跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


5041#
發表於 05-6-29 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

去洗白白喇
我開電腦係有野整既,
點知入左黎8,
最後都係乜都未整,
好..等我洗完白白, 就整先.
該用戶已被刪除

5042#
發表於 05-6-29 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 271


5043#
發表於 05-6-29 00:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66,
你講我定SBB啊?




(bk有個戇爸爸
撩事鬥飛誇啦啦
成日唔停口多多
因住比人捉去打)
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


伯爵府

積分: 17618


5044#
發表於 05-6-29 00:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

tummy
你正常好多....


男爵府

積分: 7735


5045#
發表於 05-6-29 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

ritaor66 寫道:
tummy
你正常好多....


冇錯!!


男爵府

積分: 5531


5046#
發表於 05-6-29 00:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

oo,66:
今日我係頌富個wing wah 藥房買fitti 尿片,佢地竟然將D贈品据為己有,我問佢点解貼贈品嘅胶紙就係到,濕紙巾就無咗,佢地即係詐傻話Dpromoter 攞咗,跟住就話睇下仲有無wor,結果咪塭到兩包送多兩片尿片贈品比我law,不過我唔会再幫親佢啦


洋房

積分: 271


5047#
發表於 05-6-29 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
睇你點睇啦,其實sbb都幾好笑,通常d咁口花花既人,心地都會好好,仲會好怕老婆。(Carol發起惡都應該......)
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


男爵府

積分: 7735


5048#
發表於 05-6-29 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
咁樣呢

bk有個戇爸爸
撩事鬥飛誇啦啦
成日o係度 b-li ba la
因住比人捉去打


男爵府

積分: 7735


5049#
發表於 05-6-29 00:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

esa
咁唔好再幫襯佢,奸商!! :evil:


男爵府

積分: 5531


5050#
發表於 05-6-29 00:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

BaBaPigTummy 寫道:
66
睇你點睇啦,其實sbb都幾好笑,通常d咁口花花既人,心地都會好好,仲會好怕老婆。(Carol發起惡都應該......)
tummy:
同意 ,怕老婆都因為錫老婆gel,


男爵府

積分: 7735


5051#
發表於 05-6-29 00:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

BaBaPigTummy 寫道:
66
睇你點睇啦,其實sbb都幾好笑,通常d咁口花花既人,心地都會好好,仲會好怕老婆。(Carol發起惡都應該......)


呈芝爸
其實冇錯佢真係少左好多樂趣!!


男爵府

積分: 5531


5052#
發表於 05-6-29 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Elainecnc 寫道:
esa
咁唔好再幫襯佢,奸商!! :evil:
00;
佢想揾我笨,啍!無咁易
話晒都係0411mami嘛


男爵府

積分: 5531


5053#
發表於 05-6-29 00:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

返咗嚟,閃啦,


伯爵府

積分: 17618


5054#
發表於 05-6-29 00:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

BaBaPigTummy 寫道:
66
睇你點睇啦,其實sbb都幾好笑,通常d咁口花花既人,心地都會好好,仲會好怕老婆。(Carol發起惡都應該......)

我都係玩吓啫...知佢玩得ma


伯爵府

積分: 17618


5055#
發表於 05-6-29 00:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

esa 寫道:
[quote]
Elainecnc 寫道:
esa
咁唔好再幫襯佢,奸商!! :evil:
00;
佢想揾我笨,啍!無咁易
話晒都係0411mami嘛 [/quote]
esa
好勁ar


洋房

積分: 271


5056#
發表於 05-6-29 00:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


大家都玩得,咁先好玩
我就無sbb咁有急智,乜都可以玩一餐


ritaor66 寫道:
[quote]
BaBaPigTummy 寫道:
66
睇你點睇啦,其實sbb都幾好笑,通常d咁口花花既人,心地都會好好,仲會好怕老婆。(Carol發起惡都應該......)

我都係玩吓啫...知佢玩得ma [/quote]
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


男爵府

積分: 5531


5057#
發表於 05-6-29 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

ritaor66 寫道:
[quote]
esa 寫道:
[quote]
Elainecnc 寫道:
esa
咁唔好再幫襯佢,奸商!! :evil:
00;
佢想揾我笨,啍!無咁易
話晒都係0411mami嘛 [/quote]
esa
好勁ar [/quote]66;
失敬失敬


男爵府

積分: 5531


5058#
發表於 05-6-29 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

去咗bath ,留多陣先.


洋房

積分: 271


5059#
發表於 05-6-29 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

所以我成日都係度齊睇
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


男爵府

積分: 5531


5060#
發表於 05-6-29 00:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66;
收到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo