想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5041#
發表於 11-7-19 11:27 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:25
俾0的信心啦..可能真係會愈黎愈深呢,我恨都恨唔到0既深粗線呀

我驚我唔夠深粗....又可能只係M前線.....


男爵府

積分: 7720


5042#
發表於 11-7-19 11:27 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:06
都係你明白我!
嗚嗚,你即係話我唔明白你姐


男爵府

積分: 7720


5043#
發表於 11-7-19 11:28 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:10
哈哈哈,原來我打錯字咩,唔怪得bb唔黎我到啦,要改番先得呀!
哈哈哈,原來真係打錯字..我就係覺得充許好怪,以為係容許


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5044#
發表於 11-7-19 11:29 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:28
哈哈哈,原來真係打錯字..我就係覺得充許好怪,以為係容許

你真係好觀察力~~~咁都俾你發現到!


男爵府

積分: 7720


5045#
發表於 11-7-19 11:30 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 11:13
佢肯你就唔好推啦!

哎呀..我最怕計好曬dodo一輪得個吉0個種失落呀
好似我而家咁only check體溫又唔特登dodo,就算無..心都會諗係正常麻


男爵府

積分: 7720


5046#
發表於 11-7-19 11:31 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 11:15
瑪嘉烈係荃灣, 葵青, 至美孚呀!

咁唔通我朋友仔搵人開左個地址..?但佢係無啦啦bingo先決定結婚架..所以我以為唔洗分地區


男爵府

積分: 7720


5047#
發表於 11-7-19 11:31 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:15
咪係, 難得佢咁主動, 幾攰你都要配合架啦!!~

哈哈,係唔係事先餵下佢食生蠔


男爵府

積分: 7720


5048#
發表於 11-7-19 11:32 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:19
好彩我C6冇爛J.......

你c6有無話痛呀..我c6試過dodo得密呢,之後會話好敏感,掂下都痛呀
所以佢好驚爛J


子爵府

積分: 10404


5049#
發表於 11-7-19 11:33 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:23
又真係幾危險喎..
同埋好辛苦呢,咁凍,仲邊有心情玩

但係我好想去喎,都未試過,可能無事呢!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5050#
發表於 11-7-19 11:37 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:21
我改左啦,但係唔知點解出黎仲係錯既。

改到啦,改到啦,bb好快黎啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5051#
發表於 11-7-19 11:38 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:30
哎呀..我最怕計好曬dodo一輪得個吉0個種失落呀
好似我而家咁only check體溫又唔特登dodo,就算無..心都會諗 ...

我而家check晒體溫, 又check住紅d, 都係希望個機會大d.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5052#
發表於 11-7-19 11:38 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:31
哈哈,係唔係事先餵下佢食生蠔

梗要啦!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5053#
發表於 11-7-19 11:39 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:32
你c6有無話痛呀..我c6試過dodo得密呢,之後會話好敏感,掂下都痛呀
所以佢好驚爛J
...

佢冇野喎....
只係do得密, 好攰, 投降話唔得~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5054#
發表於 11-7-19 11:40 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:33
但係我好想去喎,都未試過,可能無事呢!

無事梗係好!
但係如果真係有事, 會好危險!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5055#
發表於 11-7-19 11:41 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:37
改到啦,改到啦,bb好快黎啦!
下個cycle係你架啦, 唔駛諗去唔去哈爾濱啦~~~


子爵府

積分: 10404


5056#
發表於 11-7-19 11:41 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:27
嗚嗚,你即係話我唔明白你姐

wakaka,傻豬黎既,點會姐,我地都好明白大家嫁嘛,我地係好戰友黎嫁!錫番!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5057#
發表於 11-7-19 11:41 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:41
wakaka,傻豬黎既,點會姐,我地都好明白大家嫁嘛,我地係好戰友黎嫁!錫番! ...

我又錫返~~~~


子爵府

積分: 10404


5058#
發表於 11-7-19 11:43 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:28
哈哈哈,原來真係打錯字..我就係覺得充許好怪,以為係容許

就係可能我打錯左,所以bb咁耐都唔黎,原來我一直求錯左!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5059#
發表於 11-7-19 11:45 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:30
哎呀..我最怕計好曬dodo一輪得個吉0個種失落呀
好似我而家咁only check體溫又唔特登dodo,就算無..心都會諗 ...
我起初都係只check 體溫, 係近呢2期先認真d用埋紅d check,
之前用好d, 只係一日一次, 好求奇!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5060#
發表於 11-7-19 11:45 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:41
下個cycle係你架啦, 唔駛諗去唔去哈爾濱啦~~~

係呀係呀,好呀好呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo