立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3539
原帖由 minmin82 於 09-8-10 12:04 發表 如果呢2日都係升到呢個位 我諗我都係走啦 因為等得太耐啦/.\
男爵府
積分: 6107
積分: 6235
積分: 2333
積分: 8100
積分: 3714
禁止訪問
積分: 10893
積分: 2582
原帖由 pumpkinbe 於 09-8-11 09:45 發表 我尋日 set 0.315 已經走曬~ 上星期先 0.295 買, 祝大家好運
積分: 5887
原帖由 candytsiu 於 09-8-11 11:07 發表 HELLO...各#810持有人 請謹記..若過了19號..股價成交下跌..要計劃跳車啦. 因為通常完成股權變動後一係大升,一係大趺..大家小心.
別墅
積分: 978
原帖由 apsm 於 09-8-11 09:41 發表 me too!
原帖由 candytsiu 於 09-8-11 11:45 發表 因為所有人都在觀望有沒有利好消息...如變動後沒有任何攬作.(現時大多持有人在0.29-0.295買入),持有者將會減持..固大家要密切留意一升即放..如果放唔切..我怕有排等.以上只是個人意見.(我當然希望佢大升,但照睇最多 ...
原帖由 廿廿 於 09-8-11 11:48 發表 多謝你分享呀, 我都係日日set0.32沽, 沽到就開心, 因為比較擔心佢會大跌囉, 所以平手走已經滿足
民房
積分: 89
原帖由 minmin82 於 09-8-11 09:34 發表 你地有冇收到一份咩股東授權果份野?
原帖由 goodnews2009 於 09-8-11 22:36 發表 有呀,睇唔明呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy