跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21322


5101#
發表於 07-1-10 10:41 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

sabina_bb 寫道:
大尾篤BBQ.我知你講邊度, 我上個月都有去好正. 不過假日無得任食bor 係唔係$5x任食呀
噖晚最後我3母子女去左99度食火煱. 好咪溫暖歡樂多
咁你下個月咪好大鑊 點算呀 :cry: :cry:

+wai唔該你呀 我最後都買到野, 好抵呀. 我買左4對鞋$200 有一對鞋都係$30, 係有少少dirty不過細路好快大著得3個月左右, 好抵


我o個個好似假期都有任食架bor?? 可能吾係同一個場都未定!

無既, 我努力緊搵舖架喇, 希望天無絕人之路啦! :cry: :cry:

邊樹有平野賣吾預我呀?


侯爵府

積分: 21322


5102#
發表於 07-1-10 10:48 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

kwan0520 寫道:
起程有4班(12:15,12:20,12:25,12:30)回程好似都係4班(13:20, 13:25, 13:30,13:35), 車程只須10分鐘咋



咁多班車?? 好全面喎? 佢會吾會都經幾個地點架? 吾係限住人人去香港仔食野囉?


伯爵府

積分: 15050


5103#
發表於 07-1-10 10:49 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
好慘呀我乳房塞左 :-( 今晚約姑娘支奶 好貴呀$450/hr起碼2hrs :-(


點解會塞架?會唔會好痛? [/quote]
我都想知點解會塞 :-( 咁你估痛唔痛呀 :-(
我剛剛打去將軍渙健康院問過, 佢叫我今日下午去見下. 希望佢地幫到我之餘又可以慳$$ :cry:


侯爵府

積分: 21322


5104#
發表於 07-1-10 10:50 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

sabina_bb 寫道:
我今日都係帶左飯 "lor"米飯
+wai唔見左好耐lu


有幾lor呀?


侯爵府

積分: 21322


5105#
發表於 07-1-10 10:51 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

kwan0520 寫道:
佢係到架, 不過唔出現啫


神秘人?


伯爵府

積分: 15050


5106#
發表於 07-1-10 10:52 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

Ka_wai 寫道:
jeffrey隻腳仔大得好慢, 佢而家對鞋係上年過年時買, 個時買大咗1個size, 即係size 16。

揚揚未入學前對腳都係大得好慢, 但唔知點解返左學後就大得好快. 佢入學買左對黑和白鞋, 3個月後就換左晒. 到依家又好似快要換. 對鞋著左無耐就要換, 但仲好新真係好肉痛 :cry:


侯爵府

積分: 21322


5107#
發表於 07-1-10 10:53 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

kwan0520 寫道:
花,

妳上星期日去都會海逸食buffet, 多唔多人 ?? 我上星期六都有去食tea buffet, 今個星期五就約了bk另一班姊妹去食dinner buffet, 我哋借了3張咭, 共有8個人去食


0520,
佢地tea有無三文魚食架?


伯爵府

積分: 15050


5108#
發表於 07-1-10 10:55 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

聰明豆 寫道:
我o個個好似假期都有任食架bor?? 可能吾係同一個場都未定!

無既, 我努力緊搵舖架喇, 希望天無絕人之路啦! :cry: :cry:

邊樹有平野賣吾預我呀?

吓我係自由報料睇到bor, 我print左個address唔記得帶出去咁諗住+wai係tst地頭蟲佢應該知所以試下問佢咋.


侯爵府

積分: 21322


5109#
發表於 07-1-10 10:59 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

sabina_bb 寫道:
我都想知點解會塞 :-( 咁你估痛唔痛呀 :-(
我剛剛打去將軍渙健康院問過, 佢叫我今日下午去見下. 希望佢地幫到我之餘又可以慳$$ :cry:


應該吾痛呢! 係咪要收奶既預兆呀?


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5110#
發表於 07-1-10 11:02 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5111#
發表於 07-1-10 11:03 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5112#
發表於 07-1-10 11:09 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

HI,

忙了一朝, 參加唔到妳哋個三人會議潻 :cry:

豆,

架shuttle只去香港仔咋, 但已經有好多又平又正既野食, 我哋都好開心


伯爵府

積分: 16171


5113#
發表於 07-1-10 11:12 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

sabina_bb 寫道:

我都想知點解會塞 :-( 咁你估痛唔痛呀 :-(
我剛剛打去將軍渙健康院問過, 佢叫我今日下午去見下. 希望佢地幫到我之餘又可以慳$$ :cry:


咁希望佢哋幫你到啦, $900真係幾痛同赤既~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5114#
發表於 07-1-10 11:13 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

聰明豆 寫道:

佢地tea有無三文魚食架?


no


伯爵府

積分: 16171


5115#
發表於 07-1-10 11:14 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

聰明豆 寫道:
我o個個好似假期都有任食架bor?? 可能吾係同一個場都未定!

無既, 我努力緊搵舖架喇, 希望天無絕人之路啦! :cry: :cry:

邊樹有平野賣吾預我呀?


係tst海運個頭呀, 都係買童裝嚟多, 不過超多人我今次都無去睇, 下次有call你話你知呀~


侯爵府

積分: 21322


5116#
發表於 07-1-10 11:23 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

kwan0520 寫道:
HI,

忙了一朝, 參加唔到妳哋個三人會議潻 :cry:

豆,

架shuttle只去香港仔咋, 但已經有好多又平又正既野食, 我哋都好開心


吾怕! 妳無損失到, 會議進行得吾係太順利!

咁又係! 淨係要食暈香港仔都有排玩!


侯爵府

積分: 21322


5117#
發表於 07-1-10 11:25 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

Ka_wai 寫道:
係tst海運個頭呀, 都係買童裝嚟多, 不過超多人我今次都無去睇, 下次有call你話你知呀~


呵.....駝住小b時我行開尖咀都上過呢d地方買野, 下次話我知啦, 行開會上去立下的, thanks!!


伯爵府

積分: 16171


5118#
發表於 07-1-10 11:29 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

聰明豆 寫道:

吾怕! 妳無損失到, 會議進行得吾係太順利!

咁又係! 淨係要食暈香港仔都有排玩!


我老細返咗嚟~~ :cry:


伯爵府

積分: 16171


5119#
發表於 07-1-10 11:31 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

聰明豆 寫道:

呵.....駝住小b時我行開尖咀都上過呢d地方買野, 下次話我知啦, 行開會上去立下的, thanks!!


ok~ 佢哋幾個月就會有一次買小朋友衫。


伯爵府

積分: 16171


5120#
發表於 07-1-10 11:45 |只看該作者

Re: ~~72嘩鬼Happy俱樂部~~

0520, 如花, 襯家,

搵日約打牌囉~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo