在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5063


5161#
發表於 05-6-10 12:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人.
leafrog 有聲書咪仲好.

pooh,
下個星期到la.
我要攞埋之前張覆診咭去.
[/url]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5162#
發表於 05-6-10 12:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

seafish ma
係佢地既音質都5能夠令我滿意呀麻
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


伯爵府

積分: 16163


5163#
發表於 05-6-10 12:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi
我過嚟踩場呀 :mrgreen:
好開心知道你有呢個安排,我一定支持
不如你將所有捐款一次過收集啦,因為我懶唔願去銀行吖
wensi 寫道:
[size=large]2005年7日9日

[size=medium]楊天兒生日會

[size=small]15:00 to 19:00

有人賞面來嗎?係TKO中心club house

請不要買禮物,因太多亦不真惜。請捐左佢啦!

[size=large]香港公益金捐款
直接存款
將善款直接存入公益金的銀行戶口:
- 匯豐銀行:002-5-395237
- 恒生銀行:367-6-004678
- 中國銀行(香港): 012-874-0-008588-4


伯爵府

積分: 17559


5164#
發表於 05-6-10 12:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

reginang
好開心知道你有呢個安排,我一定支持
不如你將所有捐款一次過收集啦,因為我懶唔願去銀行吖...............唔捐亦無所為!PPS都ok!唔一定公益金,志在開心. up to you!


子爵府

積分: 12599


5165#
發表於 05-6-10 13:24 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人,
我見妳地都有私竇了, 哩度又靜左咁多, 咪少左click入來囉~! 無乜mood呀。

我曾經都差d俾錢美語世界, 好彩最後無過到數。實在太貴了, 好多方法都可以學到英文, 哩既價錢, 我寧願請個人返來教。


wensi,
妳個做法好好呀, 不過我諗我未會咁樣做住, 因為小朋友生日收到禮物一定好開心。所以唔好意思, 如果我果日來天兒既生日會, 我一樣會買份禮物俾佢, 想佢開心ma, 妳會唔會唔歡迎我同紫鈺架。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


5166#
發表於 05-6-10 13:40 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔好無MOOD啦,又放兩日假喇[quote]
mycathy 寫道:
夫人,
我見妳地都有私竇了, 哩度又靜左咁多, 咪少左click入來囉~! 無乜mood呀。


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5167#
發表於 05-6-10 13:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy
唔好咁啦, 我地都有入黎chat呀 ....
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4672


5168#
發表於 05-6-10 13:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

CATHY

唔好冇mood la,我o地係度。


男爵府

積分: 5063


5169#
發表於 05-6-10 13:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy,
天兒真係有好多玩具. 你去過佢屋企就知架.
淨係你一個送 反而唔係咁好哩.
[/url]


子爵府

積分: 10264


5170#
發表於 05-6-10 13:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我係自己個位度播緊mozart music, 比細b聽~~


子爵府

積分: 10722


5171#
發表於 05-6-10 13:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

喂,你地仲未有人答我 (除左海魚媽),嘔左係床'肉'度,點清潔呀?


伯爵府

積分: 17559


5172#
發表於 05-6-10 13:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mycathy

妳個做法好好呀, 不過我諗我未會咁樣做住, 因為小朋友生日收到禮物一定好開心。所以唔好意思, 如果我果日來天兒既生日會, 我一樣會買份禮物俾佢, 想佢開心ma, 妳會唔會唔歡迎我同紫鈺架。............up to you但我有好多玩具未拆,我會帶去俾佢。of course歡迎你同紫鈺


子爵府

積分: 10877


5173#
發表於 05-6-10 14:11 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

deleted


子爵府

積分: 10877


5174#
發表於 05-6-10 14:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我陀腰果時有晚播俾佢聽......佢成晚就係肚入面係咁跳舞......唔停

之後轉返普通音樂佢又無野

YanyanMom 寫道:
我係自己個位度播緊mozart music, 比細b聽~~


子爵府

積分: 10722


5175#
發表於 05-6-10 14:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi,你應該話扣除所有開支,餘數就........
wensi 寫道:
mycathy

妳個做法好好呀, 不過我諗我未會咁樣做住, 因為小朋友生日收到禮物一定好開心。所以唔好意思, 如果我果日來天兒既生日會, 我一樣會買份禮物俾佢, 想佢開心ma, 妳會唔會唔歡迎我同紫鈺架。............up to you但我有好多玩具未拆,我會帶去俾佢。of course歡迎你同紫鈺


子爵府

積分: 10264


5176#
發表於 05-6-10 14:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

又會咁...........

佢聽star war就打到七彩la~~ :-(

[quote]
Tungmimi 寫道:
我陀腰果時有晚播俾佢聽......佢成晚就係肚入面係咁跳舞......唔停

之後轉返普通音樂佢又無野


子爵府

積分: 10722


5177#
發表於 05-6-10 14:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

好媽媽,俊俊就係劉德華陪住佢成長既
Tungmimi 寫道:
我陀腰果時有晚播俾佢聽......佢成晚就係肚入面係咁跳舞......唔停

之後轉返普通音樂佢又無野

[quote]
YanyanMom 寫道:
我係自己個位度播緊mozart music, 比細b聽~~
[/quote]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5178#
發表於 05-6-10 14:27 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

yym
你小b好攪笑喎

[quote]
YanyanMom 寫道:
又會咁...........

佢聽star war就打到七彩la~~ :-(

[quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10264


5179#
發表於 05-6-10 14:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係真ka~~ 個晚睇star war, 佢一開場kick到散場~~
果時係17weeks 咋~~

[quote]
蕭夫人信箱 寫道:
yym
你小b好攪笑喎


民房

積分: 46


5180#
發表於 05-6-10 14:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

水火, post錯左 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo