立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7778
原帖由 02November 於 14-09-18 發表 你今天day29?? 你第幾個bb?? 我未有 bb..所以好想有
大宅
積分: 2717
yanbeebee 發表於 14-9-18 17:04 今日day 30 想要第二胎
原帖由 02November 於 14-09-18 發表 我仲未尼m.. :(
yanbeebee 發表於 14-9-18 20:39 我上次小x係遲左一星期先驗到有 Day 35仲驗左無
原帖由 02November 於 14-09-18 發表 唔好亂諗住,不如你試下用棒棒,綠d好鈍
別墅
積分: 612
積分: 1397
loonloonB 發表於 14-9-19 00:44 我M come 了
yanbeebee 發表於 14-9-19 09:13 Day 31綠d仲係白雪雪
原帖由 02November 於 14-09-19 發表 我有少少啡啡地色分泌.. 平時(過去半年)m前係粉紅色分泌。啡啡地色係咪發炎? ...
yanbeebee 發表於 14-9-19 15:13 剛睇完中醫,醫師話唔太似了,但前兩日把脈就似,可能賀爾蒙唔夠,不過我都打定輸數等m到,因紅d都淺色返了 ...
原帖由 02November 於 14-09-19 發表 唯有大家下cycle再努力過 =]
loonloonB 發表於 14-9-19 16:37 我book左去見人工受孕醫生了,希望快D有baby la.....
民房
積分: 27
原帖由 點蟲蟲 於 14-09-19 發表 呻下… 救命…尋日朝驗都係驗唔到有,咁應該黎m,尋晚沖涼仲開始有蛋白質地+血絲,量唔多,用左 ...
原帖由 yanbeebee 於 14-09-19 發表 驗下啦
原帖由 點蟲蟲 於 14-09-19 發表 今朝驗左,無敵白而家日日驗,買棒都買窮
積分: 2469
02November 發表於 14-9-11 18:53 可否pm我把出喜脈那位中醫?感激你 =]
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy