立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11086
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-28 14:46 發表 我尋晚都打邊爐 , 飲暖水咋 ~
原帖由 8938 於 09-9-28 14:46 發表 一陣去..
大宅
積分: 4483
原帖由 rr002 於 09-9-28 14:37 發表 唉,,,有女人既地方就一定有是非..>
男爵府
積分: 7493
原帖由 8938 於 09-9-28 14:20 發表 今朝睇中醫..一定睇c家...好擔心..
積分: 11224
原帖由 lalamike 於 09-9-28 11:57 發表 我都諗住星期三見完醫生 照到有胎long就同上司講 thanks
原帖由 joey0419 於 09-9-28 13:30 發表 各位好,趕得切報到,我預產期暫定30/5...
積分: 3110
原帖由 SiuSiuLaLi 於 09-9-28 13:12 發表 hello adalam1985, 我一樣係5月13預產期,真係啱!! 我想問張智醫生ok ma?因為我住葵青區,而家想搵多個c+睇,你可唔可以pm我呢位醫生d資料同收費呀?thanks!!
原帖由 rr002 於 09-9-28 14:15 發表 唉...岩岩打左返去辭職~~ 鬆左口氣~ 忍左好耐喇,,,,就黎忍到有情緒病~
原帖由 icatcat 於 09-9-28 14:23 發表 lalamike,唔該晒妳... 我住西環, 工作返上環, 所以想係中環區附近睇醫生... 各位準媽媽, 有無介紹???
積分: 2577
原帖由 rr002 於 09-9-28 14:49 發表 哎呀,,唔夠元滿喇,,不過我3號都應該打~
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-28 14:54 發表 我約咗今晚照 , 一切順利之後 , 明天我都會同老闆講 ~
積分: 1071
原帖由 8938 於 09-9-28 13:47 發表 各位姊妹...出完街返黎又流啡...想點呀..我就黎傻架嗱...
原帖由 ybym 於 09-9-28 14:59 發表 大家買扥腹帶未呀?我開始腰骨痛,想買黎用喇~
原帖由 ~*candy*~ 於 09-9-28 14:57 發表 我今胎會搵張智醫生做檢查 u/s個d 佢好好人架 仲好好笑容 講野好詳細同埋真係會樣樣野問返你既近況 最尾問有咩問題想問佢 我覺得佢好好呀 $480照u/s+2星期藥 係要等耐少少囉 我book左都仲要等一個鍾 不過你可以問 ...
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:05 發表 我本身都想搵佢呀 , 因為我住得近佢 .. 但又唔知佢開刀如何 ..? 你知唔知佢係邊度掛牌呢 ????
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-28 14:57 發表 經濟負擔到 , 咪休息吓囉, 唔好令自己咁辛苦 ~
原帖由 WaKy 於 09-9-28 14:53 發表 又係小人....我公司唔止女人煩....男人都係噤.... 不過為$$,而努力.... 噤e + 你阿b重要d,工慢慢再搵....或者做少奶奶啦... =p
原帖由 ~*candy*~ 於 09-9-28 15:07 發表 呢樣我就真係唔知啦 你打去問下會比較好 你依家揀左第個醫生呀?
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:04 發表 我都係呀 .. 但又唔想咁快用
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy