想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


5081#
發表於 11-8-17 10:09 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 09:59
好快到你啦....
你唔好成日諗住, 搞到自己壓力大呀!!

壓力又無之前咁大0既...可能因為睇車分散左少少注意力啦
同埋愈近派彩反而愈無咁緊張


男爵府

積分: 7720


5082#
發表於 11-8-17 10:11 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 10:01
你冇記錯, 我係遲你一日架!!~~~

不過都多謝你地既祝福先!~~~

咁細,同你講生日快樂你會唔會好驚呢
即係我生日0個日你去覆診wo,我許個願叫阿邊個同你講生日快樂囉


大宅

積分: 1739


5083#
發表於 11-8-17 10:11 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 09:27
可能太早check綠D喇體溫都未跌..仲升左,有機喎
喂喂,你飲完幫助著床係唔係飲安胎定係咩架(唔知幾 ...
冇啊. 淨係好攰, 瞓極都唔夠. 起身有少少頭暈暈咁啦... 你係咪緊張瞓唔著呀?


男爵府

積分: 7720


5084#
發表於 11-8-17 10:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:04
未變淺但無變深咪即係唔中囉!

我唔理,總之未變淺即係仲有機


男爵府

積分: 7720


5085#
發表於 11-8-17 10:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:07
我覺得係你緊張而瞓唔到多啲囉!

唔係掛?訓著左都緊張?我夢到車車都夢唔到阿邊個呀


大宅

積分: 1739


5086#
發表於 11-8-17 10:16 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 09:27
可能太早check綠D喇體溫都未跌..仲升左,有機喎
喂喂,你飲完幫助著床係唔係飲安胎定係咩架(唔知幾 ...
我覺得冇啦. 個肚開始抽抽扯扯痛, 每個月m前都係咁 算把啦要 check 應該 check 到啦, 希望準時黎我可以快o的開工...


男爵府

積分: 7720


5087#
發表於 11-8-17 10:17 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-17 10:11
冇啊. 淨係好攰, 瞓極都唔夠. 起身有少少頭暈暈咁啦... 你係咪緊張瞓唔著呀? ...

我都好攰架,同埋好易訓得著架..只係半夜係咁醒囉
緊張又唔覺喎..我上左床又無諗阿邊個..定係自己緊張左自己唔知


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5088#
發表於 11-8-17 10:17 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:09
壓力又無之前咁大0既...可能因為睇車分散左少少注意力啦
同埋愈近派彩反而愈無咁緊張
...

咁既心態就易中呀!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5089#
發表於 11-8-17 10:19 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-8-17 10:19 編輯
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:11
咁細,同你講生日快樂你會唔會好驚呢
即係我生日0個日你去覆診wo,我許個願叫阿邊個同你講生日快樂囉 ...

係呀, 你生日o個日我覆診, 麻煩你許個願阿邊個身體健康得架啦!~~
生日快樂留返出世之後先同我講啦!~~~

我生日就許願個個jm一齊拖住手過版~~~


大宅

積分: 1739


5090#
發表於 11-8-17 10:19 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 10:01
你冇記錯, 我係遲你一日架!!~~~

不過都多謝你地既祝福先!~~~
用腳仔踢一踢你同你講生日快樂... 不過好似早左o的喎. 哈哈!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5091#
發表於 11-8-17 10:21 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:15
唔係掛?訓著左都緊張?我夢到車車都夢唔到阿邊個呀

我有時訓著都好緊張架喎, 仲會發科幻夢.....


大宅

積分: 1739


5092#
發表於 11-8-17 10:21 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:17
我都好攰架,同埋好易訓得著架..只係半夜係咁醒囉
緊張又唔覺喎..我上左床又無諗阿邊個..定係自己緊張左自 ...
可能日有所思, 唔覺唔覺瞓覺都記住...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5093#
發表於 11-8-17 10:22 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-17 10:19
用腳仔踢一踢你同你講生日快樂... 不過好似早左o的喎. 哈哈!!

係呀, 未識踢呀~~~mouth:


男爵府

積分: 7720


5094#
發表於 11-8-17 10:22 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-17 10:16
我覺得冇啦. 個肚開始抽抽扯扯痛, 每個月m前都係咁 算把啦要 check 應該 check 到啦, 希望準時黎 ...
唔係啦,真係好多人都話分唔到係m定b架
你都仲未到m期,可能你遲著床咋喎,你點知姐


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5095#
發表於 11-8-17 10:24 |只看該作者
好想快d到下個星期覆診.....
成日都好擔心阿邊個.....
好驚有..................意.....................外............


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5096#
發表於 11-8-17 10:27 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:22
唔係啦,真係好多人都話分唔到係m定b架
你都仲未到m期,可能你遲著床咋喎,你點知姐

係呀, 我都覺得谷m同谷b好似~~~


子爵府

積分: 10404


5097#
發表於 11-8-17 10:32 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+10:07+我覺得

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
唔係掛?訓著左都緊張?我夢到車車都夢唔到阿邊個呀
講開夢,我尋晚發夢見到sanrio大減價,見到啲口水堅好靚,但係心唸自己無bb都無用啦,跟住就唸住買俾你地中咗果5條女!點知hello kitty得兩條,咁我就買咗兩條啦!去俾錢時個收銀嬸嬸無端端同我講,你呢胎應該生女,跟住我好奇怪話你意思係如果我有咗會生女吓嘛,我無bb喎,之後佢話唔係,係你依家呢胎生女!點知後面無端端有個男人又話未必,條數唔係咁計,佢兩個就响到拗究竟我生仔定女,我就無理佢地自己走咗去!呢排可能同你地傾得多,上晒腦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 1739


5098#
發表於 11-8-17 10:32 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 10:24
好想快d到下個星期覆診.....
成日都好擔心阿邊個.....
好驚有..................意.....................外 ...
touchwood touchwood!!


大宅

積分: 1739


5099#
發表於 11-8-17 10:33 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:32
講開夢,我尋晚發夢見到sanrio大減價,見到啲口水堅好靚,但係心唸自己無bb都無用啦,跟住就唸住買俾你地中 ...
仲唔係胎夢?! 惦呀!!!


子爵府

積分: 10404


5100#
發表於 11-8-17 10:33 |只看該作者

引用:好想快d到下個星期覆診.....成日都好擔心阿

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
好想快d到下個星期覆診.....
成日都好擔心阿邊個.....
好驚有..................意.....................外 ...
唔好成日亂唸嘢啦,唸啲好嘢唔得嘅!



神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo