興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1492


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


501#
發表於 14-8-29 09:30 |只看該作者

引用:好高興引到好多姊妹做運動!!運動+注意飲

原帖由 Superman-GF 於 14-08-29 發表
好高興引到好多姊妹做運動!!運動+注意飲食+恆心,就是皇道!唔好再信偏方了。



...
偏方唔得架…… 我見呢度成日有人分享自己戒肉/戒澱粉/食藥,真係好唔健康! 減肥一定要運動+正常飲食


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


502#
發表於 14-8-29 09:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 beiette 於 14-08-29 發表你

原帖由 whywhite22 於 14-08-29 發表
太夜唔想出街就jillian,星期六,日有時間就快行,諗住2-3日就休息一日,最主要戒甜,一齊加油:temp ...
我3休1

點評

whywhite22    發表於 14-8-29 09:44


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


503#
發表於 14-8-29 09:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 prettyoni 於 14-08-29 發表

原帖由 Superman-GF 於 14-08-29 發表
加油!要戒埋甜喎!!
其實我唔太中意食甜野,冇什糧,但又容易肥的


翡翠宮

積分: 77031

2025勳章蛇年勳章


504#
發表於 14-8-29 09:43 |只看該作者
Superman-GF 發表於 14-8-29 09:17
好高興引到好多姊妹做運動!!運動+注意飲食+恆心,就是皇道!唔好再信偏方了。 ...
我舊年下定決心跳鄭多多都係受BK影響, 全靠BK我先堅持跳咗15個月,後來覺得冇咩效先停咗想轉其他運動, 之前"拖神"(整野食好叻個個會員) 都比到好大鼓勵我,係我自己唔爭氣戒唔到口,所以冇咩效果,我最近血糖高,就下定決心戒埋奶茶咖啡.你哋呢D成功例子就係我最大動力.THANKS


大宅

積分: 3487


505#
發表於 14-8-29 10:05 |只看該作者
我尋朝跳完, 今朝全身痛, 尋晚仲諗住今朝跳都跳唔到 我見各位SIS 好勁, 好似完全冇我呢個問題 其實係唔係做錯姿勢先會咁痛呢


伯爵府

積分: 17850

好媽媽勳章


506#
發表於 14-8-29 11:00 |只看該作者

回覆:芒果@布丁 的帖子

我就是奇怪,點解我完全不痛,可能因為我動作不正確,或是因為我做開鄭多燕




珍珠宮

積分: 47917


507#
發表於 14-8-29 11:12 |只看該作者

引用:我就是奇怪,點解我完全不痛,可能因為我動

原帖由 olimo 於 14-08-29 發表
我就是奇怪,點解我完全不痛,可能因為我動作不正確,或是因為我做開鄭多燕



...
有運動開唔痛係正常的

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


508#
發表於 14-8-29 11:17 |只看該作者

引用:我就是奇怪,點解我完全不痛,可能因為我動

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3487


509#
發表於 14-8-29 11:41 |只看該作者
回覆 goddamnit 的帖子

我平時都有跑步, 都咁痛=-= 唔知點解


伯爵府

積分: 17850

好媽媽勳章


510#
發表於 14-8-29 11:57 |只看該作者

回覆:芒果@布丁 的帖子

跑步就是跑,我做鄭多燕都有d動作同Jillian 差不多的,你好快就不痛了⋯⋯⋯⋯我估




大宅

積分: 3487


511#
發表於 14-8-29 12:05 |只看該作者
回覆 olimo 的帖子

THANKS! 想問如果痛緊, 係唔係暫停唔好做住


伯爵府

積分: 17850

好媽媽勳章


512#
發表於 14-8-29 12:13 |只看該作者

回覆:芒果@布丁 的帖子

如果肌肉痛,應該可以做,跟那白人,慢慢習慣了,再加速。
如果關節痛,最好停停。
純粹我估,等樓主和教主講講




大宅

積分: 3487


513#
發表於 14-8-29 12:23 |只看該作者
回覆 olimo 的帖子



子爵府

積分: 13653

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 熱血勳章 畀面勳章


514#
發表於 14-8-29 12:30 |只看該作者

五年前結婚, 做運動唔節食, keep得好好...宜家做運動唔節食...唔得


禁止訪問

積分: 80247


515#
發表於 14-8-29 12:35 |只看該作者

引用:我就是奇怪,點解我完全不痛,可能因為我動

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1662


516#
發表於 14-8-29 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17850

好媽媽勳章


517#
發表於 14-8-29 12:45 |只看該作者

回覆:Superman-GF 的帖子

做squart ,正確是否膝蓋對著腳趾?
膝蓋不能申太出?
目的是鍛鍊大脾?




侯爵府

積分: 20745

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


518#
發表於 14-8-29 12:48 |只看該作者
請問你餐單方便如何? 可否分享下?


禁止訪問

積分: 80247


519#
發表於 14-8-29 12:55 |只看該作者

引用:做squart+,正確是否膝蓋對著腳趾?膝蓋不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


520#
發表於 14-8-29 12:57 |只看該作者

引用:請問你餐單方便如何?+可否分享下?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo