跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


5161#
發表於 05-8-15 13:02 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

唉~~我屋企今朝水浸呀.....搞咗成朝....


男爵府

積分: 6032


5162#
發表於 05-8-15 13:03 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

I&IMom 寫道:
合理 or not it depends on the qualifications & experience of the tutor too. if the tutor only passed grade 8... seems a little bit higher wor. 有冇check過 other 琴行比較一下 lei !?

單對單授課>>>>>ok ga....what're u worry abt Gigi lei?? if u think 45 mins is too long for a beginner...u may try 30 mins/lesson first, then 45 mins lor! 好多 elementary ge都上 30 mins ga!
ah, may be let candytl come and talk here....she is more pro in this aspect!


I&Ima,

謝你抬舉.
在我心中, 你不單止pro, 仲好smart.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5163#
發表於 05-8-15 13:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
o甘出事?
係水喉有事呀?


男爵府

積分: 8390


5164#
發表於 05-8-15 15:02 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
係個馬桶下面果條喉出事,啲水"巴巴聲"咁湧出嚟,我諗只係個零鐘,已經成屋浸晒,連門口走廊、樓下大堂都濕埋...而家搵返上次個師傅嚟,不過要四、五點,又o徒我一日假... :-(


伯爵府

積分: 17559


5165#
發表於 05-8-15 16:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
噤勁的.......流到落大堂.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8369


5166#
發表於 05-8-15 16:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽:
好邪呀!上星期我媽屋企都係咁呀!(馬桶下面果條喉出事,啲水"巴巴聲"咁湧出嚟)幸好我媽當時在廚房,即刻跑入廁所關掉水喉乍!

慘∼有排抹地。

candy:
thanks!!!

all:
希望有人要啦∼別白白浪費。
送出國際綜藝合家歡:童話之王--永遠的孩子
日期:21/8/2005(sunday)
時間:3pm
地點:葵青劇院演藝廳
門票:兩大一小(3張飛超過$400)


男爵府

積分: 8390


5167#
發表於 05-8-15 16:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
我住1樓嘛....

yy:
抺咗成朝囉....大掃除都冇咁乾淨.....成機掉晒啲爛家俬(我想掉好耐架喇).... 而家我間屋大咗好多呀!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5168#
發表於 05-8-15 17:39 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
果個人上來修左未呀?
你間屋大左...我今日送亞c女去你屋企住先..哈


男爵府

積分: 8369


5169#
發表於 05-8-15 18:06 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽:
丟哂爛傢俬,可以買過新啦喎∼

all:
有無人要門券呀?


大宅

積分: 1891


5170#
發表於 05-8-15 18:42 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCDma

904 what time, are you welcome me & Kristy ?

tzelokma
Everthing is fix already it is really a good excuse to buy something new.


男爵府

積分: 8390


5171#
發表於 05-8-15 19:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
仲未呀...佢又話要7-8點先上到嚟喎....下次有乜要換都唔鬼搵佢...佢咁鬼忙.... :evil:
而家連sofa都冇埋,叫佢哋兩隻小鬼頭訓地下架咋~~

yy、kristyma:
如果唔駛錢就更加好嘞!


男爵府

積分: 8390


5172#
發表於 05-8-15 20:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

神婆呀....神婆...

真係X整囉,個師傅啱啱上嚟睇過,開返水掣,竟然冇水漏喎.....觀察咗半個鐘,乜都冇整過....收隊~~

oh~~幫我祈下福喇...唔好再嚟啦~~
該用戶已被刪除

5173#
發表於 05-8-15 20:51 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

5174#
發表於 05-8-15 21:00 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1891


5175#
發表於 05-8-15 21:26 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu,
have a nice trip


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5176#
發表於 05-8-15 22:08 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
水入屋..........水為財....
買六合財啦..哈哈

rchu...玩得開心d呀...

i&imom
thanks thanks thanks...麻煩到你添
該用戶已被刪除

5177#
發表於 05-8-15 22:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8369


5178#
發表於 05-8-16 10:51 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU:
玩得開心!

樂媽:
昨晚我告訴芝芝,樂仔屋企廁所漏水,她瞪大雙眼答:「0下!咁未同婆婆屋企一樣囉!樂仔有沒有浸親?」我說:「樂仔無浸親,不過屋企好多傢俬浸爛0左。」她問:「樂仔有沒有在屋企玩游水呀?」 :lol:

ALL:
真係無人要門券呀?唔洗$$$喎∼


男爵府

積分: 6032


5179#
發表於 05-8-16 11:27 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY(芝芝媽咪) 寫道:
ALL:
真係無人要門券呀?唔洗$$$喎∼


YY,

請問送出未? 我朋友想要.


男爵府

積分: 6032


5180#
發表於 05-8-16 11:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU,

Have a nice trip!


I&Imon,

wa….what a high hat!....but 都係你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo