想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


5061#
發表於 11-8-16 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-16+發表呢啲

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表
衰衰呀話人架,我都同番你講先,有啲人要經遲左一星期先知架,你都太早驗喇



...
我23號就知啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


5062#
發表於 11-8-16 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+waynewy827+於+11-08-16+發表

原帖由 K.K.NG 於 11-08-16 發表
你今日生日呀?生日快樂呀!
係咩?我仲記得佢好似遲我一日定早我一日架
生日快樂呀媽媽




子爵府

積分: 10404


5063#
發表於 11-8-16 22:46 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

我要瞓啦,周公子急call,聽日再傾!goodnight!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


5064#
發表於 11-8-16 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-08-16+發表衰

原帖由 K.K.NG 於 11-08-16 發表
我23號就知啦!
咁你聽朝仲驗唔驗呀





男爵府

積分: 7720


5065#
發表於 11-8-16 22:48 |只看該作者

引用:我要瞓啦,周公子急call,聽日再傾!goodni

原帖由 K.K.NG 於 11-08-16 發表
我要瞓啦,周公子急call,聽日再傾!goodnight!
早抖喇,我11點都上床喇




子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5066#
發表於 11-8-16 23:09 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 22:42
你尋日影俾我地睇本書都話大肚可以飲汽水啦

個本書咪又係營養師寫, 個次我去聽講座已經話一日最多可以飲8罐呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5067#
發表於 11-8-16 23:09 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 22:44
係架?因為我見有啲人話夜晚check紅D深過朝早,等我聽朝驗下睇下咩效果先



...

我去醫生到CFM , 都係帶晨尿去呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5068#
發表於 11-8-17 08:12 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

早晨呀,今日體溫都同尋日咁上下,紅d都係,所以我唸應該等m come 多!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 1739


5069#
發表於 11-8-17 08:36 |只看該作者

引用:早晨呀,今日體溫都同尋日咁上下,紅d都係

原帖由 K.K.NG 於 11-08-17 發表
早晨呀,今日體溫都同尋日咁上下,紅d都係,所以我唸應該等m come 多!



...
早晨!我今日體溫都係咁上下,升左0.02C咁大把!忍唔住check左外國版綠D白雪雪!應該m會準時星期五黎




男爵府

積分: 7720


5070#
發表於 11-8-17 09:20 |只看該作者
早晨呀,我今朝體溫微跌左0.02
我發覺我呢兩晚都訓得好差囉,唔通醫生0的藥太補
我之前飲完佢0既藥係訓得好lum架,但呢兩劑新0既令我好攰
但又成晚都醒喎..攪到我諗0的體溫都唔知準唔準
紅D今朝同尋晚差唔多啦,都係淺控..
各位jm加油,今個cycle都一定要有人中呀!!!繼續旺落去!!!


男爵府

積分: 7720


5071#
發表於 11-8-17 09:25 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 08:12
早晨呀,今日體溫都同尋日咁上下,紅d都係,所以我唸應該等m come 多!



...
同尋日差唔多即係未變淺啦
你仲有機呀


男爵府

積分: 7720


5072#
發表於 11-8-17 09:27 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-17 08:36
早晨!我今日體溫都係咁上下,升左0.02C咁大把!忍唔住check左外國版綠D白雪雪!應該m會準時星期五黎:igive ...

可能太早check綠D喇體溫都未跌..仲升左,有機喎
喂喂,你飲完幫助著床係唔係飲安胎定係咩架(唔知幾多號仔)?因為我唔知我而家飲係唔係FOR安胎..0的藥令我好攰,但訓落又成日醒囉,你有無呢個情況呀?


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5073#
發表於 11-8-17 09:57 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 22:28
我亞邊個下年可以食D啦, 佢已經7個月大呀!

原來7個月可以食蛋糕啦??


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5074#
發表於 11-8-17 09:58 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 22:31
遲啲你就知!

遲D會越黎越肥嘛.....我而家已經知啦.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5075#
發表於 11-8-17 09:59 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 22:33
你今日生日呀?生日快樂呀!

未呀, 下星期六, 遲2CUPS一日


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5076#
發表於 11-8-17 09:59 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-8-17 10:03 編輯
2CupsOfT 發表於 11-8-16 22:40
周街都係大肚婆添

好快到你啦....
你唔好成日諗住, 搞到自己壓力大呀!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5077#
發表於 11-8-17 10:01 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-8-17 10:03 編輯
2CupsOfT 發表於 11-8-16 22:46
係咩?我仲記得佢好似遲我一日定早我一日架
生日快樂呀媽媽

你冇記錯, 我係遲你一日架!!~~~

不過都多謝你地既祝福先!~~~

生日前一日要去覆診, 唔知阿邊個會唔會同我講生日快樂呢!~~


子爵府

積分: 10404


5078#
發表於 11-8-17 10:04 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+08:12+早晨呀

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
同尋日差唔多即係未變淺啦
你仲有機呀
未變淺但無變深咪即係唔中囉!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5079#
發表於 11-8-17 10:06 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+22:33+你今日

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
未呀, 下星期六, 遲2CUPS一日
見你尋日話生日食咗半個蛋糕,所以以為你尋日添!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5080#
發表於 11-8-17 10:07 |只看該作者

引用:Quote:dapdap126+發表於+11-8-17+08:36+早

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
可能太早check綠D喇體溫都未跌..仲升左,有機喎
喂喂,你飲完幫助著床係唔係飲安胎定係咩架(唔知幾 ...
我覺得係你緊張而瞓唔到多啲囉!



神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo