單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


501#
發表於 11-6-12 21:59 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-6-12 21:54
回覆 wayso 的帖子

咁遲....搵您成2日喇...您去邊樹玩黎吖

無去邊樹反喎,同平時差唔多架咋..
睇電視同打機呀...
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


侯爵府

積分: 22863


502#
發表於 11-6-12 21:59 |只看該作者
我想問如果屯門去旺角全月通要幾錢吖~


侯爵府

積分: 22863


503#
發表於 11-6-12 22:00 |只看該作者
回覆 戀仔狂 的帖子

咁小白媽~您都係打算住番係天水圍吖~???


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


504#
發表於 11-6-12 22:01 |只看該作者
wayso 發表於 11-6-12 21:59
無去邊樹反喎,同平時差唔多架咋..
睇電視同打機呀...
你打咩機呀?

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


505#
發表於 11-6-12 22:03 |只看該作者
wayso 發表於 11-6-12 21:59
無去邊樹反喎,同平時差唔多架咋..
睇電視同打機呀...
您吖好喇....我呢個電腦低能人!其實都好想打機....我好鐘意玩嗰d~rpg~game
不過無人幫我裝....所以我都係睇now電影多......


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


506#
發表於 11-6-12 22:04 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-12 22:01
你打咩機呀?

咪fb d低能game喎,但唔知點解打親都會hang..
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


507#
發表於 11-6-12 22:06 |只看該作者
wayso 發表於 11-6-12 22:04
咪fb d低能game喎,但唔知點解打親都會hang..
我無玩呢D GAME架,淨係玩藍精靈咋!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


508#
發表於 11-6-12 22:06 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-6-12 21:59
我想問如果屯門去旺角全月通要幾錢吖~

四百幾蚊一個月任撘架, 不過等我搵到屋先算啦....
真係個市唔死我死.......
~~~~ 花生組組員 ~~~~


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


509#
發表於 11-6-12 22:06 |只看該作者
火媽…依家既奶媽都係提供奶粉咋
另火火幾時面試…得閒問多d佢面試題目啦…


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


510#
發表於 11-6-12 22:12 |只看該作者
一日二次來回好快會覺得好無謂…戀仔…唔想住出市區…不如係旺角搵工…


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


511#
發表於 11-6-12 22:13 |只看該作者
littlecar 發表於 11-6-12 22:06
火媽…依家既奶媽都係提供奶粉咋
另火火幾時面試…得閒問多d佢面試題目啦… ...
17/6面試呀,我8到原來係GROUP IN架,依家改咗期,唔知會唔會單獨IN呢??又唔知會問咩喎,淨係叫火火讀熟醜小鴨咋!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


512#
發表於 11-6-12 22:14 |只看該作者
littlecar 發表於 11-6-12 22:12
一日二次來回好快會覺得好無謂…戀仔…唔想住出市區…不如係旺角搵工…
佢咁大個人,我地唔洗理佢架喇,淨係比個支持佢得架喇!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


513#
發表於 11-6-12 22:26 |只看該作者
Ok啦…都係俾多個角度戀仔…當然路有好多…最緊要岩自己…


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


514#
發表於 11-6-12 22:27 |只看該作者
littlecar 發表於 11-6-12 22:12
一日二次來回好快會覺得好無謂…戀仔…唔想住出市區…不如係旺角搵工…

我都諗緊呢個問題, 但可能由細到大都係新界牛.......好驚住省城....比d時間我衝破個心理障礙...

~~~~ 花生組組員 ~~~~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


515#
發表於 11-6-12 22:31 |只看該作者
戀仔狂 發表於 11-6-12 22:27
我都諗緊呢個問題, 但可能由細到大都係新界牛.......好驚住省城....比d時間我衝破個心理障礙...

...
你有千千萬萬個障礙架喎!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


516#
發表於 11-6-12 22:31 |只看該作者
我有時都懷念住元朗既曰子…都明你點諗…


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


517#
發表於 11-6-12 22:34 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-12 22:31
你有千千萬萬個障礙架喎!
係啦....積埋積埋, 所以個心口咪積到咁大囉
~~~~ 花生組組員 ~~~~


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


518#
發表於 11-6-12 22:34 |只看該作者
火媽…同火火玩扮面試…引導下佢答問題…


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


519#
發表於 11-6-12 22:34 |只看該作者
littlecar 發表於 11-6-12 22:31
我有時都懷念住元朗既曰子…都明你點諗…

元朗真係好正!
~~~~ 花生組組員 ~~~~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


520#
發表於 11-6-12 22:36 |只看該作者
戀仔狂 發表於 11-6-12 22:34
係啦....積埋積埋, 所以個心口咪積到咁大囉
關咩事吖,我都想好似你咁,又可以養到小白咁大隻,火火越嚟越奀豬喇!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo