立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: 大尾篤BBQ.我知你講邊度, 我上個月都有去好正. 不過假日無得任食bor 係唔係$5x任食呀 噖晚最後我3母子女去左99度食火煱. 好咪溫暖歡樂多 咁你下個月咪好大鑊 點算呀 :cry: :cry: +wai唔該你呀 我最後都買到野, 好抵呀. 我買左4對鞋$200 有一對鞋都係$30, 係有少少dirty不過細路好快大著得3個月左右, 好抵
kwan0520 寫道: 起程有4班(12:15,12:20,12:25,12:30)回程好似都係4班(13:20, 13:25, 13:30,13:35), 車程只須10分鐘咋
伯爵府
積分: 15050
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 好慘呀我乳房塞左 :-( 今晚約姑娘支奶 好貴呀$450/hr起碼2hrs :-(
sabina_bb 寫道: 我今日都係帶左飯 "lor"米飯 +wai唔見左好耐lu
kwan0520 寫道: 佢係到架, 不過唔出現啫
Ka_wai 寫道: jeffrey隻腳仔大得好慢, 佢而家對鞋係上年過年時買, 個時買大咗1個size, 即係size 16。
kwan0520 寫道: 花, 妳上星期日去都會海逸食buffet, 多唔多人 ?? 我上星期六都有去食tea buffet, 今個星期五就約了bk另一班姊妹去食dinner buffet, 我哋借了3張咭, 共有8個人去食
聰明豆 寫道: 我o個個好似假期都有任食架bor?? 可能吾係同一個場都未定! 無既, 我努力緊搵舖架喇, 希望天無絕人之路啦! :cry: :cry: 邊樹有平野賣吾預我呀?
sabina_bb 寫道: 我都想知點解會塞 :-( 咁你估痛唔痛呀 :-( 我剛剛打去將軍渙健康院問過, 佢叫我今日下午去見下. 希望佢地幫到我之餘又可以慳$$ :cry:
珍珠宮
積分: 31156
積分: 16171
聰明豆 寫道: 佢地tea有無三文魚食架?
kwan0520 寫道: HI, 忙了一朝, 參加唔到妳哋個三人會議潻 :cry: 豆, 架shuttle只去香港仔咋, 但已經有好多又平又正既野食, 我哋都好開心
Ka_wai 寫道: 係tst海運個頭呀, 都係買童裝嚟多, 不過超多人我今次都無去睇, 下次有call你話你知呀~
聰明豆 寫道: 吾怕! 妳無損失到, 會議進行得吾係太順利! 咁又係! 淨係要食暈香港仔都有排玩!
聰明豆 寫道: 呵.....駝住小b時我行開尖咀都上過呢d地方買野, 下次話我知啦, 行開會上去立下的, thanks!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy