想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5161#
發表於 11-8-17 11:15 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:03
我個時谷谷下,仲系甘同老公講應該無行啦,真系同谷m好似!

我拿住d 紅綠d 同我老公講, 唔知係唔係, 叫佢睇
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5162#
發表於 11-8-17 11:16 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 11:04
我未之前都冇發過呢d夢架, 一發完就

我會唔會太恨仔呀, 前2晚發夢見到有個小男孩,
沉晚發夢有個ok靚仔男朋友

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10483


5163#
發表於 11-8-17 11:18 |只看該作者

引用:Quote:vivianbabywai+發表於+11-8-17+11:10

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
咁我都放心d~~~~我而家食得仲少過未
我都系甘,12週前聞到d野食味已經想嘔,完全食唔落口,lunch直頭無帶飯,帶左都只系倒哂!系過12後好返好多!所以唔使擔心



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


5164#
發表於 11-8-17 11:25 |只看該作者

引用:Quote:vivianbabywai+發表於+11-8-17+11:03

原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表
我拿住d 紅綠d 同我老公講, 唔知係唔係, 叫佢睇
我有check紅綠d,但但個時紅d淺線,綠d未有反應,我以為紅d又系m前線!




我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


5165#
發表於 11-8-17 11:26 |只看該作者

引用:Quote:waynewy827+發表於+11-8-17+11:04+我

原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表
我會唔會太恨仔呀, 前2晚發夢見到有個小男孩,
沉晚發夢有個ok靚仔男朋友
我直頭覺得你系超級恨仔



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5166#
發表於 11-8-17 11:27 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 11:05
我成日驚我食得唔夠多, 影響左佢~~~

我今晚返去羅本書影比你睇呀, 只係食多300卡路里就夠呀,
唔係要食多一個人份量呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5167#
發表於 11-8-17 11:38 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 11:06
你, buzz, cksk都係囡囡嘛
我未照到, 不過清宮圖話係囡囡, 咁都4條囡啦!
oasisss就唔知~~~
期待睇下星期六有無轉機呀, 哈哈!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5168#
發表於 11-8-17 11:39 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+10:32+講開夢

原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表
你會唔會真係中佐呀!
要23號先派彩呀,因為m一定响我覆診前唔會嚟!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5169#
發表於 11-8-17 11:39 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+10:37+又胎夢

原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表
你好有我地心呀! 發夢都掛住買野比我地d b
係呀,真係好搞笑,仲要好記得係5個喎!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5170#
發表於 11-8-17 11:41 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+10:32+講開夢

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
哈哈..後面個男人可能係你愛人,佢想要仔仔麻,但你今個cycle中係女女,所以佢地就拗囉..
仲唔係你 ...
個男人係阿叔嚟嫁喎,我都唔識嘅!日有所思,夜有所夢你無聽過咩?我一定係痴得你地多先發呢d夢!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5171#
發表於 11-8-17 11:42 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 11:07
咪係咪係~~~~唔識游水都著下2件頭泳衣呀!!!

游水的話, 係唔會著2件頭呀!
你問下教水亞siuhei
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5172#
發表於 11-8-17 11:42 |只看該作者

引用:Quote:waynewy827+發表於+11-8-17+10:24+好

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
真係想打爆你個頭
預埋我!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5173#
發表於 11-8-17 11:43 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+10:37+又胎夢

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
呢度個個都有見到我講0個句野,但係得你發咋喎
我不嬲都好記性,同埋我有你地心囉!有好嘢都預埋你地啲b!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5174#
發表於 11-8-17 11:44 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-17+10:46+2cup,

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-17 發表
我收到喇,唔該曬你呀KK
點解我無顯示send out 過嘅呢?



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5175#
發表於 11-8-17 11:45 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:08
我一星期搽2-3次,一上到床就唔記得左搽
你慣佐沖完搽就會易d記得呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5176#
發表於 11-8-17 11:45 |只看該作者

引用:Quote:vivianbabywai+發表於+11-8-17+11:02

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
我驚第日好多紋呀, 所以諗住3個月開始搽~~~
我由一個月搽到生完一個月,個肚都花到好似地圖咁啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5177#
發表於 11-8-17 11:46 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 11:08
唔知呀, 上星期六去照都7wk啦!~~~~

係曾醫生到第一次照係8w, 有1.51cm
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5178#
發表於 11-8-17 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-17+發表又胎

原帖由 vivianbabywai 於 11-08-17 發表
我地中左5個jm都系陀女?
係呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5179#
發表於 11-8-17 11:46 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 11:09
我都唔明點解我樓上裝修左咁耐都仲未整好, 仲成朝o係度dup dup dup.......
嘈住我同阿邊個架嘛!!!!! ...

我見我亞媽個層個單位就黎攪佐2個月呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


5180#
發表於 11-8-17 11:48 |只看該作者

引用:Quote:vivianbabywai+發表於+11-8-17+11:05

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
你, buzz, cksk都係囡囡嘛
我未照到, 不過清宮圖話係囡囡, 咁都4條囡啦!
oasisss就唔知~~~
仲有wifebaby都係女呀嘛!



神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo