在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3842


501#
發表於 08-7-24 23:07 |只看該作者
有呀, 你可以在中環 2 號 碼頭上船 25 min 直達.

原文章由 jjtseung 於 08-7-24 20:27 發表

唉... 我偷懶唔帶野啦! 我驚路程長易變壞!
仲有, 唔知有無bus由港島過去呢?


侯爵府

積分: 20493


502#
發表於 08-7-25 08:49 |只看該作者
good morning


侯爵府

積分: 20493


503#
發表於 08-7-25 08:51 |只看該作者
Vane無嚇親就放心喇,Vane媽,你都要保重呀,快d好返啦

原文章由 vane@nana 於 08-7-24 12:35 發表
Hi everyone:

好多謝大家.......

Vane 好彩無嚇到, 睡得ok..... 我就呆到依家.......

隻狗係好大隻.... 狗主也不能控制...... 她不停比街坊大鬧, 不停say sorry lor.......

我唔好彩!!!

隻手損左..... 皮外傷.. ...


侯爵府

積分: 20493


504#
發表於 08-7-25 08:52 |只看該作者
me 2啦

原文章由 vane@nana 於 08-7-24 12:58 發表




我都在學習中...... 要忍.......


侯爵府

積分: 20493


505#
發表於 08-7-25 08:53 |只看該作者
大概9,10月開始報名喇,我好緊張呀

原文章由 vane@nana 於 08-7-24 13:02 發表



酌b今年報名未呀?


侯爵府

積分: 20493


506#
發表於 08-7-25 08:54 |只看該作者
o係果度跌低,就o係果度起返身

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-24 14:55 發表
vane,
真係好驚喎!
下星期一齊玩下啦....等vane都開心下.
如果可以唔好帶呀女去返個見到狗的地方住, 等佢平穩d之後再同佢講下, 等佢唔好因為咁怕左小動物. ...


侯爵府

積分: 20493


507#
發表於 08-7-25 08:55 |只看該作者
我都學習緊,唔好酌b做親咩我都no no no:lol: :lol:

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-24 15:03 發表
唔好打小朋友, 我都十分同意, 我只會因為食飯之類先會打下. 同埋最近學習少d同佢say no, 試下解釋下又或者用第二種方法講, 因為我看過一d文章話, 小朋友只會係佢識講同表達自己時反映番晒出來, 同大人say no no, 叫 ...


侯爵府

積分: 20493


508#
發表於 08-7-25 08:56 |只看該作者
如果天氣咁熱,我suggest都係叫外賣好d呢

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-24 17:13 發表
7 月 30 日沒問題. 食物方面想自己一人拉準備一份簡簡單單定叫外送呢

生態行, 我落去看下poster 先.


侯爵府

積分: 20493


509#
發表於 08-7-25 08:59 |只看該作者
係呀,比老人家湊,佢地勁縱小朋友,我地又好難開口話佢地,始終都係要辛苦佢地代勞又點好意思亞芝亞joh呢

哈哈,酌婆真係好忙架,有時想約佢都要預早book架

原文章由 jjtseung 於 08-7-24 20:17 發表


雖然恨湊孫, 不過比老人家湊真係問題多多! 佢地又辛苦, 我地又勞氣!

酌婆真識享受生活! 汶婆汶公都中意自己係大陸的生活... 不過要佢地來幫手, 佢地都好盡心盡力, 不過每個人的睇法都唔同, 佢地成日都瞞住我縱汶 ...


侯爵府

積分: 20493


510#
發表於 08-7-25 09:35 |只看該作者
Cottoncandy

我Tue果日同你講o既浮水泳衣就係呢件喇,本身有埋浮水物料,著左後就咁Dum個小朋友落水就OK架喇 不過我成日覺得好似Al-Qaeda果d自殺式炸彈人咁款,笑c我


呢件係酌b舊年生日酌婆送比佢o既birthday gift黎架

[ 本文章最後由 tupytupy 於 08-7-25 09:37 編輯 ]


侯爵府

積分: 20493


511#
發表於 08-7-25 09:38 |只看該作者
今日酌b唔使返pg喎,個老師突然病左,搵唔到其實老師代堂,所以唔使返lu


侯爵府

積分: 20493


512#
發表於 08-7-25 12:57 |只看該作者
~~ 最新消息 ~~
==========
ballma提早下個monday回歸,details佢無講,大概應該係同我啦,汶媽啦同埋heiyee媽有same problem,就係amber o既terrible 2搞到ballma要早d返來

咁o既情況,睇下ballma會唔會有jet lag,otherwise下個wed可以預埋佢喎


侯爵府

積分: 20493


513#
發表於 08-7-25 13:00 |只看該作者
oh,by the way,酌爸下個week出trip呀,我忙得7788喇,即係又可以喪玩啦

我除左: wed~同大家去pi
fri~返pg
其他日子都free呀,我仍然好想同酌b去disneyland睇煙花,有無人有興趣呢


伯爵府

積分: 15067


514#
發表於 08-7-25 13:30 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-23 14:50 發表
汶媽,
有時候小朋友都會好似大人咁, 一日好胃口d, 一日差d, 不過如果小朋友唔食就真係唔好同佢硬碰硬, 因為小朋友食野真係無得教, 只要比佢知道唔食就無, 無得太就佢就ok啦, 呢個係我個人意見!
提早做人都好呀! 搵pa ...

Agree! 實驗證明~~~ 硬碰硬係唔work ge!

汶汶都開始自己"筆"飯食(因為前日見到有個大佢兩個月的姐姐自己筆飯食)... 每餐保持有10分鐘熱度! 都食得唔算太差, 起碼無飛羹飛碗, 滿頭滿地, 淨係有少少漏係Highchair度!

今日佢跟我食大人飯, 少少菜汁撈飯, 比佢d飯仔好味好多, 加上佢自己又有份筆來食, 食得好佐些! (TOUCH WOOD)


伯爵府

積分: 15067


515#
發表於 08-7-25 13:43 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-25 13:00 發表
oh,by the way,酌爸下個week出trip呀,我忙得7788喇,即係又可以喪玩啦

我除左: wed~同大家去pi
fri~返pg
其他日子都free呀,我仍然好想同酌b去disneyland睇煙花,有無人有興趣呢 ...

我都想去, 暫時星期一至四都fully booking, 而加d煙花8點定9點?? 如果9點汶汶實頂唔到咁夜...


伯爵府

積分: 15067


516#
發表於 08-7-25 13:50 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-25 12:57 發表
~~ 最新消息 ~~
==========
ballma提早下個monday回歸,details佢無講,大概應該係同我啦,汶媽啦同埋heiyee媽有same problem,就係amber o既terrible 2搞到ballma要早d返來

咁o既情況,睇下ballma會唔會有jet lag,o ...

咁不如, 星期五來我度house warming!


伯爵府

積分: 15067


517#
發表於 08-7-25 13:53 |只看該作者
原文章由 HoiYauBB 於 08-7-24 23:07 發表
有呀, 你可以在中環 2 號 碼頭上船 25 min 直達.

咁就好好多, 轉一次船就得! Thanks!


大宅

積分: 3401


518#
發表於 08-7-25 15:12 |只看該作者
我地星期三都係輕輕鬆鬆咁去pi叫外買方便d啦. 或者帶少少生果都可以呀 !


大宅

積分: 3401


519#
發表於 08-7-25 15:17 |只看該作者
酌b件泳裝好得意又好笑!

去disney看煙花都好喎, 不過我想叫埋逸希爸爸去, 因為佢曾經話放半日假同我地去玩.
我地可以等小朋友瞓完晏覺先去, 無咁曬又玩夜晚都唔會太倦.


大宅

積分: 3401


520#
發表於 08-7-25 15:20 |只看該作者
看大家啦...我無所謂!
如果amber有時差, 再下個星期你又邊日方便呢?

原文章由 jjtseung 於 08-7-25 13:50 發表

咁不如, 星期五來我度house warming!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo