跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


501#
發表於 04-8-30 11:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

shirley,
琴晚又著左你個套性感睡衣呀 :mrgreen: :mrgreen:

mabel, iyoku,
咪係...真係無bb咁多精力嫁.... 又時真係睇住佢地跌嫁....
你應該同隻佬講....


子爵府

積分: 11234


502#
發表於 04-8-30 11:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:

唔好意思, 遲左講你知, 日本肝油丸星期三定, 星期四送我公司, 如定pm我啦...


haomama,
唔該晒你先! 我可否明天覆實你?
你係唔係住黃埔或好近呢?


大宅

積分: 1795


503#
發表於 04-8-30 11:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
haomama,
唔該晒你先! 我可否明天覆實你?
你係唔係住黃埔或好近呢?


yes


子爵府

積分: 11234


504#
發表於 04-8-30 11:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!



唔該晒mcben提供相片!

BB版天若有情 ~~ 好頂癮,笑水我lu........
水剌,點解我d女婿個個都係花心蘿白既?

健dee, 你好同我企出黎..........話庶話,你同粒波又幾襯wor.......

bobo哥,你都係加把勁好.......

軒軒大哥哥好勁呀..........佢個b蘇得未?



大宅

積分: 2014


505#
發表於 04-8-30 11:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!



一諗起大舊哥哥已經39磅、25吋腰就..... :lol: :lol:
之之粉紅色件衫仔好pretty :-P
你地果日好happy, 最衰黎唔到~~


子爵府

積分: 11914


506#
發表於 04-8-30 11:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:

一諗起大舊哥哥已經39磅、25吋腰就..... :lol: :lol:


大舊哥哥真是好堅ar....好有佬feel ar......個手臂同腳臂真是好肥美.....


大宅

積分: 1795


507#
發表於 04-8-30 11:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

寬寬星期六都起高樓, 我個日去聽講座, 姐姐打電話講我知寬寬正到, 我問佢有無流血, 佢話無, 魚左, 我好鬼興...
我番到屋企看看, 好近眼角...係眼尾與眼角之間,
你地唔好以為見我平時唔出聲...我等到寬寬sleeping先,
我xy%&*@#佢...個晚寬寬都cry幾次...我想水呀

bobomama 寫道:
mabel, iyoku,
咪係...真係無bb咁多精力嫁.... 又時真係睇住佢地跌嫁....
你應該同隻佬講....




子爵府

積分: 11234


508#
發表於 04-8-30 11:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:

你地唔好以為見我平時唔出聲...我等到寬寬sleeping先,
我xy%&*@#佢...個晚寬寬都cry幾次...我想水呀


唔係wor,我一眼就睇出你唔係順德人wor......... :-P :-P
炳得好,炳得妙,炳得瓜瓜叫.......


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


509#
發表於 04-8-30 11:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

後生仔女男歡女愛... 由得佢地把啦...
鬼叫我唔係full time媽咪, 唔可以成日帶bobo周圍去咩....

係囉....見到承承, 已經覺得承承幾大件嫁啦,
嘩....原來1山還有1山高, 軒軒大哥哥仲高承承半個頭....

乜話...39磅, 25吋腰???? 等我返去度下我隻un之bobo有無20吋腰先....
PpiMa 寫道:
bobo哥,你都係加把勁好.......

軒軒大哥哥好勁呀..........佢個b蘇得未?


大宅

積分: 4360


510#
發表於 04-8-30 11:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

iyoku 寫道:
重俾隻佬怪責我, 點解吾好好地睇住BB.


通常佢地都係仲懶醒話個老婆既.. 又唔知人地經已好驚好無奈! :evil:


大宅

積分: 2014


511#
發表於 04-8-30 11:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

大舊哥哥真是好堅ar....好有佬feel ar......個手臂同腳臂真是好肥美.....


係呀 佢重成日玲住個電話"幾呢姑lu"0甘好有生意佬feel 架


大宅

積分: 1795


512#
發表於 04-8-30 11:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa,
可能我樣x, 所以你地無人同我講野啦...
其實我記憶唔好, ppima係邊個呀????

十下十下haomama

PpiMa 寫道:
唔係wor,我一眼就睇出你唔係順德人wor......... :-P :-P
炳得好,炳得妙,炳得瓜瓜叫.......


大宅

積分: 1795


513#
發表於 04-8-30 11:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Agreed....
邊個可以講我知軒軒大哥哥係邊個呀?
軒軒大哥哥係唔係14個月大呀...好勁呀

大鄉里haomama


[quote]
bobomama 寫道:
後生仔女男歡女愛... 由得佢地把啦...
鬼叫我唔係full time媽咪, 唔可以成日帶bobo周圍去咩....

係囉....見到承承, 已經覺得承承幾大件嫁啦,
嘩....原來1山還有1山高, 軒軒大哥哥仲高承承半個頭....

乜話...39磅, 25吋腰???? 等我返去度下我隻un之bobo有無20吋腰先....
[quote]


大宅

積分: 2014


514#
發表於 04-8-30 11:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
係囉....見到承承, 已經覺得承承幾大件嫁啦,
嘩....原來1山還有1山高, 軒軒大哥哥仲高承承半個頭....


boboma
軒軒大承承唔止一個碼,係一個double,你話驚唔驚


別墅

積分: 585


515#
發表於 04-8-30 12:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

boboma:
我地e辺都落雨呀! 重打緊風添呀! 不過打緊下面d県無打到レ黎東京, 所以六日都無点出去、 就係早訓今朝早起左身羅!

haomama:
龍龍有個friend歳半重西利! daddy mami都係屋企。 識行識走一定座唔定, 卜左落張椅角.....眼角爆左ar...要連針添....本来要連3針嫁, 不過三個大人都禁唔住一個歳半細路, 結果連得両針.....
所以有時真係極少心都会有意外架。


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


516#
發表於 04-8-30 12:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517:你為我犠性左咁多, 我會負責任架ar

2517-2517 寫道:
[size=large]民生報料時間
..........(以上資料全由現任民生小學家長提供, 只可作參考之用)

phd-jlam…詳吾詳盡ar….有無得讚下, 傍水ar, 我為你犠性左好多ar

2517


男爵府

積分: 8053


517#
發表於 04-8-30 12:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位早.... 我蒲頭啦. 今日落雨, 實冇mud客, 你地慘啦, 小心我d口水浸親你地.

大舊哥哥軒軒真係好勁, 佢想坐芝士波架車仔時佢daddy好擔心咁話:
因住佢坐爛人地架車呀!!! :-x
我話: 唔怕, 咁易坐得爛咩?
點知佢媽咪show俾我睇佢真係坐爛左自己架車呀, 張椅可能承受唔到爆左呀....你話驚唔驚?

佢好慘呀, 買唔到褲仔著, arm腰圍又太長, arm長度又太窄.... 我諗住將我生完時d褲改短俾佢著呀!!! :lol:

haomama,
佢係我同mabel另一個朋友既仔仔.... 佢大承承一個月, 承承又大我芝士波一個月咁囉... 即係16個月咋... 堅唔堅? :mrgreen:


男爵府

積分: 8053


518#
發表於 04-8-30 12:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:
PpiMa,
可能我樣x, 所以你地無人同我講野啦...
其實我記憶唔好, ppima係邊個呀????

十下十下haomama


最靚最索個個就係啦.


男爵府

積分: 8053


519#
發表於 04-8-30 12:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
後生仔女男歡女愛... 由得佢地把啦...
鬼叫我唔係full time媽咪, 唔可以成日帶bobo周圍去咩....


bobo哥,
你放棄我啦? 你忙都要抽d時間出黎架嘛, 咁樣感情好易有影響架嘛...

不過你都係問下其他ee同bb意見先啦, 因為我實在太曳太惡啦, 冇人鍾意同我玩呀, 你諗真先好呀!

惡人之之


子爵府

積分: 11914


520#
發表於 04-8-30 12:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
點知佢媽咪show俾我睇佢真係坐爛左自己架車呀, 張椅可能承受唔到爆左呀....你話驚唔驚?


好驚, 真係好驚架, 16個月就39磅....健康院d姑娘有無叫佢減肥ar......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo