立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22849
mabel0416 發表於 17-8-10 15:34 套劇好悶, 但想睇南朋友, 食之無味棄之可惜.
子爵府
積分: 13296
babybabywanted 發表於 17-8-10 16:08 係~~~ 佢地連kiss都無火花……
男爵府
積分: 9468
積分: 5944
水晶宮
積分: 68772
amychoi 發表於 17-8-10 14:47 一開始已知申小姐做, 都唔會有咩期望, 但正如妳所講, 癲婆咁, 令我跳啦! 有sweet鏡頭睇cut算啦! ...
babybabywanted 發表於 17-8-10 16:08 漫畫版係,娜妃係河伯第一任妻子,為左救被天神捉左的細佬申後羿,而要出賣河伯,但娜妃太愛河伯,無辦法出 ...
kcm 發表於 17-8-11 18:36 你講得仲好睇過套劇
積分: 68579
kcm 發表於 17-8-11 18:35 我冇跳 的確唔吸引,完全冇sweet感覺 我覺得拍得差係主因,其次係揀錯角
amychoi 發表於 17-8-11 20:22 妳都好勁喎!仲可捱住睇。
已刪除用户
積分: 55335
kcm 發表於 17-8-11 23:32 呢個我都覺得好奇怪 唔期待睇但又會追貼 估到佢悶但又估到自己一定唔會跳
翡翠宮
積分: 80261
miffyumiffy 發表於 17-8-13 17:10 我都冇跳,睇到12, 挨住眼訓咁睇 下集應該巧睇啲
積分: 8245
希嫙mama 發表於 17-8-10 14:37 我都係,開左未至於跳既,但冇心追。 同埋睇完都唔記得。
大宅
積分: 4995
積分: 5466
積分: 8878
積分: 13063
Lofty 發表於 17-8-15 17:25 回覆 miffyumiffy 的帖子 驚正印女朋友嬲囉!
Babyeddie 發表於 17-8-15 21:09 悶到差d跳 申世京真的超唔掂
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy