家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3539


501#
發表於 09-8-10 12:07 |只看該作者
ME TOO ~~~
好煩 ~~~
原帖由 minmin82 於 09-8-10 12:04 發表



如果呢2日都係升到呢個位 我諗我都係走啦
因為等得太耐啦/.\


男爵府

積分: 6107


502#
發表於 09-8-10 12:10 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-8-10 12:04 發表



如果呢2日都係升到呢個位 我諗我都係走啦
因為等得太耐啦/.\


其實點解仲會有買盤買#810? 响BK都通晒天大家要一齊沽嚟隻#810.
唔通買貨0既係D莊家自己? 但無人去接貨佢自己買嚟把鬼, 唸極都唔明, 不過終之佢唔好再向下跌一格我就好開心架啦
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 6235


503#
發表於 09-8-10 12:21 |只看該作者
大家給d耐性


大宅

積分: 2333


504#
發表於 09-8-10 15:51 |只看該作者
0.305 啦


男爵府

積分: 6235


505#
發表於 09-8-11 09:10 |只看該作者
大家估下今日会否0.32?


男爵府

積分: 8100


506#
發表於 09-8-11 09:34 |只看該作者
你地有冇收到一份咩股東授權果份野?


大宅

積分: 3714


507#
發表於 09-8-11 09:39 |只看該作者
我今日會繼續set0.32沽, 希望成功啦


禁止訪問

積分: 10893


508#
發表於 09-8-11 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2582


509#
發表於 09-8-11 09:45 |只看該作者
我尋日 set 0.315 已經走曬~ 上星期先 0.295 買, 祝大家好運


男爵府

積分: 6107


510#
發表於 09-8-11 10:32 |只看該作者
原帖由 pumpkinbe 於 09-8-11 09:45 發表
我尋日 set 0.315 已經走曬~ 上星期先 0.295 買, 祝大家好運


你就好啦, 低位買到, 有賺走人
我地大家求其唔駛蝕手續費走到都好啦
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 5887


511#
發表於 09-8-11 11:07 |只看該作者
HELLO...各#810持有人

請謹記..若過了19號..股價成交下跌..要計劃跳車啦.

因為通常完成股權變動後一係大升,一係大趺..大家小心.


大宅

積分: 3714


512#
發表於 09-8-11 11:23 |只看該作者
原帖由 candytsiu 於 09-8-11 11:07 發表
HELLO...各#810持有人

請謹記..若過了19號..股價成交下跌..要計劃跳車啦.

因為通常完成股權變動後一係大升,一係大趺..大家小心.


咁點解係大跌, 唔係大升呢?


別墅

積分: 978


513#
發表於 09-8-11 11:34 |只看該作者
me three
原帖由 apsm 於 09-8-11 09:41 發表
me too!


男爵府

積分: 5887


514#
發表於 09-8-11 11:45 |只看該作者
因為所有人都在觀望有沒有利好消息...如變動後沒有任何攬作.(現時大多持有人在0.29-0.295買入),持有者將會減持..固大家要密切留意一升即放..如果放唔切..我怕有排等.以上只是個人意見.(我當然希望佢大升,但照睇最多只會0.32-0.34...個人定消息過後0.29離場)


大宅

積分: 3714


515#
發表於 09-8-11 11:48 |只看該作者
原帖由 candytsiu 於 09-8-11 11:45 發表
因為所有人都在觀望有沒有利好消息...如變動後沒有任何攬作.(現時大多持有人在0.29-0.295買入),持有者將會減持..固大家要密切留意一升即放..如果放唔切..我怕有排等.以上只是個人意見.(我當然希望佢大升,但照睇最多 ...


多謝你分享呀, 我都係日日set0.32沽, 沽到就開心, 因為比較擔心佢會大跌囉, 所以平手走已經滿足


大宅

積分: 3539


516#
發表於 09-8-11 12:33 |只看該作者
me too~~~
原帖由 廿廿 於 09-8-11 11:48 發表


多謝你分享呀, 我都係日日set0.32沽, 沽到就開心, 因為比較擔心佢會大跌囉, 所以平手走已經滿足


男爵府

積分: 6235


517#
發表於 09-8-11 13:13 |只看該作者
我都係set0.32走人,今天應該放不到,現所有估都向下跌,真是要給耐性
唉,我還有幾股細股未走:810,1166,370,276


大宅

積分: 2333


518#
發表於 09-8-11 16:36 |只看該作者
今日又放唔到....
唔知幾時先可以放生我~~


民房

積分: 89


519#
發表於 09-8-11 22:36 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-8-11 09:34 發表
你地有冇收到一份咩股東授權果份野?


有呀,睇唔明呀!


大宅

積分: 3539


520#
發表於 09-8-11 22:41 |只看該作者
咩黎架 ? 係邊度收到 ?
原帖由 goodnews2009 於 09-8-11 22:36 發表


有呀,睇唔明呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo