立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11711
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:25 俾0的信心啦..可能真係會愈黎愈深呢,我恨都恨唔到0既深粗線呀
男爵府
積分: 7720
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:06 都係你明白我!
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:10 哈哈哈,原來我打錯字咩,唔怪得bb唔黎我到啦,要改番先得呀!
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:28 哈哈哈,原來真係打錯字..我就係覺得充許好怪,以為係容許
buzztigger 發表於 11-7-19 11:13 佢肯你就唔好推啦!
buzztigger 發表於 11-7-19 11:15 瑪嘉烈係荃灣, 葵青, 至美孚呀!
waynewy827 發表於 11-7-19 11:15 咪係, 難得佢咁主動, 幾攰你都要配合架啦!!~
waynewy827 發表於 11-7-19 11:19 好彩我C6冇爛J.......
積分: 10404
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:23 又真係幾危險喎.. 同埋好辛苦呢,咁凍,仲邊有心情玩
但係我好想去喎,都未試過,可能無事呢!
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:21 我改左啦,但係唔知點解出黎仲係錯既。
改到啦,改到啦,bb好快黎啦!
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:30 哎呀..我最怕計好曬dodo一輪得個吉0個種失落呀 好似我而家咁only check體溫又唔特登dodo,就算無..心都會諗 ...
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:31 哈哈,係唔係事先餵下佢食生蠔
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:32 你c6有無話痛呀..我c6試過dodo得密呢,之後會話好敏感,掂下都痛呀 所以佢好驚爛J ...
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:33 但係我好想去喎,都未試過,可能無事呢!
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:37 改到啦,改到啦,bb好快黎啦!
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:27 嗚嗚,你即係話我唔明白你姐
wakaka,傻豬黎既,點會姐,我地都好明白大家嫁嘛,我地係好戰友黎嫁!錫番!
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:41 wakaka,傻豬黎既,點會姐,我地都好明白大家嫁嘛,我地係好戰友黎嫁!錫番! ...
就係可能我打錯左,所以bb咁耐都唔黎,原來我一直求錯左!
積分: 13667
waynewy827 發表於 11-7-19 11:41 下個cycle係你架啦, 唔駛諗去唔去哈爾濱啦~~~
係呀係呀,好呀好呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy