跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1071


5121#
發表於 09-9-28 15:31 |只看該作者
原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:21 發表


特別係食飽野 , 個肚真係好脹 // 因為 :

肚子裡有些氣體或膨脹,那主要是因為懷孕初期所產生的黃體激素讓妳整個身體的平滑肌組織放鬆,包括腸胃道。這樣的放鬆會減緩妳的消化,造成更多氣體、鼓脹、打嗝、氣脹,以及腸子 ...

多謝分享~ 我終於知點解咁多胃氣~


大宅

積分: 2577


5122#
發表於 09-9-28 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2577


5123#
發表於 09-9-28 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7493


5124#
發表於 09-9-28 15:36 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:32 發表



搽肚?邊度買架?


body cream .. 因為我係癢到生晒粒粒 .. sa sa 有得買呀 .. 150ml $180 !! 不過個sales話唔係個個孕婦都鐘意隻味 , 佢話之前介紹俾佢地 , 佢地都唔like隻味 , 不過我好鐘意 !!



大宅

積分: 2577


5125#
發表於 09-9-28 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11224


5126#
發表於 09-9-28 15:41 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-28 15:27 發表

我戒唔到冇益嘢,特別喜歡食薯條,所以唯有迫自己同時食返啲有益嘢,touchwood 亞b都正常生長中~ 人生要有樂趣,我食得開心亞b又開心,幾好!


食物固然重要 , 媽媽心情都好緊要架 , 大家都要做個開心 mama ~


大宅

積分: 2577


5127#
發表於 09-9-28 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


5128#
發表於 09-9-28 15:46 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-28 15:10 發表


其實我返工果度,,唔計老闆得2個同事姐,,,
不過都頂唔順~~頭先同老闆傾下,,,
佢話安排下,,睇下就唔就到我既要求~~


噤個老有闆有計傾都好....


男爵府

積分: 7493


5129#
發表於 09-9-28 15:47 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:44 發表
[quote]原帖由 Jolly333 於 09-9-28 15:36 發表


body cream .. 因為我係癢到生晒粒粒 .. sa sa 有得買呀 .. 150ml $180 !! 不過個sales話唔係個個孕婦都鐘 ...


唔係專for孕婦 , d人皮膚敏感就會用 .. 所以孕婦都可以用 !!!


禁止訪問

積分: 7087


5130#
發表於 09-9-28 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8621


5131#
發表於 09-9-28 15:52 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-28 15:27 發表

我戒唔到冇益嘢,特別喜歡食薯條,所以唯有迫自己同時食返啲有益嘢,touchwood 亞b都正常生長中~ 人生要有樂趣,我食得開心亞b又開心,幾好!


me too....因為成日想嘔, 所以一有想食既野我就照食!
多數想食都係冇益的..............
應該冇咩野既, 唔係食藥就ok啦~~阿媽果陣陀我地, 都冇啖好食嫁啦~~


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


5132#
發表於 09-9-28 15:57 |只看該作者
原帖由 oralb 於 09-9-28 15:22 發表
突然間好想喊...呢排精神好差, 成日都好倦, 好想瞓, 少咗時間同個囡玩..心情都好低落.


要盡量relax開朗呀....唔好影響倒小 b呀55.


別墅

積分: 599


5133#
發表於 09-9-28 15:57 |只看該作者
原帖由 fyyjott 於 09-9-28 14:28 發表

我住昌盛苑,你呢?
你係唔係去fanling健康院檢查呢,去左未啊?


我未去呀
我打算10月6日先去, 因為呢2個星期好BZ

我住碧湖~~O係你對面
為你既首飾換新裝啦~~~


男爵府

積分: 5387


5134#
發表於 09-9-28 15:58 |只看該作者
早2天嚇死我..見到條底底有一小小啡色...擔心死我....
不過之後就再無.....我99話叫我休息多D...希望唔會再有啦...

不過我個肚都見到有一條淺啡色既線啦~
淳淳豬囡 27/4 出世啦~~3.52KG~~
            2/6 4.37kg    30/6 5.46kg 60cm長


大宅

積分: 1071


5135#
發表於 09-9-28 15:59 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 15:52 發表


me too....因為成日想嘔, 所以一有想食既野我就照食!
多數想食都係冇益的..............
應該冇咩野既, 唔係食藥就ok啦~~阿媽果陣陀我地, 都冇啖好食嫁啦~~ ...

呢個禮拜我食左好多冇益嘢,但我自己就放鬆好多,心情都好左


大宅

積分: 2577


5136#
發表於 09-9-28 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8621


5137#
發表於 09-9-28 16:01 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 15:38 發表



我一個人既時候都好易喊,諗下父母幾鍚我又喊,諗下好掛住父母又喊(我地成日見架喇已經),諗下成日博老豆咀自己好唔岩又喊,諗下媽咪成日煲湯送去我度俾我飲又喊,總之而家陀左阿B,諗起父母好深感受,真係養兒方知父母恩!
我情緒好 ...


我都好易喊嫁, 不過就唔同你, 你係感動, 而我係比c6激到激動!
佢宜家都仲係唔係好幫手做家務, 雖然好多野都係99做既, 但食飯咁話啦,佢就坐晌電腦玩facebook, 我同99就要去準備所有野, 之後擺好晒佢先好似大爺咁出黎食!!
仲要食完就坐晌sofa, or 繼續玩facebook!
我已經嘈左佢2次, 都係喊既, 佢宜家好左少少, 但始終都係衰既


大宅

積分: 1071


5138#
發表於 09-9-28 16:02 |只看該作者
原帖由 sita1230 於 09-9-28 15:51 發表
你地d 99有無話坐月果陣會黎幫下你地手架? 果日返去做節, 我99已經講明話唔得閒. 因為佢24小時湊緊佢另一個孫.
唉, 第二個係無咁”經貴”架啦, 初初我c6細佬個老婆有左果陣, 都不知幾緊張呀, 又煮野比佢食, 生完又 ...

咁佢幫左你係唔係冇人湊到另一個孫呀?有冇考慮叫媽咪幫手?


大宅

積分: 2577


5139#
發表於 09-9-28 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


5140#
發表於 09-9-28 16:04 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-28 15:59 發表

呢個禮拜我食左好多冇益嘢,但我自己就放鬆好多,心情都好左


我都有食薯片同朱古力呀....肥死....我已經俾fd話我肥咗啦.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo