立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68587
mcyw888 發表於 18-5-25 16:13 孜然粉我都係用黎整羊, 我好鍾意食羊
翡翠宮
積分: 80261
amychoi 發表於 18-5-25 16:16 我記得妳上次都係叫羊食, 但有時出面會煮得太熟, 我唔太鍾意食.
象牙宮
積分: 216545
mcyw888 發表於 18-5-25 16:22 其實係家姐叫我CHI黎食, 因為得返一份但你都好好記性
珍珠宮
積分: 43024
Heymanma 發表於 18-5-25 16:46 澳洲又平又新鮮呢, 我C6話大滿足 , 以前我媽每年返香港都帶幾KG, 自從新聞話有人帶生肉俾海關扣留, ...
積分: 38945
coo1068 發表於 18-5-25 14:19 嗰間只得超市,冇其他,應該少人啲
stella816 發表於 18-5-25 16:52 去過一次怕怕超多人,頭先經過apm諗住行下見到又係好多人車仔都冇要排隊等,我放棄走左我好怕多人:igiveup ...
coo1068 發表於 18-5-25 15:00 110
stella816 發表於 18-5-25 17:00 我全家都鍾意食羊㗎不過我淨係用黑椒同香草咋,孜然粉邊度買,其實咩味㗎未食過成日聽人講呢隻粉 ...
stella816 發表於 18-5-25 17:02 早知咁平頭先沖入去買完走啦,我fd尋日去排隊俾錢排到停車場出面
用戶要求終止服務
積分: 346556
mcyw888 發表於 18-5-25 16:50 係, 真係又平又新鮮, 好味好多 嘩, 正, 幾KG
tsung 發表於 18-5-25 17:36 可惜我唔食肉
amychoi 發表於 18-5-25 17:09 孜然粉用來去so味, 但我鍾意食so味, 我就好少用佢來整羊架.
stella816 發表於 18-5-25 18:02 就係果陣so味先好味,幾時我去都咁夾,俾個5我
amychoi 發表於 18-5-25 18:06 Five five five
mcyw888 發表於 18-5-25 17:52 我都係介唔到羊,其他都少食
stella816 發表於 18-5-25 18:04 你係素食者?咁仔同老公就你一齊毒食?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy