原文章由 zoe98chan 於 08-1-18 12:07 發表
有呀, 平時搖她/叫她/掃風等等, 出盡法寶, 她都唔醒.
琴晚又4:30am 先訓, 2-4:30am 期間就喂咗4次奶, 每次5分鐘 ( 其實我而家都唔知她每次飲幾安奶, 因為埋身喂關係 ), 換咗3次片片, 5:30am又換多一次片 ( 果d ...
原文章由 manfishmama 於 08-1-19 12:24 發表
OH....好似好多媽媽都唔舒服咁呀....
我都係呀..有小小傷風,d鼻水係咁流..又頭痛!
我就快要脫離奶媽行列啦...上個星期開始冇俾阿仔埋身食..好唔捨得呀...有種好失落的感覺!當我第一次用樽餵阿仔時,幾想喊呀!! #_#
...