ...

睇來你先係大戶


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5057#
發表於 17-6-15 13:45 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-15 13:26
美白磿沙好用嗎?幼粒?洗完爽滑嗎?我想買但未試過

你唔好買,去做完spa,叫ba俾你試左先


珍珠宮

積分: 36256


5058#
發表於 17-6-15 13:53 |只看該作者
BabyKwan 發表於 17-6-15 13:33
以我用開,係洗完面,搽first care serum, 搽balancer, 再搽emulsion, 喺濕潤嘅情況下搽玉容面膜~大約敷30 ...
下次都咁用先, 大把basic 水同乳液,當清清佢


珍珠宮

積分: 36256


5059#
發表於 17-6-15 13:53 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 13:41
應該係massage cream
作用係乜? 我都有,不過未用


男爵府

積分: 6774


5060#
發表於 17-6-15 13:56 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 10:34
係地真係奢侈,我真係用黎敷面

係咪真係可以清黑頭?? 係就好好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo