跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5247


5081#
發表於 05-8-11 08:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽 >>
麻煩哂﹗

程媽 >>
you are wellcome. ABCD媽都知我兩個仔係孫幼玩,不過今日已經係last day了。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5247


5082#
發表於 05-8-11 08:53 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU >>
係咪朝早未
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。
該用戶已被刪除

5083#
發表於 05-8-11 09:07 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8390


5084#
發表於 05-8-11 09:08 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 寫道:
HPChingchingma

做乜咁多crying符號 本來用緊samsung, 但部機成日short, 咪試o下sony ericsson囉, 因我未用過這牌子, 要摸o下點用先得

你用750i定係800i呀?我都想換機,黎緊nokia又出新機,我睇中隻6111,唔知貴唔貴呢?


男爵府

積分: 5574


5085#
發表於 05-8-11 09:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

tszlok

我trade了舊機換w800i可聽歌聽收音機, 相機有200萬像, 約$3,400.-


男爵府

積分: 8390


5086#
發表於 05-8-11 09:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu:
oic...呢部可以將cd直接轉成mp3,新野有排玩!


伯爵府

積分: 17563


5087#
發表於 05-8-11 09:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽
唔該曬.等我都跳埋一份先.[/quote]
ABCD媽咪 寫道:
來來來
跳場求太陽舞
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5088#
發表於 05-8-11 09:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

SO
如果今日12點無落雨
我就去拿比靚仔...
如果落雨
我就星期日比i&imum


伯爵府

積分: 17563


5089#
發表於 05-8-11 09:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我個女話真係有嘢食同埋有貼紙忝呀,唔知係咪樂樂比佢呢.幫我多謝樂樂啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8369


5090#
發表於 05-8-11 09:53 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽 & 程媽:
有升中資料一定報料。

樂媽:
嘩∼你好熟手機行程喎! 手機玩家?

RCHU:
pls check pm.
我在戶外旅行見到有媽咪講,玩具反斗城有吹氣浴盆賣,$19.9乍!

I&I Mom:
芝芝現時只係學中國舞,沒有學ballet,因為阿媽無咁多時間帶她周圍去嘛!


男爵府

積分: 5574


5091#
發表於 05-8-11 10:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY
謝謝報料, 陣間去睇o下先, $20.-就買得過


男爵府

積分: 8390


5092#
發表於 05-8-11 10:36 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
我諗唔係樂仔....等我今晚返去問下佢先!

yy:
唔係乜野玩家,只係而家用緊部機唔係咁鍾意,想換鬼左佢,所以先睇下咋....


男爵府

積分: 8369


5093#
發表於 05-8-11 11:03 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU:
麻煩你幫我睇埋啦! 我上yahoo拍賣網,見到chixxo沖涼帽都要三十幾蚊,不過沖涼帽似乎慳位過吹氣浴盆。(aiya.....真係煩..... :tongue: )

樂媽:
部機有乜唔好?


男爵府

積分: 8390


5094#
發表於 05-8-11 11:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy:
響震分開...聽收音機轉台唔方便....按制唔方便....大隻.....總之用唔慣呢d機.....


男爵府

積分: 5574


5095#
發表於 05-8-11 11:23 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY
無問題, 睇完話你知


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5096#
發表於 05-8-11 17:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我呢期好黑仔
唔係要去白事就醫院
今日岩岩出完pm比亞so
果頭屋企人打來
要我趕去祖母屋企...心藏有事要入院
忙到現在@_@


大宅

積分: 1891


5097#
發表於 05-8-11 18:34 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 寫道:
tszlok

我trade了舊機換w800i可聽歌聽收音機, 相機有200萬像, 約$3,400.-


so fast hand wor. old phone trade $600 only


男爵府

積分: 8390


5098#
發表於 05-8-11 21:11 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
祖母冇乜事嘛,祝佢早日康復!


男爵府

積分: 5574


5099#
發表於 05-8-11 22:22 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
去過反斗城找不到吹氣浴盆 :cry: 問了sales也說不知道呢 我行埋荷花都無呀, 都係算數啦, 到時在浴缸沖吧.

Kristymami:
我架舊機trade到$850.-算好啦 昨日架機成日自動息o左, 幾驚比人檢查時又壞就唔收架啦, 所以我趕快換o左佢, 唔係"喳"都無

ABCD媽咪:
祝你祖母早日痊癒出院, 你都要休息o下啦.


男爵府

積分: 8390


5100#
發表於 05-8-12 07:47 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu:
點解trade都$850都要比$3400?你買1G果隻?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo