跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5574


5061#
發表於 05-8-10 14:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽咪
904我報名1大1小

Wing
我都要買過套體育衫, 事關條褲好貼好緊, 但件衫仲o岩著, 我舊年買S碼, 因M碼件衫夾口位太大著唔到, 所以我或且會比個女著S碼衫+M碼褲

YY
你唔駛買校服 琪琪對運動鞋仲o岩著, 黑鞋就唔得啦, 昨天已買了對有米妮老鼠暗花黑鞋比佢


男爵府

積分: 8390


5062#
發表於 05-8-10 14:42 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

報名....報名.........


哈哈哈....保護老婆......用d肥豬肉擋住....或者扎4佢.....


伯爵府

積分: 17563


5063#
發表於 05-8-10 15:00 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

程媽
得閒帶程程過來玩啦. ,你係咪去睇hurry哥哥呀
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17563


5064#
發表於 05-8-10 15:03 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01
運動衫我有呀,著翻我個女嗰套,我只係無男仔的校服.

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 7400


5065#
發表於 05-8-10 15:23 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing >>
係呀  :-P HURRY 哥哥 .但不知道那日.

你新屋在那兒???即是我對面???

估唔到啦 , 投降

NO. 3 重在幾多?? 見到BB , 好想 .........
快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


伯爵府

積分: 17563


5066#
發表於 05-8-10 15:38 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

程媽
我近大排檔嗰面,bb有16磅呀,我見到bb都好開心呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8369


5067#
發表於 05-8-10 16:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
我已幫你留了一份!
904無問題!預我一大一小啦!

RCHU:
芝芝的校服裙、PE衫仍合身(暑假前,這個幾月無著過就唔知啦....... ),PE鞋還可以著多一年,但對黑鞋我已丟掉,事關鞋底蝕哂 + 穿窿,都唔知她點行路!

上星期我在ELLE買了一對黑鞋啦! :mrgreen:


伯爵府

積分: 17563


5068#
發表於 05-8-10 16:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽
幫我發功,星期五唔好落雨啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5069#
發表於 05-8-10 19:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing....
好...你要星期五邊到唔落雨..哈哈

yy
我買到啦...哈...thanks

該用戶已被刪除

5070#
發表於 05-8-10 19:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

5071#
發表於 05-8-10 20:24 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5574


5072#
發表於 05-8-10 22:00 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY & Tszlok,

我剛換o左個新電話, 無o左你地個手機號碼, 麻煩PM比我可以嗎 部機唔係好識用, 有排攪添呀 :-(


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5073#
發表於 05-8-10 22:01 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

I&IMom
今日不見...十分掛念
你幾時再來呀?
我有d野想托你比亞so


男爵府

積分: 7400


5074#
發表於 05-8-10 22:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RC>>

:-( :-( :-( :-(

What style of moblie-phone you like???



abcdma>>
To give what ???

Her sons attend the activies in Taiwai .
You can pass to her maid :-P


SO>>
sorry ! already reply
快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


男爵府

積分: 7400


5075#
發表於 05-8-10 22:34 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

CALLING.............. CALLING))))))))))))))


YY >>
Give tips when post subject is for choosing secondary school ???????



快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


男爵府

積分: 5574


5076#
發表於 05-8-10 22:52 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

HPChingchingma

做乜咁多crying符號 本來用緊samsung, 但部機成日short, 咪試o下sony ericsson囉, 因我未用過這牌子, 要摸o下點用先得


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5077#
發表於 05-8-10 23:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

程媽
做乜喊o甘口呀

yy
如果有升中 tips...也過d比我啦..
不過...我岩岩去問廟問聖杯亞女派邊間
(唔好笑我迷信...因我係專業職業c奶..)哈哈哈哈
我問兩間...梁文燕和沙"純"<-打唔到果個字
也朴到ok....
希望係兩間也有機會啦
唔好入馬登呀..潮洲四大會館就ok了

今日我堂細佬放榜...
有5分...唔開心
後尾...我安慰佢...唔好唔開心
我地呢個家族...未有人高過10分...哈哈
到現在為止...最高分係7分...
我地勸佢呢d唔係佢的錯...係遺傳因子的錯
或我地受到詛咒...哈哈哈哈哈哈


伯爵府

積分: 17563


5078#
發表於 05-8-10 23:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽
最好係沙田唔好落雨啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5079#
發表於 05-8-10 23:56 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

來來來
跳場求太陽舞


男爵府

積分: 5574


5080#
發表於 05-8-11 08:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

今朝唔知做乜, 去ATM機拿錢, 幾乎唔記得拿錢, 嚇C我 :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo