想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


5121#
發表於 11-8-17 10:58 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:32
講開夢,我尋晚發夢見到sanrio大減價,見到啲口水堅好靚,但係心唸自己無bb都無用啦,跟住就唸住買俾你地中 ...

哈哈..後面個男人可能係你愛人,佢想要仔仔麻,但你今個cycle中係女女,所以佢地就拗囉..
仲唔係你又唔見我講得多發呢0的夢,一定係胎夢0黎架


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5122#
發表於 11-8-17 10:58 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 10:55
你會唔會真係中佐呀!

我都覺得好有機喎!!~~~~


男爵府

積分: 7720


5123#
發表於 11-8-17 10:59 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 10:24
好想快d到下個星期覆診.....
成日都好擔心阿邊個.....
好驚有..................意.....................外 ...

真係想打爆你個頭


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5124#
發表於 11-8-17 10:59 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 10:56
我無搽肚紋膏啦!

咁好???? 天生麗質唔駛搽~~~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5125#
發表於 11-8-17 10:59 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 10:56
你就好......我阿邊個而家仲好細......
你亞邊個都係到大緊, 唔駛羨慕我呀!

我第一次照 u/s, 已經見到頭, 手同腳仔啦!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 1739


5126#
發表於 11-8-17 11:00 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 10:53
咁快未feel 到呀, 我都19w 先feel 到佢郁
明白! 即係要到孕期既一半先 feel 到. 都幾耐喎!


男爵府

積分: 7720


5127#
發表於 11-8-17 11:00 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:37
又胎夢,邊有咁多胎夢,我話係日頭同你地傾得多就真!你唸吓,尋日阿2cup先講完我地依家中咗5個都係女,所 ...

呢度個個都有見到我講0個句野,但係得你發咋喎


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5128#
發表於 11-8-17 11:00 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:59
真係想打爆你個頭

唔好打爆我個頭啦!~~~~
而家頭幾個月係緊張d架嘛!!!


男爵府

積分: 7720


5129#
發表於 11-8-17 11:01 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:46
2cup,我啱啱send 咗個pm俾你,你有無收到呀,因為我個ipad無顯示我send咗個pm呀,想睇吓係咪send唔到呀!



...

我收到喇,唔該曬你呀KK


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5130#
發表於 11-8-17 11:01 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 10:59
你亞邊個都係到大緊, 唔駛羨慕我呀!

我第一次照 u/s, 已經見到頭, 手同腳仔啦!

我o個日照, 曾醫生都冇指俾我睇邊度係頭, 邊度係手腳...
佢只係話"呢個係bb".....


子爵府

積分: 10483


5131#
發表於 11-8-17 11:02 |只看該作者

引用:Quote:vivianbabywai+發表於+11-8-17+10:56

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
咁好???? 天生麗質唔駛搽~~~
其實系我懶得搽



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5132#
發表於 11-8-17 11:02 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:02
其實系我懶得搽

我驚第日好多紋呀, 所以諗住3個月開始搽~~~


大宅

積分: 1739


5133#
發表於 11-8-17 11:03 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 10:55
咁人地擔心嘛~~~~~
唔擔心得咁多, 你控制到既係令自己開心同輕鬆. 咁阿邊個自然就快高長大啦!!


子爵府

積分: 10483


5134#
發表於 11-8-17 11:03 |只看該作者

引用:Quote:waynewy827+發表於+11-8-17+10:27+係

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
dapdap,你聽到未呀,你可能谷緊b喇
我個時谷谷下,仲系甘同老公講應該無行啦,真系同谷m好似!



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5135#
發表於 11-8-17 11:04 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 10:37
又胎夢,邊有咁多胎夢,我話係日頭同你地傾得多就真!你唸吓,尋日阿2cup先講完我地依家中咗5個都係女,所 ...

我未之前都冇發過呢d夢架, 一發完就


子爵府

積分: 10483


5136#
發表於 11-8-17 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dapdap126+於+11-08-17+發表

原帖由 K.K.NG 於 11-08-17 發表
又胎夢,邊有咁多胎夢,我話係日頭同你地傾得多就真!你唸吓,尋日阿2cup先講完我地依家中咗5個都係女,所 ...
我地中左5個jm都系陀女?



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5137#
發表於 11-8-17 11:05 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-17 11:03
唔擔心得咁多, 你控制到既係令自己開心同輕鬆. 咁阿邊個自然就快高長大啦!! ...

我成日驚我食得唔夠多, 影響左佢~~~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5138#
發表於 11-8-17 11:05 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 10:56
我無搽肚紋膏啦!
做咩唔搽呀, bb油都好, 搽d丫麻, 第日仲要著2件頭泳衣呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5139#
發表於 11-8-17 11:06 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:05
我地中左5個jm都系陀女?

你, buzz, cksk都係囡囡嘛
我未照到, 不過清宮圖話係囡囡, 咁都4條囡啦!
oasisss就唔知~~~


子爵府

積分: 10483


5140#
發表於 11-8-17 11:06 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-8-17+10:59+你

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
我o個日照, 曾醫生都冇指俾我睇邊度係頭, 邊度係手腳...
佢只係話"呢個係bb".....
...
啊邊個仲細,所以未睇到手同腳?所以醫生無指比你睇?



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo