跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5574


5141#
發表於 05-8-13 14:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Wing
賣泳池野果邊我都睇過, 最平都要$49.9喎, 又唔知size有幾大, 如果size大都有排吹先得

ABCD媽咪
你D功力好犀利, 到而家都係1號風球咋


男爵府

積分: 5574


5142#
發表於 05-8-13 14:36 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY

見工順利嗎 由今日起我要做亞賓啦, 洗衫煮飯掃地揍女一腳踢 :-( :-(


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5143#
發表於 05-8-14 00:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU
哈哈哈
我就快做沙田區神婆..哈

wing
7點果場雨嚇死人喎.....好勁
突然下到38hh


伯爵府

積分: 17561


5144#
發表於 05-8-14 00:53 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽
你點止係沙田區神婆呀,仲係一個好靈的神婆忝呀,我有D方太食譜你要唔要呀,如果要的話大食會嗰日比你啦.

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17561


5145#
發表於 05-8-14 00:57 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
你係咪有部編中文字的label機呀,如果有可唔可以大食會嗰日借我編幾個label呀,因我屋企太多燈掣呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


5146#
發表於 05-8-14 22:13 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
ok...冇問題!我啲帶係綠色,有冇問題?
你到時再提一提我喎,我老人痴呆唔記得架! :mrgreen:


男爵府

積分: 8390


5147#
發表於 05-8-14 22:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

calling....calling.....

代友徵惠康印花.....代友徵惠康印花.....

thx.....thx...............


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5148#
發表於 05-8-14 23:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
@[email protected]...惠康無呀


男爵府

積分: 8369


5149#
發表於 05-8-14 23:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
沙田神婆果然不是浪得虛名! 昨天去到荃灣才開始下雨,見完走時才變做38h。

辦事處揸fit人好想請我,但要待總部2nd interview才知得唔得。 希望去旅行前可以落實,玩得安心d。

I&I Mom & ABCD媽:
thanks for yr advice∼現在或會轉工,都係等穩定下來才決定。昨晚芝芝的大家姐都話30mins對初學的小朋友來說已足夠,而且她的教琴老師,3級以上至少收$800/4堂@45mins。熟人都係這個價。

RCHU:
我今日去TOYRUS搵到$19的吹氣浴盆呀!不過我無買到,因為我已成功訓練到芝芝用花灑沖涼和洗頭啦! (雖然仍有呱呱叫


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5150#
發表於 05-8-14 23:59 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy
哈哈哈....轉到工的話...要添香油..哈哈
我個女的教琴老師...3級就150元一堂/45分鐘..(600元4堂)
5級就175元一堂/45分鐘


男爵府

積分: 5574


5151#
發表於 05-8-15 08:44 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY
芝芝好叻女喎, 咁你唔駛煩洗頭同沖涼啦, 琪琪星期六上畫畫班聽到Kristy都可以用花澆洗頭同沖涼, 佢又話得喎, 所以我都唔打算買果個浴盆啦, 我地小朋友都大了, 是要接受花澆沖涼既 我今日仲要返上晝

Tszlok
自從新城市welcome執o左, 都好少去幫襯這間超市, 幫唔到你朋友添 ?-(


伯爵府

積分: 17561


5152#
發表於 05-8-15 11:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我會即時用完之後比翻你的. THX~~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17561


5153#
發表於 05-8-15 11:44 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我個仔2步已經用花灑沖涼洗頭啦,唔洗浪費噤多水呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17561


5154#
發表於 05-8-15 11:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽
你要唔要方太食譜呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17561


5155#
發表於 05-8-15 11:47 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

你地有無人想要4A+送的小熊維尼故事書呀
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 1891


5156#
發表於 05-8-15 11:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 寫道:
YY
見工順利嗎 由今日起我要做亞賓啦, 洗衫煮飯掃地揍女一腳踢 :-( :-(


Rchu
Le 個5係妳個願望咩
琴日出奇好天, bbq 熱到c.

YY,
Kristy e+ 係 YWCA 返緊piano summer course $420/6堂,月尾就完. 琴晚帶佢聽完pinao 演奏, 就即刻話要返琴班wor ?-(

904 係乜gathering


大宅

積分: 1891


5157#
發表於 05-8-15 11:57 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing1206 寫道:
你地有無人想要4A+送的小熊維尼故事書呀


I want


男爵府

積分: 6032


5158#
發表於 05-8-15 12:17 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

[quote]
YY(芝芝媽咪) 寫道:

昨晚芝芝的大家姐都話30mins對初學的小朋友來說已足夠,而且她的教琴老師,3級以上至少收$800/4堂@45mins。熟人都係這個價。 [quote]

YY,

30mins對4歲初學, 好夠喇. 學費多少真係好睇資歷&經驗, 4歲初學者我嘅底線係演奏級(宜加8級太多人攞到), 25歲以上. 同埋有啲琴行係不太主動同家長講老師嘅資歷, 只係答8級以上, 最好問清楚心中有數.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5159#
發表於 05-8-15 12:18 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

WING
好呀好呀...我愛食譜


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5160#
發表於 05-8-15 12:23 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Kristymami
904係來我家開...開學大典...哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo