跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13373


5061#
發表於 05-1-24 15:16 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

wyk: 我真係比你笑死{嘩!原來我都講


子爵府

積分: 10929


5062#
發表於 05-1-24 15:57 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

wky, Jollydopin

金毛B 背脊都有小小敏感, 我諗同你地阿B咁 lor, PoPo 都話可能天氣轉, 所以出小小粒粒, 我都係睇定 d 先

親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 6955


5063#
發表於 05-1-24 16:03 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
All

RE: 29/1 COMMITTEE MEETING
-----------------------------------

剛才接到nn通知, 由於29/1Cafe Musical下午有人包場, 所以訂唔到位!

不過我巳book左附近間Spaghetti House(在倫敦廣場過幾間舖位, Jordon MTR C1出口再轉右)
地址: Basement, 221 Nathan Road, Yaumatei Tel: 2377 2005
時間: 2:30pm
留位資料: 吳小姐/藍小姐 ~ 12位

咁到時我地開完會先再上去Cafe Musical睇地方


Thanks, AJ.

All,
How about going to Cafe Musical before our meeting (even not all of us can go for 2-2:15pm), such that we could have an idea how the cafe looks like and we could discuss at Spaghetti House the details of the programmes and decoration/seating plan, etc.


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


5064#
發表於 05-1-24 16:04 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Jolly, Paulina, Elsa, PoPo :

剛剛婆婆又幫我問過藥材舖,都係話仔仔燥熱,等佢清晒D熱毒就無事,過年前就會好番,到時先至慢慢再比糊仔佢食,多謝你


洋房

積分: 340


5065#
發表於 05-1-24 16:42 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin,

photoimpact 係可以裁相架!

點解係pm度,我仲未搵到條link ge?我剩係見到幅相同個link 字咋?


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


5066#
發表於 05-1-24 16:47 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
jollydophin,
牛奶仔一日飲大約26oz奶+5spoon糊仔+2~3oz水度喇. 的ngng唔會太烯. 你比4oz汁汁都唔會太多嫁, ok喎. 唔知其他姊姐會唔會比到意見你呢??

小龍仔一日飲29oz奶+9spoon糊仔(A+既奶粉spoon)+2~3oz水, ngng都唔會太稀, 但就比以前痾得好左, 之前大約2-3日痾1次ngng, 而家就日日痾 ?-(
真開心, 小龍仔終於有partner喇, 咁果日佢就唔洗做獨行俠


大宅

積分: 3105


5067#
發表於 05-1-24 16:52 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

wyk,

My Ho Yin has heaps of 粒粒紅點 on his body as well!!
I took him to the doctor as I know that he has eczema.
The doctor said that the 粒粒紅點 were eczema and gave me some cream.
However, they didnt go away for more than a week now.
I m very very worried as he started with his tummy and then his arms and his legs.
I already tried to use 金銀花 to bath him but doesnt seem to work.
If they dont go this week, I will take him to see a chinese doctor next week.
Please let me know how your bb is doing!!
I want to try everything!!!


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


5068#
發表於 05-1-24 17:10 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Hoyinma :

Dr.無開藥膏,只係食藥水,食


男爵府

積分: 7287


5069#
發表於 05-1-24 17:10 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
我都唔知你點解收唔到呀,所以我唔PM喇...我E-MAIL咗比你...你CHECK下.....


男爵府

積分: 7287


5070#
發表於 05-1-24 17:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

龍婆 寫道:
小龍仔一日飲29oz奶+9spoon糊仔(A+既奶粉spoon)+2~3oz水, ngng都唔會太稀, 但就比以前痾得好左, 之前大約2-3日痾1次ngng, 而家就日日痾 ?-(
真開心, 小龍仔終於有partner喇, 咁果日佢就唔洗做獨行俠


龍婆,
小龍仔D NG NG唔太稀,但係有冇稀過以前呀??小魚係稀咗少少羅,就好似以前D NG NG加啱啱疴多一次尿未索得晒咁...唔知係咪正常呢??


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


5071#
發表於 05-1-24 17:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
龍婆,
小龍仔D NG NG唔太稀,但係有冇稀過以前呀??小魚係稀咗少少羅,就好似以前D NG NG加啱啱疴多一次尿未索得晒咁...唔知係咪正常呢??

jollydophin,
不過又真係稀過以前, 因為之前d ngng有d似泥膠, 但宜家就係花生漿 ?-( 咁又真係唔知係咪正常喎


等待驗證會員

積分: 6690


5072#
發表於 05-1-24 17:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

CKO

我在以下網站搵funny 表情圖, 只要
(1) COPY--> http..................gif
(2) 在回應框內按--> IMG
(3) PASTE 就成功

http://home.i-cable.com/archerwong/funny.html

http://home.i-cable.com/ac520/icon_list.htm


等待驗證會員

積分: 6690


5073#
發表於 05-1-24 17:42 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny

咁正有free ticket, 好羡慕呀


男爵府

積分: 7028


5074#
發表於 05-1-24 17:49 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ, 又幾攪野喎
[/quote]
AJ 寫道:
CKO

我在以下網站搵funny 表情圖, 只要
(1) COPY--> http..................gif
(2) 在回應框內按--> IMG
(3) PASTE 就成功

http://home.i-cable.com/archerwong/funny.html

http://home.i-cable.com/ac520/icon_list.htm

[/quote]


子爵府

積分: 10929


5075#
發表於 05-1-24 17:54 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn
我星期六 day-off 無問題, 你話幾點都得, 我會同工人同金毛B 一齊出黎, 因為個日要同工人返 agent 到出糧, 順便叫 agent 訓導下佢

親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 10929


5076#
發表於 05-1-24 17:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
canny

咁正有free ticket, 好羡慕呀


我都唔知有無架, 因為 disney 開時, 應該有 pre-opening, 叫 d 人去玩下 d 機動遊戲先, 係 912 正式開幕前去玩, 睇下有無咩問題
親子王國以外之相冊連結已被刪除


大宅

積分: 2745


5077#
發表於 05-1-24 19:23 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon 寫道:
唉! 我地呢個愛玩o既爸爸媽媽, 昨晚燒完嘢食就帶亞囝返99度了, 因為約咗我老公d行家今日一斉去咗玩 war game,
結果攪到成身瘀哂! 我有四隻手指仲比人射腫咗! 而且仲周身骨痛呀!! (真係老人家了) 倦到死死o下!! 死啦! 下個禮拜仲衰呀! 星期一約咗人食飯, 星期二就我老公要去 annual dinner, 我又唔想自己上99度, 星期三就慶祝朋友生日, 星期四就買咗 Beyond 演唱會, 只得星期五可以返去睇同湊亞囝走, 咁耐都試過要同亞囝分開六日唔見呀!!! 希望佢唔好唔認得我啦!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

我都係星期四睇Beyond 演唱會呀!我係佢地fans來家


大宅

積分: 2745


5078#
發表於 05-1-24 19:47 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

我都好想快d去disney呀!仲可以開party,yeah!!!正呀!


大宅

積分: 2396


5079#
發表於 05-1-24 22:00 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang 寫道:
nn
我星期六 day-off 無問題, 你話幾點都得, 我會同工人同金毛B 一齊出黎, 因為個日要同工人返 agent 到出糧, 順便叫 agent 訓導下佢


canny
好嘢,皓b有金毛b同佢玩lu,我仲驚得我一個帶bb出嚟添!


大宅

積分: 2396


5080#
發表於 05-1-24 22:05 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn 寫道:
[quote]
AJ 寫道:
All

RE: 29/1 COMMITTEE MEETING
-----------------------------------

剛才接到nn通知, 由於29/1Cafe Musical下午有人包場, 所以訂唔到位!

不過我巳book左附近間Spaghetti House(在倫敦廣場過幾間舖位, Jordon MTR C1出口再轉右)
地址: Basement, 221 Nathan Road, Yaumatei Tel: 2377 2005
時間: 2:30pm
留位資料: 吳小姐/藍小姐 ~ 12位

咁到時我地開完會先再上去Cafe Musical睇地方


Thanks, AJ.

All,
How about going to Cafe Musical before our meeting (even not all of us can go for 2-2:15pm), such that we could have an idea how the cafe looks like and we could discuss at Spaghetti House the details of the programmes and decoration/seating plan, etc.[/quote]

nn
冇問題ar,除非我嗰朝攪唔掂阿仔啦,如果唔係,我早d到都得,反正我都係飛的出嚟之嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo