跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


501#
發表於 07-9-7 12:09 |只看該作者
成熟左??? 點解會咁架
佢d廣東話係咪一夜之間正左好多, d句子講長左好多呢
原文章由 蝦蝦 於 07-9-7 11:59 發表
不過佢呢一次一燒, 講野就成熟晒, 好似一夜之間變大左一歲咁


伯爵府

積分: 18124


502#
發表於 07-9-7 12:09 |只看該作者
:-( :-( 今次真係要清晒佢喇....

原文章由 蝦蝦 於 07-9-7 11:58 發表
蝦仔條氣管好 dd 喇, 不過今日都準備再帶佢去睇醫生, 繼續食藥, 仲有咳, 有時氣管都有聲, 要清埋佢啦 ...


伯爵府

積分: 18124


503#
發表於 07-9-7 12:11 |只看該作者
唔係o麻, 仲要大成一歲....

原文章由 蝦蝦 於 07-9-7 11:59 發表
不過佢呢一次一燒, 講野就成熟晒, 好似一夜之間變大左一歲咁


公爵府

積分: 28259


504#
發表於 07-9-7 12:20 |只看該作者
係啦, 講聲等佢地唔好督咁深


原文章由 BaByQ113 於 07-9-7 12:08 發表
下次都會搵佢呀, 我諗唔關 e 生事o卦, 我上次都唔係去呢間, 又唔係呢個 e 生, 又係咁, 下次會同 e 生講聲先...:mrgreen:

[/url]


公爵府

積分: 28259


505#
發表於 07-9-7 12:38 |只看該作者
係呀係呀, 仲要加埋合適既動作去配合佢講既野, 又識對答


原文章由 chanfan 於 07-9-7 12:09 發表
成熟左??? 點解會咁架
佢d廣東話係咪一夜之間正左好多, d句子講長左好多呢
[/url]


公爵府

積分: 28259


506#
發表於 07-9-7 12:39 |只看該作者
咁我可能誇左少少既 但真係成熟左好多, 奇怪 ~


原文章由 BaByQ113 於 07-9-7 12:11 發表
唔係o麻, 仲要大成一歲....
[/url]


侯爵府

積分: 20065


507#
發表於 07-9-7 12:41 |只看該作者
咁咪好囉, 証明返學學到野, 有進步呀 d轉變咁正面, 妳咪自己嚇自己喇
原文章由 蝦蝦 於 07-9-7 12:38 發表
係呀係呀, 仲要加埋合適既動作去配合佢講既野, 又識對答


公爵府

積分: 28259


508#
發表於 07-9-7 12:47 |只看該作者
突然一夜之間咁轉變, 你唔驚呀 仲要係咁岩發完燒喎


原文章由 chanfan 於 07-9-7 12:41 發表
咁咪好囉, 証明返學學到野, 有進步呀 d轉變咁正面, 妳咪自己嚇自己喇
[/url]


侯爵府

積分: 20065


509#
發表於 07-9-7 12:49 |只看該作者
佢發完燒, 叮一聲~~~, 醒悟晒o丫o麻
原文章由 蝦蝦 於 07-9-7 12:47 發表
突然一夜之間咁轉變, 你唔驚呀 仲要係咁岩發完燒喎


伯爵府

積分: 18803


510#
發表於 07-9-7 13:32 |只看該作者
我上來啦



伯爵府

積分: 18803


511#
發表於 07-9-7 13:40 |只看該作者
報告下先 :
亞豬返學一星期,喊足一星期 但返到第三日開始係玩既時候就無喊啦,只係要佢排隊,食野,做手工,去洗手間,同埋坐好個時就唔肯係咁喊 其他時間都ok 希望佢快d適應同好好學習啦:loveliness: 最好就係佢隔離位同學仔,佢見亞豬喊仲安慰佢埋一份,有呢個好同學,我都好放心啦



男爵府

積分: 8509


512#
發表於 07-9-7 14:26 |只看該作者


孖b返學報告
大b已經唔喊啦! 重自己食飯又添飯.
細b竟然失手今日有少少喊, 不過好快收sing. 不過佢隔離位的同學喊佢仲鬧人 "曵曵" :evil: :evil:


原文章由 mankat06 於 07-9-7 13:40 發表
報告下先 :
亞豬返學一星期,喊足一星期 但返到第三日開始係玩既時候就無喊啦,只係要佢排隊,食野,做手工,去洗手間,同埋坐好個時就唔肯係咁喊 其他時間都ok 希望佢快d適應同好好學習啦:loveliness: 最好就係 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


513#
發表於 07-9-7 15:05 |只看該作者
噚日阿仔又比我打獲金,玩完玩具唔執野都算,因為唔係每次都唔做,但就最鐘意掉野,個日係鴨媽到都係甘,另外就係我睇乜野佢又要睇,唔比又摟,比佢睇呢,佢睇完就掉落地,叫佢執起放桌面,又唔執,激死我,咪罰佢企囉,但宜家大個唔肯就犯,我唯有又用間尺打,攪到又瀨尿,後未就肯企但唔會定,係門口行下前D行下又前D,跟住又行番轉頭,但把口不停叫媽咪,我唔理又叫姐姐,我咪叫佢收聲,佢就不斷話媽咪我收聲,唉!都唔知點教佢好,因為我罰完佢之後,雖然走去執番,但條氣係唔順囉。


伯爵府

積分: 18803


514#
發表於 07-9-7 15:09 |只看該作者
原文章由 wyk 於 07-9-7 15:05 發表
噚日阿仔又比我打獲金,玩完玩具唔執野都算,因為唔係每次都唔做,但就最鐘意掉野,個日係鴨媽到都係甘,另外就係我睇乜野佢又要睇,唔比又摟,比佢睇呢,佢睇完就掉落地,叫佢執起放桌面,又唔執,激死我,咪罰佢企囉,但宜家大個唔肯就犯,我唯 ...

唉~,我仔都差唔多啦,不過就唔會駁咀囉,因為佢都未識講 你都唔好咁激心啦,慢慢來啦,小朋友適當既體罰我都好讚成:loveliness:



侯爵府

積分: 20065


515#
發表於 07-9-7 15:25 |只看該作者
亞食蕉, 妳返黎喇, 放假愉快嗎 :lol :lol
亞院友呢2日病情嚴重左呀, 我地都係唔好刺激佢喇


男爵府

積分: 6658


516#
發表於 07-9-7 15:29 |只看該作者
hihi~all~靚媽~


侯爵府

積分: 22642


517#
發表於 07-9-7 15:30 |只看該作者
hi)))))))))))))))


伯爵府

積分: 18803


518#
發表於 07-9-7 15:32 |只看該作者
原文章由 chanfan 於 07-9-7 15:25 發表
亞食蕉, 妳返黎喇, 放假愉快嗎 :lol :lol
亞院友呢2日病情嚴重左呀, 我地都係唔好刺激佢喇

佢咩事, 我無溫豬 但都刺激唔到佢啦,佢都閃下閃下咁 我仲累過返工呀 好似自己有份開學咁



伯爵府

積分: 18803


519#
發表於 07-9-7 15:33 |只看該作者
原文章由 gutgut22 於 07-9-7 15:29 發表
hihi~all~靚媽~

要自我介紹下先,跟手蝦媽得閒就pm你架啦



侯爵府

積分: 20065


520#
發表於 07-9-7 15:39 |只看該作者
咁咪好囉, 得亞豬帶協, 妳先可以有番d求學童真咋
原文章由 mankat06 於 07-9-7 15:32 發表

我仲累過返工呀 好似自己有份開學咁

[ 本文章最後由 chanfan 於 07-9-7 15:40 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo