想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


5081#
發表於 11-7-19 13:11 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:39
佢冇野喎....
只係do得密, 好攰, 投降話唔得~
係呀,真係好攰囉..同埋要好耐先出到囉,佢唔辛苦我都辛苦啦
要扮high繼續依依牙牙等佢出


男爵府

積分: 7720


5082#
發表於 11-7-19 13:11 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:41
下個cycle係你架啦, 唔駛諗去唔去哈爾濱啦~~~

咪就係囉,邊度都唔洗諗喇,你叫你個fd約第二個啦


男爵府

積分: 7720


5083#
發表於 11-7-19 13:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:41
wakaka,傻豬黎既,點會姐,我地都好明白大家嫁嘛,我地係好戰友黎嫁!錫番! ...

算你地啦


男爵府

積分: 7720


5084#
發表於 11-7-19 13:13 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:43
就係可能我打錯左,所以bb咁耐都唔黎,原來我一直求錯左!

你而家改番,跟住遲0的又開新版..想唔中都幾難喇


男爵府

積分: 7720


5085#
發表於 11-7-19 13:16 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 11:45
我起初都係只check 體溫, 係近呢2期先認真d用埋紅d check,
之前用好d, 只係一日一次, 好求奇!

其實我就算之前check紅D都好confused架..我同一個深度0既粗線可以keep到2-3日
我都唔知係開始深時排,定係開始淺時排呢...我攪咁耐都未捉到自己幾時排卵囉
而且我體溫係慢慢升,唔係一下升0個0的呢
等我再認真check紅D時先研究下..


男爵府

積分: 7720


5086#
發表於 11-7-19 13:18 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 11:47
食蛋都有蛋白質呀!

佢都好鍾意食蛋架
我地停鬼曬0的葉酸同蠔皇素呀,幾唔乖呀


男爵府

積分: 7720


5087#
發表於 11-7-19 13:19 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 11:47
男人唔係只會話唔夠, 好少會話多o家喎!

攪得太密仲邊有新鮮感=3=
仲要就埋pose可以射入0的呢..咩情趣都無曬
今個cycle先真係叫enjoy番dodo咋


男爵府

積分: 7720


5088#
發表於 11-7-19 13:23 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:59
我既體溫, 始終都唔係好夠高溫....

再一次睇到你0的dodo record,真係巧勁,哇哈哈哈
但你0的體溫都幾stable喎..我上上落落得好勁架,俾你睇下...

你睇我dodo得幾少


男爵府

積分: 7720


5089#
發表於 11-7-19 13:26 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:47
所以我愛人咪仲未應承話去囉!佢話搏到就無野,搏唔到響果邊病發咁點算喎!我就無唸咁多呀,我意志話我知 ...

唔得呀,咁危險
我0既意志都話俾我聽會,咪又係無唔準因為意志而去冒險囉


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5090#
發表於 11-7-19 13:44 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:09
佢係男0既0係紅磡,女0既0係土瓜灣呀,所以我都好奇怪囉

問親戚借地址???
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5091#
發表於 11-7-19 13:47 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:23
再一次睇到你0的dodo record,真係巧勁,哇哈哈哈
但你0的體溫都幾stable喎..我上上落落得好勁架,俾你睇下.. ...

多過我啦, 想要bb都係一個月最多都係4次呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


5092#
發表於 11-7-19 13:50 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 13:44
問親戚借地址???

咁就真係唔知喇,因為其實係我另一個朋友仔好推瑪嘉烈我先會多口問咋
我離瑪嘉烈咁遠,有咩事送去咁遠都唔好啦


男爵府

積分: 7720


5093#
發表於 11-7-19 13:52 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 13:47
多過我啦, 想要bb都係一個月最多都係4次呀!

咁都叫多呀=3=
我見到waynewy個表就覺得好慚愧喇


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5094#
發表於 11-7-19 13:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:52
咁都叫多呀=3=
我見到waynewy個表就覺得好慚愧喇

唔係要bb, 我c6可以幾個月先一次呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5095#
發表於 11-7-19 14:01 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:11
係呀,真係好攰囉..同埋要好耐先出到囉,佢唔辛苦我都辛苦啦
要扮high繼續依依牙牙等佢出
...

係喎, 有時仲幾痛架嘛.....痛都要等佢出......
叫佢快D, 佢又話我俾壓力佢....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5096#
發表於 11-7-19 14:03 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:23
再一次睇到你0的dodo record,真係巧勁,哇哈哈哈
但你0的體溫都幾stable喎..我上上落落得好勁架,俾你睇下.. ...

哇.....係喎, 你D體溫仲反覆喎......真係大上大落.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5097#
發表於 11-7-19 14:04 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:26
唔得呀,咁危險
我0既意志都話俾我聽會,咪又係無唔準因為意志而去冒險囉
...

咪係囉, 一陣身體有咩唔妥就好麻煩.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5098#
發表於 11-7-19 14:05 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:50
咁就真係唔知喇,因為其實係我另一個朋友仔好推瑪嘉烈我先會多口問咋
我離瑪嘉烈咁遠,有咩事送去咁遠都唔好 ...

我住粉嶺, 諗住去廣華tim啦!!~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5099#
發表於 11-7-19 14:06 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:52
咁都叫多呀=3=
我見到waynewy個表就覺得好慚愧喇

點同呢, 我呢個月諗住孤注一擲嘛, 我C6要返一個月shift, 時間好難就到dodo....如果呢個cycle唔成功, 我要下下個cycle先有機......


子爵府

積分: 10404


5100#
發表於 11-7-19 14:33 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 13:11
係呀,真係好攰囉..同埋要好耐先出到囉,佢唔辛苦我都辛苦啦
要扮high繼續依依牙牙等佢出
...

好彩我愛人好快可以出到,只係出完佢又要第二次!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo