跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5101#
發表於 09-9-28 15:12 |只看該作者
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-28 15:01 發表


我又 ok 喎 , 一諗住小 b , 好多嘢都可以唔食 , 尋晚一嚟冇胃口 , 二嚟唔想食魚旦 / 牛肉 / 貢丸嗰 d 加工食物 , 我只係食咗魚 / 菜心 / 烏冬 ~


我最愛烏冬同菇~~


男爵府

積分: 8621


5102#
發表於 09-9-28 15:15 |只看該作者
我今日5點幾, 會去照bb 心跳....我好緊張呀, 因為自己試過小x, 5w就冇左個bb, 宜家照到胎long又驚佢唔生長, 又驚佢生生下冇心跳..........今晚真係好緊張好緊張!!

同埋, 今日早上好辛苦, 都番左工, 頂唔順入左back office 休息(我係前線人員), 老細都問我點, 點知下午lunch, 因為冇人頂位, 要老細頂,佢一而再再而三推遲我食飯時間, 你地知啦, 一hungry就最想嘔........
2點先食lunch, 我早上唔舒服都係食左半個包ja..........
宜家都唔舒服呀....嗚.....
我決定明天請sick leave!!!


大宅

積分: 1071


5103#
發表於 09-9-28 15:17 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-9-28 14:57 發表


我今胎會搵張智醫生做檢查 u/s個d
佢好好人架 仲好好笑容
講野好詳細同埋真係會樣樣野問返你既近況
最尾問有咩問題想問佢
我覺得佢好好呀
$480照u/s+2星期藥
係要等耐少少囉
我book左都仲要等一個鍾
不過你可以問 ...

我都係睇張智,佢幾好,但護士就好衰,我早流啡就係睇佢,但成個星期一直都冇好轉,打去問點好,個護士叫我去排政府急症,話張醫生冇期睇我,即使有都係轉介我去急症室,總之點都唔肯收我,最後我轉左第二個私家,而家我已經雨過天晴,我唔敢想像當日冇睇第二個醫生會點… 不過因為佢近我屋企,遲啲都會睇返佢,但穩定左先,上次我衰左都係張醫生判我極刑……


大宅

積分: 2577


5104#
發表於 09-9-28 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7493


5105#
發表於 09-9-28 15:18 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:11 發表


係咪見肚先用~??


我的朋友都係見肚先用 .. 4-5個月 , 可能佢地無咁快腰痛 , 我有時訓係床度都覺得痛


大宅

積分: 2577


5106#
發表於 09-9-28 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7493


5107#
發表於 09-9-28 15:19 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:17 發表



我有一日條腰痛到要就住黎行,我問過有經驗既媽媽,話買半截式都ok,我諗住買呀~ 但未知邊間買好呢~

點解你唔想咁快用呀?haha~~


哈哈 .. 覺得好奇怪


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5108#
發表於 09-9-28 15:20 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 15:15 發表
我今日5點幾, 會去照bb 心跳....我好緊張呀, 因為自己試過小x, 5w就冇左個bb, 宜家照到胎long又驚佢唔生長, 又驚佢生生下冇心跳..........今晚真係好緊張好緊張!!

同埋, 今日早上好辛苦, 都番左工, 頂唔順入左back ...


請假抖下啦,,,
人地話12W前好辛苦~~
一餓就要食架喇~~
我同你一樣...好緊張~
我5W照過,,咩都睇唔到~
要等到7W再照,,,仲有幾日牙,,,


男爵府

積分: 7493


5109#
發表於 09-9-28 15:21 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:19 發表



可能我本身肚腩大,而家已經好覺眼~heehee~~


特別係食飽野 , 個肚真係好脹 // 因為 :

肚子裡有些氣體或膨脹,那主要是因為懷孕初期所產生的黃體激素讓妳整個身體的平滑肌組織放鬆,包括腸胃道。這樣的放鬆會減緩妳的消化,造成更多氣體、鼓脹、打嗝、氣脹,以及腸子裡的一般痛苦感覺,特別是吃完大餐後。


大宅

積分: 2952


5110#
發表於 09-9-28 15:22 |只看該作者
突然間好想喊...呢排精神好差, 成日都好倦, 好想瞓, 少咗時間同個囡玩..心情都好低落.


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5111#
發表於 09-9-28 15:22 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:19 發表



可能我本身肚腩大,而家已經好覺眼~heehee~~


我肚腩都好大,,我怕遲D 5個月,,,個肚大,,,
人地以前我發福TIM,,,


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5112#
發表於 09-9-28 15:23 |只看該作者
原帖由 oralb 於 09-9-28 15:22 發表
突然間好想喊...呢排精神好差, 成日都好倦, 好想瞓, 少咗時間同個囡玩..心情都好低落.


其實我呢排情緒好唔穩定,,,
少少野就發脾4"
同埋成日喊~~


大宅

積分: 2577


5113#
發表於 09-9-28 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5114#
發表於 09-9-28 15:24 |只看該作者
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:18 發表


我的朋友都係見肚先用 .. 4-5個月 , 可能佢地無咁快腰痛 , 我有時訓係床度都覺得痛


我又唔係痛既,,係條腰好累囉~~

慘喇,,,隻智慧牙有少少痛,,,唔好生住牙大佬~~


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5115#
發表於 09-9-28 15:25 |只看該作者
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:21 發表


特別係食飽野 , 個肚真係好脹 // 因為 :

肚子裡有些氣體或膨脹,那主要是因為懷孕初期所產生的黃體激素讓妳整個身體的平滑肌組織放鬆,包括腸胃道。這樣的放鬆會減緩妳的消化,造成更多氣體、鼓脹、打嗝、氣脹,以及腸子 ...


我一食飽就作嘔同埋好好好好多胃氣~~


男爵府

積分: 7493


5116#
發表於 09-9-28 15:25 |只看該作者
原帖由 oralb 於 09-9-28 15:22 發表
突然間好想喊...呢排精神好差, 成日都好倦, 好想瞓, 少咗時間同個囡玩..心情都好低落.


放鬆下呀 ..

情緒上,妳可能還是覺得妳在坐過山車般,
留些彈性空間給自己吧


男爵府

積分: 7493


5117#
發表於 09-9-28 15:26 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:24 發表


我又唔係痛既,,係條腰好累囉~~

慘喇,,,隻智慧牙有少少痛,,,唔好生住牙大佬~~


講起牙 .. 我而家成日夢見自己甩牙呀 .. 好驚呀


大宅

積分: 1071


5118#
發表於 09-9-28 15:27 |只看該作者
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-28 15:01 發表


我又 ok 喎 , 一諗住小 b , 好多嘢都可以唔食 , 尋晚一嚟冇胃口 , 二嚟唔想食魚旦 / 牛肉 / 貢丸嗰 d 加工食物 , 我只係食咗魚 / 菜心 / 烏冬 ~

我戒唔到冇益嘢,特別喜歡食薯條,所以唯有迫自己同時食返啲有益嘢,touchwood 亞b都正常生長中~ 人生要有樂趣,我食得開心亞b又開心,幾好!


男爵府

積分: 7493


5119#
發表於 09-9-28 15:29 |只看該作者
可能子宮開始大 , 搞到肚皮好癢 , 最近用左nuxe隻潤膚膏 , 好好用呀 !! 佢係for孕婦用的 , 無香料 .. 用完之後又唔油 , good !

[ 本帖最後由 Jolly333 於 09-9-28 15:31 編輯 ]


男爵府

積分: 8621


5120#
發表於 09-9-28 15:30 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:20 發表


請假抖下啦,,,
人地話12W前好辛苦~~
一餓就要食架喇~~
我同你一樣...好緊張~
我5W照過,,咩都睇唔到~
要等到7W再照,,,仲有幾日牙,,,


thank you呀rr002!
我都等左今日好耐喇.....上次5w就照到一粒小豆豆, 今日唔知點呢....(今日7w4d了)
人地話8w-12w係害喜最勁的時候, 屎啦, 我宜家已經覺得好辛苦, 如果再勁d我真係唔駛做人..........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo