跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10535


501#
發表於 08-1-3 16:48 |只看該作者
你想多條友陪你玩渣掛 我唔鬼識呀全部英文,我英文好屎架渣﹗我得F.5程度架渣﹗無你地咁勁呀﹗


原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:46 發表
其實我覺得水怪你可以試吓玩吓,因為如果你係鋪頭冇mug細藝,佢可以幫你消磨時間!!!同埋你會發覺好好玩架!!


男爵府

積分: 8920


502#
發表於 08-1-3 16:50 |只看該作者
你去開facebook個site到開個account 先,咁你可以係入面search 哂係你yahoo, hotmail, gmail 個address book 入面有冇friends 已經開咗account,咁你就可以跟著add 人或invite人.......



原文章由 esther_fong 於 08-1-3 16:39 發表


要點開account點玩架


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


503#
發表於 08-1-3 16:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


504#
發表於 08-1-3 16:53 |只看該作者
唔好意思,我都係中五程度咋噃!!

同埋入面可以打中文㗎!!但面版就得全英文!

原文章由 水怪 於 08-1-3 16:48 發表
你想多條友陪你玩渣掛 我唔鬼識呀全部英文,我英文好屎架渣﹗我得F.5程度架渣﹗無你地咁勁呀﹗


男爵府

積分: 8920


505#
發表於 08-1-3 16:57 |只看該作者
你可以係我個profile度見到我d application,咁你可以click 入去,鍾意就register就得㗎喇!!

又或者得我今晚返去invite 你某些有趣嘅application,你先accept ,之後覺得唔好玩再delete果個application 又得!!!


原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 16:47 發表
我又真係唔覺有咩玩,介紹下唔該


男爵府

積分: 7640


506#
發表於 08-1-3 16:58 |只看該作者
ok 今晚研究下先

原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:57 發表
你可以係我個profile度見到我d application,咁你可以click 入去,鍾意就register就得㗎喇!!

又或者得我今晚返去invite 你某些有趣嘅application,你先accept ,之後覺得唔好玩再delete果個application 又得!!!


...


侯爵府

積分: 23339


507#
發表於 08-1-3 17:01 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 16:51 發表
你開左先啦...



開左啦


[email protected]


子爵府

積分: 10535


508#
發表於 08-1-3 17:04 |只看該作者
點同唧,你有個鬼佬HONEY嘛,我得個 MADE IN CHINA既C6渣﹗:tongue::tongue: :tongue: :tongue:



原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:53 發表
唔好意思,我都係中五程度咋噃!!

同埋入面可以打中文㗎!!但面版就得全英文!


子爵府

積分: 10535


509#
發表於 08-1-3 17:06 |只看該作者
咁即係有咩玩?係咪好似打機咁架?

原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:57 發表
你可以係我個profile度見到我d application,咁你可以click 入去,鍾意就register就得㗎喇!!

又或者得我今晚返去invite 你某些有趣嘅application,你先accept ,之後覺得唔好玩再delete果個application 又得!!!


...


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


510#
發表於 08-1-3 17:10 |只看該作者
made inchina   
但你c6d普通話好普通呀....made in hk 似d....

原文章由 水怪 於 08-1-3 17:04 發表
點同唧,你有個鬼佬HONEY嘛,我得個 MADE IN CHINA既C6渣﹗:tongue::tongue: :tongue: :tongue:


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


511#
發表於 08-1-3 17:11 |只看該作者
我地唔答得你呀....你之前叫我地唔好係bk講facebook架

原文章由 水怪 於 08-1-3 17:06 發表
咁即係有咩玩?係咪好似打機咁架?


子爵府

積分: 10535


512#
發表於 08-1-3 17:13 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 littlecar 於 08-1-3 17:11 發表
我地唔答得你呀....你之前叫我地唔好係bk講facebook架


男爵府

積分: 7640


513#
發表於 08-1-3 17:13 |只看該作者
hahaha 小車 你就黎激c佢啦

原文章由 littlecar 於 08-1-3 17:11 發表
我地唔答得你呀....你之前叫我地唔好係bk講facebook架


男爵府

積分: 8920


514#
發表於 08-1-3 17:15 |只看該作者


總之應有盡有啦!!!


原文章由 littlecar 於 08-1-3 17:11 發表
我地唔答得你呀....你之前叫我地唔好係bk講facebook架


子爵府

積分: 10535


515#
發表於 08-1-3 17:15 |只看該作者
我C6係一個唔識講國語既大陸佬,佢淨係識潮州話同廣東話﹗


原文章由 littlecar 於 08-1-3 17:10 發表
made inchina   
但你c6d普通話好普通呀....made in hk 似d....


子爵府

積分: 10535


516#
發表於 08-1-3 17:17 |只看該作者
原來係一個謎

原文章由 pb12hk 於 08-1-3 17:15 發表


總之應有盡有啦!!!


男爵府

積分: 7640


517#
發表於 08-1-3 17:21 |只看該作者
你c6係格己冷呀 鱷少同佢&栗子都係格己冷呀

原文章由 水怪 於 08-1-3 17:15 發表
我C6係一個唔識講國語既大陸佬,佢淨係識潮州話同廣東話﹗


男爵府

積分: 7640


518#
發表於 08-1-3 17:22 |只看該作者
我都唔知你個application有mud春?

原文章由 pb12hk 於 08-1-3 17:15 發表


總之應有盡有啦!!!


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


519#
發表於 08-1-3 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


520#
發表於 08-1-3 17:27 |只看該作者
唔係謎!!你入去睇吓先啦!!我都要準備走人啦!!今晚facebook 见啦!!

原文章由 水怪 於 08-1-3 17:17 發表
原來係一個謎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo