在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


5141#
發表於 05-6-10 10:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽

佢lei埋左 要係下面scan先見到心跳......................我個時都係禁!你幾時入TKO?


男爵府

積分: 5063


5142#
發表於 05-6-10 10:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

可能今個星期六會入.
你有野比我?
wensi 寫道:
海魚媽
佢lei埋左 要係下面scan先見到心跳......................我個時都係禁!你幾時入TKO?
[/url]


子爵府

積分: 10877


5143#
發表於 05-6-10 10:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

seafishma

咁佢都有可能零時零分出世
都時我地係news 到知妳生左


男爵府

積分: 5063


5144#
發表於 05-6-10 11:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

:lol: :lol: 都唔知點答你好!!!....
不過我有時唔係好明 點解上電視個D媽咪 面色都咁好既?
Tungmimi 寫道:
seafishma

咁佢都有可能零時零分出世
都時我地係news 到知妳生左

[/url]


男爵府

積分: 7050


5145#
發表於 05-6-10 11:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽 寫道:
:lol: :lol: 都唔知點答你好!!!....
不過我有時唔係好明 點解上電視個D媽咪 面色都咁好既?

嘩~~~~出鏡喎, 唔好都搽/搞到好啦~
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


5146#
發表於 05-6-10 11:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

YES :mrgreen:

[quote]


子爵府

積分: 10722


5147#
發表於 05-6-10 11:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wa,比著我呢d唔化妝既,比晒d化妝品我都唔曉用既,蛇都水啦
啫喱媽 寫道:
嘩~~~~出鏡喎, 唔好都搽/搞到好啦~


伯爵府

積分: 17559


5148#
發表於 05-6-10 11:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[size=large]2005年7日9日

[size=medium]楊天兒生日會

[size=small]15:00 to 19:00

有人賞面來嗎?係TKO中心club house

請不要買禮物,因太多亦不真惜。請捐左佢啦!

[size=large]香港公益金捐款
直接存款
將善款直接存入公益金的銀行戶口:
- 匯豐銀行:002-5-395237
- 恒生銀行:367-6-004678
- 中國銀行(香港): 012-874-0-008588-4


男爵府

積分: 5063


5149#
發表於 05-6-10 11:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

click!! 識跳舞既狗 好得意.
[/url]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5150#
發表於 05-6-10 11:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你地去哂邊呀 ....

cathy ???? kitma ???? ..................
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5151#
發表於 05-6-10 11:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh
尋日同你講果套教材好似要過皮
我係上個bb exhibition都聽過佢地既introduction
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10264


5152#
發表於 05-6-10 12:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

lunch la~~


男爵府

積分: 5063


5153#
發表於 05-6-10 12:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

English time?

之前 我係BK登記攞隻disney CD sample.
有個人打黎問我有無興趣去聽佢地既介紹.
我話無. 佢就係咁sell
我話我一定唔會買. 佢就話好多媽咪最初都係咁講.
我話你地D內容好舊. 入面D小朋友衣家都已經係佬黎la.
佢串反我話 鋼琴夠好耐la. 咪又係咁多人學.
.... 越講佢越無禮貌.. 我話我無野同你講la. byebye...
正衰人黎架!
[/url]


侯爵府

積分: 21395


5154#
發表於 05-6-10 12:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

真係靜得甘緊要???????

夫人

你講果套教材, 曾經聽人講過, 好搵笨, d木的質地好差, 反而上網買d差不多的野, 平好多.

你自己要考慮清楚, 不好比個sales氹到即場比錢呀!

p.s. 無端端斷左線, 同你們失去聯絡


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5155#
發表於 05-6-10 12:11 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

seafish ma
not english time ...

waw thier staff is so impolite woo
they also hv contacted me and sell me the material, 果個sales又幾好禮貌喎, 又冇串我, 我都rejected her several times lar, 最後佢都冇再打比我啦. even i registered to get a free disc, they dont give me a call ....

我同呀pooh講果套係'蒙特'果套呀
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10877


5156#
發表於 05-6-10 12:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

seafish
香港好多呢D 人KA.....唔好嬲壞身子


子爵府

積分: 10877


5157#
發表於 05-6-10 12:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

隻狗好C CUTE


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5158#
發表於 05-6-10 12:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma
thanks !!!
我見過佢地成set野架啦, d圖唔得靚, 唔得colorful, 仲要個mouse點住個pic至有sound, 好似唔方便. 所以果時我都冇考慮過 .....

拔尋日個sales打電話黎約, 我又見地點又近我, 又係0係lunch time喎, 聽到咁上下咪閃囉, 冇'sit'架.
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10722


5159#
發表於 05-6-10 12:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽,
登記左QE未呀?


男爵府

積分: 5063


5160#
發表於 05-6-10 12:18 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人. 係呀 佢地都有打比我.
又係約我上去佢地office
但係我唔中意佢地無中文教材.
所以我都係拒絶左佢

咪係 已經無乜精神架la 仲要應酬佢.
Tungmimi 寫道:
seafish
香港好多呢D 人KA.....唔好嬲壞身子
[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo