美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


男爵府

積分: 8829


5081#
發表於 17-6-15 15:20 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 15:18
回覆 sandymungmung 的帖子

明白哂! 謝謝...我諗緊買咩才儲夠分換2 SET$4000 SPA VALUE.....

好容易買到,放心


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5082#
發表於 17-6-15 15:22 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 15:16
你唔係Jessica,你係邊個

本帖最後由 jessica0768 於 17-6-15 15:25 編輯

我係肥鴨

你地尋晚有無睇到我話,買旅行用品,可以搵我,我有員工價架


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5083#
發表於 17-6-15 15:23 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 15:20
好容易買到,放心

送4千真係好吸引

我今日開始谷緊我隻佬飲人蔘液


珍珠宮

積分: 36256


5084#
發表於 17-6-15 15:27 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 14:19
要好有恆心。。。
自問就冇


男爵府

積分: 8829


5085#
發表於 17-6-15 15:27 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 15:22
本帖最後由 jessica0768 於 17-6-15 15:25 編輯

我係肥鴨

睇唔到,病左幾日 未追晒。。。咩旅行用品


男爵府

積分: 8829


5086#
發表於 17-6-15 15:28 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 15:23
送4千真係好吸引

我今日開始谷緊我隻佬飲人蔘液

飲得落嗎?


珍珠宮

積分: 36256


5087#
發表於 17-6-15 15:28 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-15 15:03
你第一次叫人唔好買嘢


男爵府

積分: 8829


5088#
發表於 17-6-15 15:29 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-15 15:27
自問就冇

咁就同我一樣放埋一邊


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5089#
發表於 17-6-15 15:30 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 15:28
飲得落嗎?

佢本身飲緊人蔘精,佢話人蔘液無咁苦添


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5090#
發表於 17-6-15 15:31 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 15:27
睇唔到,病左幾日 未追晒。。。咩旅行用品

感冒?出入冷氣地方要小心


男爵府

積分: 8829


5091#
發表於 17-6-15 15:39 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 15:30
佢本身飲緊人蔘精,佢話人蔘液無咁苦添

咁就太好了


男爵府

積分: 8829


5092#
發表於 17-6-15 15:39 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 15:31
感冒?出入冷氣地方要小心

係呀 突發性感冒。。。前日早退,昨日放假,今日仲暈暈到


大宅

積分: 4382


5093#
發表於 17-6-15 15:39 |只看該作者
回覆 sandymungmung 的帖子

我開JOR 來飲..唔可以叫難飲, 但也唔係好飲, 不過一枝咁少, 其實都OK, 幫我做SPA 的美容師都話係對身體好, 我才DIG 起心肝飲, CONSULTANT 玩起碼要連續飲兩個月才見效。

所以我諗住都襯DOUBLE POINT 去買多兩盒, 看下身體係咪真係受得AND有改善。

CONSULTANT 話有D人飲完會爆瘡。


大宅

積分: 4382


5094#
發表於 17-6-15 15:41 |只看該作者
係WOR, 你地G MARKET 落哂單未呀?
我仲未呀....哈哈


男爵府

積分: 8829


5095#
發表於 17-6-15 15:41 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 15:39
回覆 sandymungmung 的帖子

我開JOR 來飲..唔可以叫難飲, 但也唔係好飲, 不過一枝咁少, 其實都OK, 幫我做S ...

你趁6月未完,呢幾日日日飲睇下點,double point去到6月30日,我係平時食朱古力就一定會爆倉既人,飲呢隻就冇事(touch wood),你飲兩個星期睇下有冇不良反應先


男爵府

積分: 8829


5096#
發表於 17-6-15 15:42 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 15:41
係WOR, 你地G MARKET 落哂單未呀?
我仲未呀....哈哈

我未,仲睇緊


大宅

積分: 4382


5097#
發表於 17-6-15 15:47 |只看該作者
回覆 sandymungmung 的帖子

你都講得啱, 費事浪費, 我食親M&M 有花生那款會喉嚨痛, 幾粒都唔得, 食吉百利會流鼻血....真係好煩...但我食GODIVA 冇事, 哈哈!


男爵府

積分: 8829


5098#
發表於 17-6-15 15:51 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 15:47
回覆 sandymungmung 的帖子

你都講得啱, 費事浪費, 我食親M&M 有花生那款會喉嚨痛, 幾粒都唔得, 食吉百利 ...

你係富貴命喎睇來XDD,你飲兩個星期先,冇問題先去買,如果唔係到時飲唔到就浪費晒


珍珠宮

積分: 36256


5099#
發表於 17-6-15 15:54 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 15:29
咁就同我一樣放埋一邊
又share俾D有興趣既人囉


珍珠宮

積分: 36256


5100#
發表於 17-6-15 15:59 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 15:30
佢本身飲緊人蔘精,佢話人蔘液無咁苦添

你地好富貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo