跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16384

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


5141#
發表於 09-9-28 16:07 |只看該作者
原帖由 phoebe_pig 於 09-9-28 15:57 發表


我未去呀
我打算10月6日先去, 因為呢2個星期好BZ

我住碧湖~~O係你對面

我打算明日去,因而6日行唔開,再下一個星期又似乎太遲....不過聽日都係5w2d,擔心咩都唔會做到,可能都係幫我約時間


禁止訪問

積分: 7087


5142#
發表於 09-9-28 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2577


5143#
發表於 09-9-28 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1071


5144#
發表於 09-9-28 16:10 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-28 16:04 發表


我都有食薯片同朱古力呀....肥死....我已經俾fd話我肥咗啦.....

講起都流口水…


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


5145#
發表於 09-9-28 16:12 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 16:01 發表


我都好易喊嫁, 不過就唔同你, 你係感動, 而我係比c6激到激動!
佢宜家都仲係唔係好幫手做家務, 雖然好多野都係99做既, 但食飯咁話啦,佢就坐晌電腦玩facebook, 我同99就要去準備所有野, 之後擺好晒佢先好似大爺咁出 ...


你老公係咪俾你99"種"慣唔做野?


禁止訪問

積分: 7087


5146#
發表於 09-9-28 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2577


5147#
發表於 09-9-28 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 599


5148#
發表於 09-9-28 16:22 |只看該作者
原帖由 fyyjott 於 09-9-28 16:07 發表

我打算明日去,因而6日行唔開,再下一個星期又似乎太遲....不過聽日都係5w2d,擔心咩都唔會做到,可能都係幫我約時間


我有d 朋友話太早唔俾約tim 呀~~~
所以我之前都係去c+到睇
為你既首飾換新裝啦~~~


男爵府

積分: 8621


5149#
發表於 09-9-28 16:30 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 16:08 發表



你唔好嬲親自己呀,我c6都係唔做家務,我間屋好似垃圾池咁。叫c6做野,佢話好呀!跟住咪又係唔做。我無佢咁好氣呀,遲D叫鐘點做。

好多男人都係咁架,你有奶奶幫輕下,自己休息多D,唔好激親自己,我試過有少少激動,個肚即係痛,跟住我 ...


我會嫁喇!!好彩同你地班姊妹傾下, 心情都放鬆d!!
我都係呀, 喊完個肚有d痛呀!!!> <


男爵府

積分: 8621


5150#
發表於 09-9-28 16:31 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-28 16:12 發表


你老公係咪俾你99"種"慣唔做野?


exactly!!
佢係么仔呀.....
不過都就快40歲人啦, 都唔就下我!
我宜家23 ja, 你話吖!


大宅

積分: 1071


5151#
發表於 09-9-28 16:31 |只看該作者
原帖由 sita1230 於 09-9-28 16:13 發表


佢話係呀, 不過都幫左佢地兩公婆湊左兩年啦, 咁叫佢地自己湊返一個月都唔過份姐, 佢都返學啦.

佢諗都無諗, 叫都唔叫佢地自己湊返就話唔幫, 我果陣幾想喊呀, 好彩忍住左.

我以前得閒都整d野佢食, 買野乙水佢 ...

咁又唔好
會唔佢而家湊得好辛苦,驚你一個月後直頭比多個佢湊?
又或者佢唔想去你屋企,如果你去佢到會唔會有得傾?


複式洋房

積分: 423


5152#
發表於 09-9-28 16:34 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 16:08 發表



你唔好嬲親自己呀,我c6都係唔做家務,我間屋好似垃圾池咁。叫c6做野,佢話好呀!跟住咪又係唔做。我無佢咁好氣呀,遲D叫鐘點做。

好多男人都係咁架,你有奶奶幫輕下,自己休息多D,唔好激親自己,我試過有少少激動,個肚即係痛,跟住我 ...


絕大部份嘅C6都係咁架LA, 呢頭應完"好呀", 嗰頭又走去睇電視/上網,我個C6持住佢亞媽會做晒D嘢,自己就乜都唔理,佢亞媽仲湊住個14個月大嘅小朋友(C6家姐個仔),又要堅持日日煮飯喎,有時見佢好忙好趕,做新抱嘅梗係要幫下手,幫得多,自己又湊住個女,真係做到人都忟,噚晚先發完C6脾4,我要幫個女做勞作(燈籠),又要教個女填顏色,又要唔俾14個月大BB嚟搞亂檔,個C6又掛住响房睇F1賽車喎…真係激死人嘞!!


大宅

積分: 1071


5153#
發表於 09-9-28 16:35 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 16:31 發表


exactly!!
佢係么仔呀.....
不過都就快40歲人啦, 都唔就下我!
我宜家23 ja, 你話吖!

40歲… 咁都好難要佢改…


大宅

積分: 1071


5154#
發表於 09-9-28 16:38 |只看該作者
原帖由 debby1128 於 09-9-28 16:34 發表


絕大部份嘅C6都係咁架LA, 呢頭應完"好呀", 嗰頭又走去睇電視/上網,我個C6持住佢亞媽會做晒D嘢,自己就乜都唔理,佢亞媽仲湊住個14個月大嘅小朋友(C6家姐個仔),又要堅持日日煮飯喎,有時見佢好忙好趕,做新抱嘅梗係要幫下手, ...

唔好咁激動~


男爵府

積分: 8621


5155#
發表於 09-9-28 16:38 |只看該作者
原帖由 debby1128 於 09-9-28 16:34 發表


絕大部份嘅C6都係咁架LA, 呢頭應完"好呀", 嗰頭又走去睇電視/上網,我個C6持住佢亞媽會做晒D嘢,自己就乜都唔理,佢亞媽仲湊住個14個月大嘅小朋友(C6家姐個仔),又要堅持日日煮飯喎,有時見佢好忙好趕,做新抱嘅梗係要幫下手, ...


d c6真係衰呀!
就算唔幫手做家務, 起碼幫手教阿女啦!
成日覺得湊仔係女人做既, 家務係女人做既, 遲d bb大個左, 唔痴佢!!錫晒mami!!佢地仲唔後悔~!!!haha


男爵府

積分: 8621


5156#
發表於 09-9-28 16:43 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-28 16:35 發表

40歲… 咁都好難要佢改…


係呀, 佢仲要成日堅持食阿媽既隔夜飯, 我昨晚就堅持自己去買飯盒(係多味精, 不過好過隔夜有菌呀)
我c6竟然話:"好又一餐唔好又一餐!"
之後比我狂噴:"宜家點同以前呀!! 你係咪想阿b 唔健康呀!"佢先唔出聲

99又係既, d飯送可以隔幾日嫁
我昨日忍唔住大叫l:wa~! 99,隻雞隔左幾日, 差唔多成個week喇bor!
佢仲死"燦" 話:咩呀, 2日ja ma
我話:"下, 前日我唔晌屋企食, 昨日又係, 呢隻雞我食過, 起碼3日前!!
佢:"咁你唔食我食lor!"

咁你就唔好迫我夜晚食你煮既飯啦!99!d飯即boil, 但d送隔夜有鬼用咩!


男爵府

積分: 5387


5157#
發表於 09-9-28 16:46 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 16:38 發表


d c6真係衰呀!
就算唔幫手做家務, 起碼幫手教阿女啦!
成日覺得湊仔係女人做既, 家務係女人做既, 遲d bb大個左, 唔痴佢!!錫晒mami!!佢地仲唔後悔~!!!haha ...


反而我老公就好D WOR...雖然平時都成日打機~
不過一放假佢都會執下野...好似尋日咁執廚房..洗洗手間..
掃地..拖地...洗喵沙盤...換床單一次做哂...反而我一隻野攤係度....仲要佢煮埋飯煲埋湯...
我係度諗10個月後佢仲會唔會係咁....
淳淳豬囡 27/4 出世啦~~3.52KG~~
            2/6 4.37kg    30/6 5.46kg 60cm長


複式洋房

積分: 423


5158#
發表於 09-9-28 16:46 |只看該作者
其實我都仲煩緊邊個湊細B...頭開我奶奶話湊得掂,但係一個人一對手,點湊到1個2歲、1個3歲加個初生BB呀,所以我都打算請外緩,叫我亞姨响泰國過嚟幫我亞媽手湊我個細B(我會响亞媽度坐月),直到大嗰兩個小朋友9月返學先湊返個細B俾我奶奶湊,減埋我7月開始返工,都係叫亞姨過嚟2-3個月(我上一胎都有叫佢過嚟,不過唔係一個,係成班,因為我哋3兄妹生BB佢哋都有過嚟慶祝)


男爵府

積分: 5387


5159#
發表於 09-9-28 16:47 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 16:43 發表


係呀, 佢仲要成日堅持食阿媽既隔夜飯, 我昨晚就堅持自己去買飯盒(係多味精, 不過好過隔夜有菌呀)
我c6竟然話:"好又一餐唔好又一餐!"
之後比我狂噴:"宜家點同以前呀!! 你係咪想阿b 唔健康呀!"佢先唔出聲

99又係既, ...


有左唔好食咁多隔夜野....無益AR~~
而家我衰到一食隔夜野就肚痾...
淳淳豬囡 27/4 出世啦~~3.52KG~~
            2/6 4.37kg    30/6 5.46kg 60cm長


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5160#
發表於 09-9-28 16:48 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-9-28 15:30 發表


thank you呀rr002!
我都等左今日好耐喇.....上次5w就照到一粒小豆豆, 今日唔知點呢....(今日7w4d了)
人地話8w-12w係害喜最勁的時候, 屎啦, 我宜家已經覺得好辛苦, 如果再勁d我真係唔駛做人.......... ...


傻既~~唔係THXXX"
大家互相支持嘛..
我開始成日想嘔~~特別係餓果陣~~~
TOUCH WOOD 只係嘔過一次~~
但就好累,,成日都訓~~~
我都好期待聽到BB既心跳牙,,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo