跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


5141#
發表於 05-6-29 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草草,
我諗你攪攪隔離先,我見薇薇、敏大人,
好似投多過1 票,可能佢哋睇唔到你話只
可投1票。
[size=small]My little baby Vivian !


洋房

積分: 271


5142#
發表於 05-6-29 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


今日又好樂迪。
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


子爵府

積分: 12555


5143#
發表於 05-6-29 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00,
知道 la....我唔會週圍走,出面有多
癲人、惡人、傻人、9唔搭8嘅人,
我都係留係度好D。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


5144#
發表於 05-6-29 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草草... 尋日有大頭泳裝架啦, 妳睇唔到傘


子爵府

積分: 12555


5145#
發表於 05-6-29 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

c撈人,
點解要執屋??今日friday咩??
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


5146#
發表於 05-6-29 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ada:
由佢啦
費事攪佢
我都冇佢收
總之之後一定有一個會跑出的!!


侯爵府

積分: 24553


5147#
發表於 05-6-29 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

合合:我出多114個message又可以upgrade 啦.. 不過有排都未追到你... :-(


洋房

積分: 271


5148#
發表於 05-6-29 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ada,
Mos好唔好天啊?我等陣去新港城。
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


男爵府

積分: 7735


5149#
發表於 05-6-29 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草草
呢排真係好多人感冒,大家都要小心d!!!
該用戶已被刪除

5150#
發表於 05-6-29 10:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 165356


5151#
發表於 05-6-29 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

妖媽**


62&99九月佢地去絲綢之路冇人幫我湊仔
仲要唔係同我講淨係同佢個仔講


子爵府

積分: 12555


5152#
發表於 05-6-29 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草草,
咁我係咪可以投多1票呀??
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


5153#
發表於 05-6-29 10:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

大家:
唔好再收天氣影響喇!
0411呢度好食好住
出面烏雲密佈,風大雨大
唔好周圍走喇!!

我要做野先!!

下午又要上course喇!
prepare埋d material 先


子爵府

積分: 12555


5154#
發表於 05-6-29 10:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

呈芝 ba,
嘛嘛地咋喎,都冇太陽。
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


5155#
發表於 05-6-29 10:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

ada....今晚執定屋聽晚anson要回家


侯爵府

積分: 24274


5156#
發表於 05-6-29 10:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

咪陪佢玩啦!aiya......

MaMa^-^Ada 寫道:
草草,
咁我係咪可以投多1票呀??


子爵府

積分: 12555


5157#
發表於 05-6-29 10:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

c撈人,
你99佢哋去絲綢之路旅行呀??
SZEYUEN 寫道:
妖媽**


62&99九月佢地去絲綢之路冇人幫我湊仔
仲要唔係同我講淨係同佢個仔講
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


5158#
發表於 05-6-29 10:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

c.... 噤妳米要2week 做ftm囉 妳要day day煲粥 & 做家務 & 揍仔... 呵呵.


男爵府

積分: 7735


5159#
發表於 05-6-29 10:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

cindy
等晴晴好番我都帶佢去玩下先!


子爵府

積分: 12555


5160#
發表於 05-6-29 10:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

c撈人,
你星期五off?咁早凑anson回家。
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo