想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 7778


501#
發表於 14-9-18 17:04 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+16:48+30

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
你今天day29?? 你第幾個bb?? 我未有 bb..所以好想有
今日day 30
想要第二胎




大宅

積分: 2717


502#
發表於 14-9-18 19:56 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-18 17:04
今日day 30
想要第二胎
我仲未尼m.. :(


男爵府

積分: 7778


503#
發表於 14-9-18 20:39 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+17:04+今

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
我仲未尼m.. :(
我上次小x係遲左一星期先驗到有

Day 35仲驗左無
Day 37就有




大宅

積分: 2717


504#
發表於 14-9-18 23:15 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-18 20:39
我上次小x係遲左一星期先驗到有

Day 35仲驗左無
唔好亂諗住,不如你試下用棒棒,綠d好鈍


男爵府

積分: 7778


505#
發表於 14-9-18 23:21 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+20:39+我

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
唔好亂諗住,不如你試下用棒棒,綠d好鈍
可能聽朝再驗,下午睇中醫




別墅

積分: 612


506#
發表於 14-9-19 00:44 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我M come 了




大宅

積分: 1397


507#
發表於 14-9-19 04:58 |只看該作者
loonloonB 發表於 14-9-19 00:44
我M come 了
我都有m就黎黎既感覺了


男爵府

積分: 7778


508#
發表於 14-9-19 09:13 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+20:39+我

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
唔好亂諗住,不如你試下用棒棒,綠d好鈍
Day 31綠d仲係白雪雪




大宅

積分: 2717


509#
發表於 14-9-19 14:02 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-19 09:13
Day 31綠d仲係白雪雪
我有少少啡啡地色分泌.. 平時(過去半年)m前係粉紅色分泌。啡啡地色係咪發炎?


男爵府

積分: 7778


510#
發表於 14-9-19 15:12 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-19+09:13+Day

原帖由 02November 於 14-09-19 發表
我有少少啡啡地色分泌.. 平時(過去半年)m前係粉紅色分泌。啡啡地色係咪發炎? ...
啡啡地唔係




男爵府

積分: 7778


511#
發表於 14-9-19 15:13 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-19+09:13+Day

原帖由 02November 於 14-09-19 發表
我有少少啡啡地色分泌.. 平時(過去半年)m前係粉紅色分泌。啡啡地色係咪發炎? ...
剛睇完中醫,醫師話唔太似了,但前兩日把脈就似,可能賀爾蒙唔夠,不過我都打定輸數等m到,因紅d都淺色返了




大宅

積分: 2717


512#
發表於 14-9-19 15:28 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-19 15:13
剛睇完中醫,醫師話唔太似了,但前兩日把脈就似,可能賀爾蒙唔夠,不過我都打定輸數等m到,因紅d都淺色返了 ...
唯有大家下cycle再努力過 =]


男爵府

積分: 7778


513#
發表於 14-9-19 16:30 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-19+15:13+剛

原帖由 02November 於 14-09-19 發表
唯有大家下cycle再努力過 =]
好想快d m啦




別墅

積分: 612


514#
發表於 14-9-19 16:37 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我book左去見人工受孕醫生了,希望快D有baby la.....




大宅

積分: 2717


515#
發表於 14-9-19 17:11 |只看該作者
loonloonB 發表於 14-9-19 16:37
我book左去見人工受孕醫生了,希望快D有baby la.....
祝好孕 =]


民房

積分: 27


516#
發表於 14-9-19 22:00 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

呻下…

救命…尋日朝驗都係驗唔到有,咁應該黎m,尋晚沖涼仲開始有蛋白質地+血絲,量唔多,用左棉條

今朝換喇,得果的的咁多啡紅…亦都驗左係無…直到而家,m巾好乾淨,要去大果時先抹到小小啡…點呀又無平時m痛喎

今日係day33....係就快啲血淋淋喇好煩呀…


男爵府

積分: 7778


517#
發表於 14-9-19 22:31 |只看該作者

引用:呻下…救命…尋日朝驗都係驗唔到有,咁應該

原帖由 點蟲蟲 於 14-09-19 發表
呻下…

救命…尋日朝驗都係驗唔到有,咁應該黎m,尋晚沖涼仲開始有蛋白質地+血絲,量唔多,用左 ...
驗下啦




民房

積分: 27


518#
發表於 14-9-19 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 點蟲蟲 於 14-09-19 發表呻下

原帖由 yanbeebee 於 14-09-19 發表
驗下啦
今朝驗左,無敵白而家日日驗,買棒都買窮


男爵府

積分: 7778


519#
發表於 14-9-19 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-19+發表

原帖由 點蟲蟲 於 14-09-19 發表
今朝驗左,無敵白而家日日驗,買棒都買窮
咁無法,我都投降左




大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


520#
發表於 14-9-19 23:31 |只看該作者
02November 發表於 14-9-11 18:53
可否pm我把出喜脈那位中醫?感激你 =]
可以PM埋比我嗎?,THX

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo