立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11086
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-28 15:01 發表 我又 ok 喎 , 一諗住小 b , 好多嘢都可以唔食 , 尋晚一嚟冇胃口 , 二嚟唔想食魚旦 / 牛肉 / 貢丸嗰 d 加工食物 , 我只係食咗魚 / 菜心 / 烏冬 ~
男爵府
積分: 8621
大宅
積分: 1071
原帖由 ~*candy*~ 於 09-9-28 14:57 發表 我今胎會搵張智醫生做檢查 u/s個d 佢好好人架 仲好好笑容 講野好詳細同埋真係會樣樣野問返你既近況 最尾問有咩問題想問佢 我覺得佢好好呀 $480照u/s+2星期藥 係要等耐少少囉 我book左都仲要等一個鍾 不過你可以問 ...
積分: 2577
積分: 7493
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:11 發表 係咪見肚先用~??
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:17 發表 我有一日條腰痛到要就住黎行,我問過有經驗既媽媽,話買半截式都ok,我諗住買呀~ 但未知邊間買好呢~ 點解你唔想咁快用呀?haha~~
原帖由 ddaa 於 09-9-28 15:15 發表 我今日5點幾, 會去照bb 心跳....我好緊張呀, 因為自己試過小x, 5w就冇左個bb, 宜家照到胎long又驚佢唔生長, 又驚佢生生下冇心跳..........今晚真係好緊張好緊張!! 同埋, 今日早上好辛苦, 都番左工, 頂唔順入左back ...
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:19 發表 可能我本身肚腩大,而家已經好覺眼~heehee~~
積分: 2952
原帖由 oralb 於 09-9-28 15:22 發表 突然間好想喊...呢排精神好差, 成日都好倦, 好想瞓, 少咗時間同個囡玩..心情都好低落.
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:18 發表 我的朋友都係見肚先用 .. 4-5個月 , 可能佢地無咁快腰痛 , 我有時訓係床度都覺得痛
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:21 發表 特別係食飽野 , 個肚真係好脹 // 因為 : 肚子裡有些氣體或膨脹,那主要是因為懷孕初期所產生的黃體激素讓妳整個身體的平滑肌組織放鬆,包括腸胃道。這樣的放鬆會減緩妳的消化,造成更多氣體、鼓脹、打嗝、氣脹,以及腸子 ...
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:24 發表 我又唔係痛既,,係條腰好累囉~~ 慘喇,,,隻智慧牙有少少痛,,,唔好生住牙大佬~~
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:20 發表 請假抖下啦,,, 人地話12W前好辛苦~~ 一餓就要食架喇~~ 我同你一樣...好緊張~ 我5W照過,,咩都睇唔到~ 要等到7W再照,,,仲有幾日牙,,,
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy