跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


5161#
發表於 05-6-29 10:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


kyleung 寫道:
咪陪佢玩啦!aiya......

[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
草草,
咁我係咪可以投多1票呀??
[/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


洋房

積分: 271


5162#
發表於 05-6-29 10:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

:-( :-( :-(

我想游水,我要太陽。


MaMa^-^Ada 寫道:
呈芝 ba,
嘛嘛地咋喎,都冇太陽。
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


大宅

積分: 3899


5163#
發表於 05-6-29 10:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


子爵府

積分: 12555


5164#
發表於 05-6-29 10:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

呈芝 ba,
你專登入mos 係為咗游水呀??
[quote]
BaBaPigTummy 寫道:
:-( :-( :-(

我想游水,我要太陽。


[quote]

[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


5165#
發表於 05-6-29 10:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

我終於識post相啦

ada.. friday 係holiday


大宅

積分: 1069


5166#
發表於 05-6-29 10:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

嘻嘻..我真係好少上黎bk呀, 返工真係好忙...
岩岩老細去左旅行, 可以偷懶..
希望以後多d上黎同0411 mami 吹水啦

Emily


珍珠宮

積分: 48885


5167#
發表於 05-6-29 10:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

hi all

yesterday 去左深圳書城
幾多顏色咭買
仲係$3本
好過自己print
仲有好多for 0歲的圖書 (無字得公仔)


仲有家下地鐵好方便
一出羅湖就搭地鐵
完程唔洗曬

你地諗諗組團去玩下啦


子爵府

積分: 12555


5168#
發表於 05-6-29 10:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

呀.....係喎friday 係7月1號喎。
"檬""檬"地添。
hkcindy 寫道:

ada.. friday 係holiday
[size=small]My little baby Vivian !


洋房

積分: 271


5169#
發表於 05-6-29 10:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ada,
我屋企無Club House麻,今日去契媽屋企玩,順便游水。

MaMa^-^Ada 寫道:
呈芝 ba,
你專登入mos 係為咗游水呀??
[quote]
BaBaPigTummy 寫道:
:-( :-( :-(

我想游水,我要太陽。


[quote]
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


洋房

積分: 271


5170#
發表於 05-6-29 10:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

出發,
bye all
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


琥珀宮

積分: 165356


5171#
發表於 05-6-29 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

ADA & CINDY**

算啦
鬼叫自己要求人咩
我冇野可以做到只有認命


子爵府

積分: 12555


5172#
發表於 05-6-29 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

c撈人,
唔好唔開心啦,anson 第時知mami 辛苦,
會錫晒你架。
[size=small]My little baby Vivian !


公爵府

積分: 27329


5173#
發表於 05-6-29 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


早晨呀!!
今朝好 c busy
因為亞姐明天 last day
今朝一早回來趕住寫埋我自己封 reference letter 比佢簽


子爵府

積分: 12555


5174#
發表於 05-6-29 11:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

呈芝 ba,
咁你游呢個水都幾遠水路吓喎。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


5175#
發表於 05-6-29 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

c... 唔係呀, 妳都唔命苦呀, 妳個99都好pro呀, only10日傘, 米feel下ftm既樂趣囉, 我都想, but 我冇噤多大假, 得番4日炸


大宅

積分: 2427


5176#
發表於 05-6-29 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

all!!


大宅

積分: 3548


5177#
發表於 05-6-29 11:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

hi!!!
你地買左playpan未呀??
我想買playpan... 有咩要留意??
有無好介紹呀~!!


男爵府

積分: 7735


5178#
發表於 05-6-29 11:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

koko
咩係playpan?? ?-(


琥珀宮

積分: 165356


5179#
發表於 05-6-29 11:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

CINDY**

其實anson痲痲係好pro同肯接受新教育
之不過佢好喜歡"遊山玩水"同打牌


侯爵府

積分: 24553


5180#
發表於 05-6-29 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

koko:我買左chicco.. 冇野留意.. 見到ok就買jor...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo