跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5161#
發表於 07-4-16 15:41 |只看該作者

Re: 緣份的天空

ae

我都未諗掂點俾d書/碟你

我諗過咁樣, 你睇下好冇
我用手拉車, 趁食晏時, 攞過去銅鑼灣俾你, 不過擔心緊你可唔以送係寫字樓度, 慢慢逐少咁攞番屋企


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5162#
發表於 07-4-16 15:42 |只看該作者

Re: 緣份的天空

happyma 寫道:
She was very very happy yesterday and invited a girl to seat behind her! This is her dream bicycle!


佢載人添呀
不過後座位有個書夾喎 ?-(
咪坐得唔舒服囉


男爵府

積分: 5710


5163#
發表於 07-4-16 15:53 |只看該作者

Re: 緣份的天空


KITTYMAMA 寫道:
佢載人添呀 >Yes , the girl was same age with her..and sometimes they exchanged the position. She didn't afraid and enjoyed it so much!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5164#
發表於 07-4-16 16:03 |只看該作者

Re: 緣份的天空

happyma 寫道:

Yes , the girl was same age with her..and sometimes they exchanged the position. She didn't afraid and enjoyed it so much!


一齊玩開心d既
我講俾囡囡聽話人地估佢未踏過呢架車10次
佢話馬鞍山又去過, 大美督都去過啦喎, 加加埋埋幾廿次都有


伯爵府

積分: 19429


5165#
發表於 07-4-16 16:58 |只看該作者

Re: 緣份的天空

好呀
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我地琴日去左 op , 仲做埋 annual pass 呀 :mrgreen:


暑假約埋你一齊去呀吓 [/quote]


伯爵府

積分: 19429


5166#
發表於 07-4-16 17:02 |只看該作者

Re: 緣份的天空

我擺d書同cd係公司係okay 嘅, 然後慢續d續d拎返 ok .....

不過要你比我仲送埋過黎, 我覺得唔好意思啫
KITTYMAMA 寫道:
ae

我都未諗掂點俾d書/碟你

我諗過咁樣, 你睇下好冇
我用手拉車, 趁食晏時, 攞過去銅鑼灣俾你, 不過擔心緊你可唔以送係寫字樓度, 慢慢逐少咁攞番屋企


伯爵府

積分: 19429


5167#
發表於 07-4-16 17:04 |只看該作者

Re: 緣份的天空

咁始終都係細個, 就踩住4輪先啦, 然後再慢慢學踩2輪
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
咁妹妹可以試下學踩2輪 lu


佢搵舖頭裝返對輔助轆 [/quote]


子爵府

積分: 10369


5168#
發表於 07-4-17 09:22 |只看該作者

Re: 緣份的天空

各位靚太!!


早晨呀!!!!好耐冇見啦!!
[size=xx-large]好嗎???
希望你地仲記得我啦!~~


子爵府

積分: 10369


5169#
發表於 07-4-17 09:23 |只看該作者

Re: 緣份的天空

kittyma

check pm pls! :wink:


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5170#
發表於 07-4-17 09:34 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!

小琪 寫道:
kittyma

check pm pls! :wink:


一 call 即到


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5171#
發表於 07-4-17 09:35 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
我擺d書同cd係公司係okay 嘅, 然後慢續d續d拎返 ok .....

不過要你比我仲送埋過黎, 我覺得唔好意思啫


咁得喇, 我攞咗返公司先再約你
都咁熟, 唔駛客氣喎


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5172#
發表於 07-4-17 09:40 |只看該作者

Re: 緣份的天空

美國又發生校園槍擊事件 :-(
做家長既睇見呢d新聞真係又 又 :cry:
試諗下, 兒女去返學, 一去冇回頭 :-|

我今朝見到廿零個修路工人開工之前係路邊做體操
平時見佢地含住支煙講粗口多, 今日見佢地咁健康做體操, 感覺怪怪地 佢地仲大聲叫d途人一齊做添

你地讀書時要唔要做體操架 我學校興架


伯爵府

積分: 19429


5173#
發表於 07-4-17 09:58 |只看該作者

Re: 緣份的天空

good morning!!

kittyma,

many thanks ah
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我擺d書同cd係公司係okay 嘅, 然後慢續d續d拎返 ok .....

不過要你比我仲送埋過黎, 我覺得唔好意思啫


咁得喇, 我攞咗返公司先再約你
都咁熟, 唔駛客氣喎 [/quote]


伯爵府

積分: 19429


5174#
發表於 07-4-17 10:05 |只看該作者

Re: 緣份的天空

kittyma

我今朝都見到個大標題呀....不過未睇內容

通常我睇完呢d新聞/相片, 我一定忍唔住 :-(

果班工人又幾搞笑喎....仲大聲叫d途人一齊做 不過做體操點都好過食煙講粗口啦

我地以前學校唔興架喎 不過我知道 tko 有間小學每朝都要唱國歌做體操


伯爵府

積分: 19429


5175#
發表於 07-4-17 10:07 |只看該作者

Re: 緣份的天空

小琪,

梗記得你啦, 幾時出黎見下呀


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5176#
發表於 07-4-17 10:26 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
kittyma

果班工人又幾搞笑喎....仲大聲叫d途人一齊做 不過做體操點都好過食煙講粗口啦

我地以前學校唔興架喎 不過我知道 tko 有間小學每朝都要唱國歌做體操


佢地做完體操, 咪一樣會故態復萌

我都贊成小朋友每日做體操, 自小潛移默化, 令佢地有保持運動既意識


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5177#
發表於 07-4-17 10:28 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
小琪,

梗記得你啦, 幾時出黎見下呀


就 1/5 喇! 我仲記得05年好似又係四五月左右, 一齊去過大埔 BBQ


伯爵府

積分: 19429


5178#
發表於 07-4-17 10:45 |只看該作者

Re: 緣份的天空

果次我應該冇份....

1/5.....小琪, 你得唔得呀
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
小琪,

梗記得你啦, 幾時出黎見下呀


就 1/5 喇! 我仲記得05年好似又係四五月左右, 一齊去過大埔 BBQ [/quote]


伯爵府

積分: 19429


5179#
發表於 07-4-17 10:52 |只看該作者

Re: 緣份的天空


KITTYMAMA 寫道:

佢地做完體操, 咪一樣會故態復萌 >>>>

我都贊成小朋友每日做體操, 自小潛移默化, 令佢地有保持運動既意識 >>> 不過唱國歌就.......


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5180#
發表於 07-4-17 11:00 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
果次我應該冇份....

1/5.....小琪, 你得唔得呀


係, 嗰次有文文媽媽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo