跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1492


5041#
發表於 09-9-28 11:19 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-28 11:03 發表


做咩會成日頭痛架~~休息唔夠~??
請日假抖下啦~~

據我所知頭痛, 周身骨痛都係因為身體唔夠維他命b6同蛋白質, 因為b6會幫助蛋白質吸收, 每日食返足夠b6o既野(例如動物肝臟、心臟、腎臟、酵母粉、蜜糖、麥麩、小麥胚芽、蛋黃、牛奶、肉類等的維他命B6含量都很豐富)就會少好多懷孕時唔舒服o既症狀架喇!
d醫生成日話唔駛食維也他命住, 話個b未需要, 但就忽略o左其實mama都要需要維他命去減低身體不適, 而家食定適量o既維他命, build up好自己個身體, 到bb一要營養個陣mama都唔會同個b爭食嘛!

維他命B6 ( Vitamin B6 )
維他命B6是蛋白質代謝所必備的一種輔脢,其對人體的重要性自不在話下。倘若缺乏維他命B6時,將會出現抽筋、神經異常、失眠、精神憂鬱、貧血等現象,在適當給予維他命B6之後,上述症狀即會消失。除此之外,缺乏維他命B6也可能引起腎結石或膀胱結石。
  另有臨床資料,則顯示維他命B6能夠改善痔瘡的情況。人體的腸內細菌能夠自行合成部分維他命B6,當然了,我們也可以自動物的肝臟、腎臟、牛奶、酵母、以及麥麩等食物,充分攝取維他命B6。
  人類睡眠深沉時,GABA含量會升得很高,這顯示,有維他命B6時,GABA容易提高,人較易入眠深睡。故要讓亢奮的腦細胞休息,除用褪黑激素外,補充維他命B6時更能使睡眠品質提升。
  在維他命B6的建議量方面,成人為每日二毫克。女性在懷孕、授乳期間,則應增加為2.5毫克。能適當地消化、吸收蛋白質、脂肪。可幫助主要胺基酸(essential aminoacid)之一的色胺基酸(tryptophan)轉換為菸草酸(niacin,維他命B3)。防止各種神經、皮膚的疾病,緩和嘔吐(為防止早晨起床時的嘔吐感,醫生的處方中都有維他命B6。)可促進核酸的合成,以防止老化。減少夜間肌肉的痙攣、腳的抽筋、手的麻痺等手足、神經炎的病痛、促進自然的利尿作用。
含有維他命B6的食物:梨,全麥麵粉,小蝦,香蕉,榛實,大豆,米糠,扁豆,葵花子,啤酒酵母,米,鮪魚,胡蘿蔔,鮭魚,小麥胚
缺乏症:虛弱,精神恍惚,躁動不安,神經質,失眠,走路協調性差,過分活躍,腦電波不正常,貧血,舌頭蒼白,肌肉抽痛,腎結石,皮膚損害
攝取過量之症狀:手腳笨拙,麻木
效用:
  1.參與蛋白質和氨基酸的許多化學反應
  2.幫助腦部的正常功能
  3.協助產生能量並防止壓力
  4.維持體夜的化學平衡
  5.調節體液分泌
  6.作為碳水化合物,蛋白質和脂肪代謝的輔
  7.治療某些貧血
  8.治療cycloserine和異菸胼中毒
  9.促進正常紅血球細胞之形成

摘錄於以下網址:http://chia8138.myweb.hinet.net/FA27.htm


[ 本帖最後由 farfeifar 於 09-9-28 11:55 編輯 ]


大宅

積分: 1127


5042#
發表於 09-9-28 11:19 |只看該作者
早晨! 講開小氣, 我無講過比人知我大肚咁滯. 但係d朋友就成日估, 因為我同佢地食飯唔飲酒, 唔食海鮮, 生冷野咁. 有d fds就好識做, 佢地都係暗唖底估, or只係口up up一兩句咁, 唔應佢都得. 但我有個fd就不停send sms問我係唔係, o係度笑, 又話你e+有排戒口, 第時bb邊個湊呢樣果樣, 我都係o係度灑佢無講話我有, 佢仲越講越興奮, 我嬲嬲地話你咁想知就自己生返個, 費事睬佢咁話.

而我c6又黑人憎, 好似慌死人唔知咁, 同屋企人食飯成日講呢d你唔食得架呵, 呢d又唔得架呵, 咁屋企人咪估到o羅, 雖然佢地話aiya唔夠三個月我地唔會問咩野, 但係我覺得個46真係玩野lor, 我懷疑佢太興奮忍唔住.

其實我唔係迷信怕bb小氣, 而係三個月個胎真係未穩定, 一來我唔想touchwood要交代d咩野, 二來又唔想家人一場歡喜. 我身邊有兩個朋友都係bb臨出世時走左, 所以令我覺得由懷孕到順利生產真的一d都唔易


大宅

積分: 1492


5043#
發表於 09-9-28 11:25 |只看該作者
原帖由 yslgirl 於 09-9-28 11:19 發表
早晨! 講開小氣, 我無講過比人知我大肚咁滯. 但係d朋友就成日估, 因為我同佢地食飯唔飲酒, 唔食海鮮, 生冷野咁. 有d fds就好識做, 佢地都係暗唖底估, or只係口up up一兩句咁, 唔應佢都得. 但我有個fd就不停send ...

我都唔係迷信d咩, 但我都想我自己適應到同個b一齊o既時間先比多d人知,但我阿ma同老公已經用晒大聲公周圍話比人知了...搞到好似有d壓力咁!


子爵府

積分: 10180


5044#
發表於 09-9-28 11:55 |只看該作者
大家好!我係第一胎,預產期5月18日.係聯合醫院生.其實我都唔係好清楚而家到底幾多週.我去左將軍澳醫院登記,佢話我6週幾(25號果時)其實係咪由最後一次黎m第一日開始計定係最後一日開始計.
同埋我19號係屋企同驗孕棒驗有左,跟住落去樓下診所驗,佢都係同我驗尿,跟住話我有左,出左封信俾我.我去將軍澳醫院登記時,佢都無同我驗過任何野,約左11月5號先返去檢查.
其實我使唔使出去搵私家照下,有時我都唔敢肯定自己係唔係真係有左.


複式洋房

積分: 138


5045#
發表於 09-9-28 11:56 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-27 18:12 發表
http://www.healthyhkec.org/healthcare/pregnancy/


lalamike ,
thanks a lot !!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5046#
發表於 09-9-28 11:57 |只看該作者
我都諗住星期三見完醫生
照到有胎long就同上司講
thanks


原帖由 eunice_enya 於 09-9-28 10:57 發表


或者你可以先告訴你上司...放便佢安排你的工作及請假麻.


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5047#
發表於 09-9-28 12:01 |只看該作者
你個case同我差唔多
我都係自己check到有
於是去家庭醫生confirm
佢出左信比我排政府產檢
不過要19/10先初次見
所以我會在呢幾個星期自己睇c+
希望可以在政府產檢前見胎囊同心跳!
你都可以在呢段時間book c+啊
因為11月太遲了
at least而家照左個心都定d嘛

原帖由 evapecosbb 於 09-9-28 11:55 發表
大家好!我係第一胎,預產期5月18日.係聯合醫院生.其實我都唔係好清楚而家到底幾多週.我去左將軍澳醫院登記,佢話我6週幾(25號果時)其實係咪由最後一次黎m第一日開始計定係最後一日開始計.
同埋我19號係屋企同驗孕棒驗 ...


大宅

積分: 1492


5048#
發表於 09-9-28 12:02 |只看該作者
原帖由 evapecosbb 於 09-9-28 11:55 發表
大家好!我係第一胎,預產期5月18日.係聯合醫院生.其實我都唔係好清楚而家到底幾多週.我去左將軍澳醫院登記,佢話我6週幾(25號果時)其實係咪由最後一次黎m第一日開始計定係最後一日開始計.
同埋我19號係屋企同驗孕棒驗 ...

驗到就係有o左架喇~食野小心d同多d休息啦~11月先有得去醫院產檢...你可以自行去c+診所自己做証產檢架!因為淨係去政府醫院係唔係太足夠, 同埋政府醫院唔會冇lala同你做超聱波照bb的, 所以你如果冇咩少產現像, 見議你7-8w左右可以去做第一次超聲波睇下個bb law!


大宅

積分: 2577


5049#
發表於 09-9-28 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2577


5050#
發表於 09-9-28 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8621


5051#
發表於 09-9-28 12:11 |只看該作者
原帖由 evapecosbb 於 09-9-28 11:55 發表
大家好!我係第一胎,預產期5月18日.係聯合醫院生.其實我都唔係好清楚而家到底幾多週.我去左將軍澳醫院登記,佢話我6週幾(25號果時)其實係咪由最後一次黎m第一日開始計定係最後一日開始計.
同埋我19號係屋企同驗孕棒驗 ...


你晌聯合生, 可以去tko 醫院登記ma? 定係去母嬰健康院呀?
我都想去聯合生, 但我未登記呀~!因今日放工去照心跳, 照左先去登記


男爵府

積分: 5414


5052#
發表於 09-9-28 12:38 |只看該作者
today see 咗doctor la!未照到胎 long 呀!
5w2days,doctor 說咗D可能性,我很摁擔心呀!有無sis都照吾到呀!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5053#
發表於 09-9-28 12:41 |只看該作者
5wk2未照到胎囊
我聽有sis都試過
因為排卵遲了
你今次係幾時排卵﹖
咁你hcg幾高﹖



原帖由 梳打餅 於 09-9-28 12:38 發表
today see 咗doctor la!未照到胎 long 呀!
5w2days,doctor 說咗D可能性,我很摁擔心呀!有無sis都照吾到呀!


別墅

積分: 599


5054#
發表於 09-9-28 12:49 |只看該作者
HIHIH

我終於有時間上黎啦
為你既首飾換新裝啦~~~


大宅

積分: 2451

畀面勳章 陪月勳章


5055#
發表於 09-9-28 13:03 |只看該作者
hi, 好耐無上嚟嘞!又要用一段時間先追得返d post潻...!

星期六終於見心跳...好開心!因為遲排卵,所以而家先係接近8wk,我預產期係5月13!

我心絲絲想睇多個醫生,因為而家嗰個講嘢有好多保留,搞到我同c6有時會好擔心,想問下各位有冇mama睇緊的又好的可以介紹我呀!唔該晒!!!


別墅

積分: 599


5056#
發表於 09-9-28 13:03 |只看該作者
原帖由 fyyjott 於 09-9-28 10:18 發表

唔好意思,依家先上網啊!
我住fanling,攞左信後即刻去左排威院,佢安排左兩個期俾我,不過第一個期要去到11月2日,到時都成10周啦.不過佢叫我呢兩個星期先去一次健康院(fanling),做第一次,不過我打去問左,都係去約個期 ...


我都係住fanling 呀~~~
你住邊呀
為你既首飾換新裝啦~~~


大宅

積分: 2451

畀面勳章 陪月勳章


5057#
發表於 09-9-28 13:12 |只看該作者
原帖由 adalam1985 於 28-9-2009 10:53 AM 發表
hello,各位好

我個bb個預產期係5月13號
而家8週到...
因為我老公係黑人,所以bb係中非mix


我係葵芳張智醫生做產檢
佢好nice,最搞笑佢同我老公講"Only one baby"
同埋係咁叫我老公"come! take a look!take a look" ...


hello adalam1985, 我一樣係5月13預產期,真係啱!!

我想問張智醫生ok ma?因為我住葵青區,而家想搵多個c+睇,你可唔可以pm我呢位醫生d資料同收費呀?thanks!!


禁止訪問

積分: 7087


5058#
發表於 09-9-28 13:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5414


5059#
發表於 09-9-28 13:27 |只看該作者

回覆 5051# lalamike 的文章

吾知呀!我只知排卵係1/9-9/9.
勁擔心now.


禁止訪問

積分: 1256


5060#
發表於 09-9-28 13:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo