立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10535
原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:46 發表 其實我覺得水怪你可以試吓玩吓,因為如果你係鋪頭冇mug細藝,佢可以幫你消磨時間!!!同埋你會發覺好好玩架!!
男爵府
積分: 8920
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 16:39 發表 要點開account點玩架
禁止訪問
積分: 14059
原文章由 水怪 於 08-1-3 16:48 發表 你想多條友陪你玩渣掛 我唔鬼識呀全部英文,我英文好屎架渣﹗我得F.5程度架渣﹗無你地咁勁呀﹗
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 16:47 發表 我又真係唔覺有咩玩,介紹下唔該
積分: 7640
原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:57 發表 你可以係我個profile度見到我d application,咁你可以click 入去,鍾意就register就得㗎喇!! 又或者得我今晚返去invite 你某些有趣嘅application,你先accept ,之後覺得唔好玩再delete果個application 又得!!! ...
侯爵府
積分: 23339
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 16:51 發表 你開左先啦...
原文章由 pb12hk 於 08-1-3 16:53 發表 唔好意思,我都係中五程度咋噃!! 同埋入面可以打中文㗎!!但面版就得全英文!
翡翠宮
積分: 94400
原文章由 水怪 於 08-1-3 17:04 發表 點同唧,你有個鬼佬HONEY嘛,我得個 MADE IN CHINA既C6渣﹗:tongue::tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 水怪 於 08-1-3 17:06 發表 咁即係有咩玩?係咪好似打機咁架?
原文章由 littlecar 於 08-1-3 17:11 發表 我地唔答得你呀....你之前叫我地唔好係bk講facebook架
原文章由 littlecar 於 08-1-3 17:10 發表 made inchina 但你c6d普通話好普通呀....made in hk 似d....
原文章由 pb12hk 於 08-1-3 17:15 發表 總之應有盡有啦!!!
原文章由 水怪 於 08-1-3 17:15 發表 我C6係一個唔識講國語既大陸佬,佢淨係識潮州話同廣東話﹗
原文章由 水怪 於 08-1-3 17:17 發表 原來係一個謎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy