跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1414


501#
發表於 08-1-17 16:48 |只看該作者
我明天就要返工啦, 好唔捨得...
今日仲傷風埋添... 可能個turbo開得太"行"
一陣去睇醫生先得, 唔想影響奶量攪到阿b無啖好食

:cry:


男爵府

積分: 6482


502#
發表於 08-1-17 21:07 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-17 10:21 發表
自己識戒夜奶,無需特訓,這幾晚飲奶時間:
大前晚:2200、0000、0530
前晚: 2230、0030、0600
昨晚:2300、0630(呢餐係我叫醒佢先飲)

唉..你就好啦
我個仔仲未呀
11點幾食...食到12點幾
攪到成點鐘先訓
4點幾又食
羨慕死人啦
呢幾晚好凍...凍到我真係唔想起身餵佢


男爵府

積分: 6482


503#
發表於 08-1-17 21:09 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-17 13:06 發表
3妹都戒左夜奶喇,都係呢幾晚既事,通常2300左右食完,就會訓到0530左右先食。

唉,好唔開心,3妹病左呀!話說二弟傷風,我都驚會惹到3妹,點知真係中招~!尋晚佢又鼻塞又有鼻水倒流,訓得好差,到食奶時又食到好辛苦...到今早 ...

3妹都戒左啦 ?
點解我個仔大過你地d女都未戒ka
唔制呀:-(

3妹好快會冇事ka啦
加油


男爵府

積分: 6482


504#
發表於 08-1-17 21:10 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-17 14:13 發表
之前既辛苦無白費囉~終於有覺好訓~

薯餅(我個仔)就無咁叻>< 佢而家11點食完4點幾就要再食,不過都比之前輕鬆


我個仔都係
11點幾,4點幾


男爵府

積分: 6482


505#
發表於 08-1-17 21:12 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-17 14:17 發表
前幾日,我終於試過一個人揹住薯餅(我個仔)離開元朗,哈哈 都唔係想像中咁難。仲發現佢對出面既世界好有興趣,開始出門口唔係訓覺,係周圍望。不過上車後都係不敵睡魔~
不過揹完佢後腰骨痛左兩日~ ...


我都係呀
每次揹左呀仔出街返黎都成身散晒
佢都成十磅lu
e ka已經散晒...遲d再重d都唔知點算


男爵府

積分: 6482


506#
發表於 08-1-17 21:18 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-17 16:29 發表
你地個個都好勤力.... ai... 我好懶呀.... 一次泵半個鐘多數都係得3-4安.... 冇心機呀... 呢幾日都冇泵...... 有時間就hea 同休息... 因為下星期返工喇...好想抖多d.... 希望返工迫到自己勤力d啦....
同埋又唔知亞女 ...


我每次都係泵半個鐘
都係泵到3-4安ka咋
但係就可以一是餵6-7餐之餘
泵到3次2-4安low

boots奶袋我又貨呀
你有冇興趣 ? 55蚊一盒
買4盒可以做到50蚊一盒
應該唔可以套落個泵度,因為有double zip
我自己多數都係泵完倒落去


男爵府

積分: 6482


507#
發表於 08-1-17 21:19 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-17 16:48 發表
我明天就要返工啦, 好唔捨得...
今日仲傷風埋添... 可能個turbo開得太"行"
一陣去睇醫生先得, 唔想影響奶量攪到阿b無啖好食

:cry:


大家都要小心身體
我都好似有小小傷風
有d鼻水又頭痛同埋周身骨痛


大宅

積分: 1274


508#
發表於 08-1-17 23:14 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-17 10:21 發表
自己識戒夜奶,無需特訓,這幾晚飲奶時間:
大前晚:2200、0000、0530
前晚: 2230、0030、0600
昨晚:2300、0630(呢餐係我叫醒佢先飲)


你就好啦, 成個半月啦, 我個囡囡係11pm-4am就最活躍, 點都唔訓, 要抱住她, 一放落床即喊. 不斷要飲奶奶同換片片, 再加大嘔1次/2次, 5am-10pm就飲完換完即訓, 打雷都唔醒. 唉!


男爵府

積分: 6482


509#
發表於 08-1-18 10:26 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-17 23:14 發表


你就好啦, 成個半月啦, 我個囡囡係11pm-4am就最活躍, 點都唔訓, 要抱住她, 一放落床即喊. 不斷要飲奶奶同換片片, 再加大嘔1次/2次, 5am-10pm就飲完換完即訓, 打雷都唔醒. 唉! ...


嘩...咁唔得ka喎
你旦金有冇整醒佢唔比佢訓呀 ?


大宅

積分: 1274


510#
發表於 08-1-18 12:07 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-18 10:26 發表


嘩...咁唔得ka喎
你旦金有冇整醒佢唔比佢訓呀 ?


有呀, 平時搖她/叫她/掃風等等, 出盡法寶, 她都唔醒.
琴晚又4:30am 先訓, 2-4:30am 期間就喂咗4次奶, 每次5分鐘 ( 其實我而家都唔知她每次飲幾安奶, 因為埋身喂關係 ), 換咗3次片片, 5:30am又換多一次片 ( 果d咩隔尿墊巾都無鬼用,我一日都係要換13次或以上片片, 激死! ) 唉!
之後一直到 7:30am 同11:00am醒來要喂奶同換片. 唉!
都唔知返工點算?


男爵府

積分: 6482


511#
發表於 08-1-18 15:14 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-18 12:07 發表


有呀, 平時搖她/叫她/掃風等等, 出盡法寶, 她都唔醒.
琴晚又4:30am 先訓, 2-4:30am 期間就喂咗4次奶, 每次5分鐘 ( 其實我而家都唔知她每次飲幾安奶, 因為埋身喂關係 ), 換咗3次片片, 5:30am又換多一次片 ( 果d ...


你試下搵一餐泵出黎比佢食
睇下佢食幾多
我就係咁...一直都唔知佢食幾多..
有一次...我比佢啜損左..
好痛...結果我泵出黎唔比佢啜
一泵...竟然泵到100ml
咁就比佢食呢100ml
佢又食得晒...咁我就知佢食幾多la
過幾日比110ml佢..發覺佢可以訓到4個鐘...
之後...我就開始最後一餐泵比佢
由110食到e ka140 ml
起碼知佢食左幾多 !
自從佢食左140ml之後
就開始11點訓到4點


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


512#
發表於 08-1-19 00:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1274


513#
發表於 08-1-19 02:05 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-18 15:14 發表


你試下搵一餐泵出黎比佢食
睇下佢食幾多
我就係咁...一直都唔知佢食幾多..
有一次...我比佢啜損左..
好痛...結果我泵出黎唔比佢啜
一泵...竟然泵到100ml
咁就比佢食呢100ml
佢又食得晒...咁我就知佢食幾多la
過幾 ...


等我都試下先. 不過我都唔知夜晚泵唔泵到奶.


男爵府

積分: 7224


514#
發表於 08-1-19 08:51 |只看該作者
我用緊swing。唔知fit 唔fit到呢?
原文章由 pipi331 於 08-1-19 00:21 發表


余魚媽
Avent 個軟墊fit 到落個amenda奶泵0架, 不過d奶容易漏在 軟墊同硬 la ba 中間, 要小心d 引番d奶入樽lor.
有過fit 的軟墊真的舒服好多....

您是唔是用緊medela 的 mini electric? 不過您可以試下去baby out ...


複式洋房

積分: 397


515#
發表於 08-1-19 12:24 |只看該作者
OH....好似好多媽媽都唔舒服咁呀....
我都係呀..有小小傷風,d鼻水係咁流..又頭痛!

我就快要脫離奶媽行列啦...上個星期開始冇俾阿仔埋身食..好唔捨得呀...有種好失落的感覺!當我第一次用樽餵阿仔時,幾想喊呀!! #_#

之後,一直pump出黎,儲俾阿仔食...不過pump埋今日,就唔pump啦..正式告別兩個多月的奶媽生活啦!! 因為要俾自己身體盡快適應同復原,準備番工啦!!

各位0711人奶媽咪, 大家要繼續加油呀...^_^


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


516#
發表於 08-1-19 13:42 |只看該作者
尋日3妹扭完一日計,今日終於叫做好D...我都知佢辛苦,鼻塞又咁岩猛長期,所以佢好'恔',我都湊到好累,上下網都冇時間...唉~~希望佢快D好番,今次猛長期又快D過就好~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


517#
發表於 08-1-19 13:49 |只看該作者
哎呀真係好可惜...不過相信呢個係你深思後既選擇。
早前我試用樽餵3妹,佢完全唔肯接受個樽,第一次唔俾佢埋身食時,我唔係想喊,係直頭喊左出黎~!
到最後,3妹勝利...我決定左做全職奶媽喇。


原文章由 manfishmama 於 08-1-19 12:24 發表
OH....好似好多媽媽都唔舒服咁呀....
我都係呀..有小小傷風,d鼻水係咁流..又頭痛!

我就快要脫離奶媽行列啦...上個星期開始冇俾阿仔埋身食..好唔捨得呀...有種好失落的感覺!當我第一次用樽餵阿仔時,幾想喊呀!! #_#

...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


518#
發表於 08-1-19 15:52 |只看該作者

回覆 #2 tsznok 的文章

三寶媽要多d休息呀
天氣今日開始回暖,我唸三妹d鼻塞都會好快好快


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


519#
發表於 08-1-19 16:36 |只看該作者
話時話,早兩晚我都無那那有微燒,唔知係咪因為谷奶~

原文章由 sum2410 於 08-1-19 15:52 發表
三寶媽要多d休息呀
天氣今日開始回暖,我唸三妹d鼻塞都會好快好快
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


520#
發表於 08-1-19 17:33 |只看該作者
返左幾日工.. 由於嚴重缺乏睡眠.. 結果病左啦.. 聲都無埋..
阿囡好似知我會成日陪唔到佢咁.. 成日都扭計.. 又唔肯食樽.. 我返黎俾佢埋身食佢就不停咁啜.. 估唔到之前食樽食得好地地的佢會咁喎..
係公司要去toilet泵奶.. 初初感覺好差.. 覺得會整dirty埋d奶.. 泵左幾日.. 終於都慣左了..
但由於工作實在太忙.. 好大壓.. 又唔夠瞓.. 奶量明顯減少左.. 要飲番多d湯水同去買多奶茶先得喇..
呢輪好似好多媽咪病咁喎.. 大家要小心身體呀.. 保重保重..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo