立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1739
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:57 dapdap,你聽到未呀,你可能谷緊b喇
子爵府
積分: 11711
buzztigger 發表於 11-8-17 11:05 做咩唔搽呀, bb油都好, 搽d丫麻, 第日仲要著2件頭泳衣呀!
積分: 13667
dapdap126 發表於 11-8-17 11:00 明白! 即係要到孕期既一半先 feel 到. 都幾耐喎!
積分: 10483
原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表 我驚第日好多紋呀, 所以諗住3個月開始搽~~~
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:06 啊邊個仲細,所以未睇到手同腳?所以醫生無指比你睇?
2CupsOfT 發表於 11-8-17 10:55 可能係啦...所以呢幾日體溫都要作廢喇,都訓得唔好
waynewy827 發表於 11-8-17 11:00 唔好打爆我個頭啦!~~~~ 而家頭幾個月係緊張d架嘛!!!
waynewy827 發表於 11-8-17 11:05 我成日驚我食得唔夠多, 影響左佢~~~
原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表 我成日驚我食得唔夠多, 影響左佢~~~
waynewy827 發表於 11-8-17 11:01 我o個日照, 曾醫生都冇指俾我睇邊度係頭, 邊度係手腳... 佢只係話"呢個係bb"..... ...
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:02 其實系我懶得搽
buzztigger 發表於 11-8-17 11:09 真係緊張都無用, 你去睇佐醫生, 比佐葯你塞, 我流啡去睇急症, 佢只係叫我訓床, 不過我只係比佐100蚊, 同 ...
原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表 做咩唔搽呀, bb油都好, 搽d丫麻, 第日仲要著2件頭泳衣呀!
dapdap126 發表於 11-8-17 11:10 盡力少食多餐啦. 都明白會冇乜胃口. 試下自己有咩鐘意食又唔會嘔既有益東東? 其實係唔係逢親想食既都冇益? ...
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:10 3個月之前你唔食得多都無所謂,因為系肥落媽媽到,但3個月打後你就開始要食多d野,因為啊b開始搶營養!我個 ...
buzztigger 發表於 11-8-17 11:10 我照個陣, 咪好似你而家個咁羅, 係一舊野, 不過好明顯睇到邊到係頭, 手同腳呀!
原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表 唔知呀, 上星期六去照都7wk啦!~~~~
waynewy827 發表於 11-8-17 11:02 我驚第日好多紋呀, 所以諗住3個月開始搽~~~
原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表 我都係沖完涼搽呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy