立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
jk923 發表於 11-6-23 17:45 唔係呢張,係用海報改的
翡翠宮
積分: 75533
laamling 發表於 11-6-23 17:46 睇下係咪呢張~~~ http://www.dayowong.org/bbs/dayo/viewthread.php?tid=10854&extra=page%3D1
jk923 發表於 11-6-23 18:00 係呢張,隻鞋!咁你個頭像係邊度黎?
象牙宮
積分: 206249
laamling 發表於 11-6-23 11:00 有時真係會咁架,但諗反轉頭如果每個病人都放太多感情落去,佢地出到院就梗係好啦,反之既話個人會越做越DO ...
laamling 發表於 11-6-23 11:02 但又有好多係FIT過頭,瘦再減多十磅就叫做瘦啦~~~
laamling 發表於 11-6-23 11:03 我喎,正如你咁講做得子華既fans一定有番咁上下既~~~
laamling 發表於 11-6-23 11:04 果時好多地方都有架,個女細個就鐘意去行架啦,佢都唔知幾開心~~~
laamling 發表於 11-6-23 11:06 吓~~咁咁問你呀,但又真係答得幾好........我响到諗其實係咪啲人都唔知自己想問乜嘢架呢~~~ ...
laamling 發表於 11-6-23 11:28 我女友係007,youtube版~~~
laamling 發表於 11-6-23 11:09 唔知你見唔見到子華呢.......今晚見~~~
laamling 發表於 11-6-23 14:38 尋日去個FD鋪頭,佢見到失個電話既wallpaper,問"邊個呢架",佢睇真啲"黃子華呀,好靚仔喎"~~~ ...
laamling 發表於 11-6-23 15:08 男歌女唱,你地有冇睇過~~~
jk923 發表於 11-6-23 11:42 機場新客運果邊都重有,(對上去係3、4個月前)
laamling 發表於 11-6-23 15:17 仲有呢套我之前提過既,"亞李.爸爸兩個大盜"~~~
laamling 發表於 11-6-23 18:19 係喎有冇介紹呢個fd既子華群組比你地呀 Dayo Wong Fan Club我加入左架啦~~~
stkyo 發表於 11-6-23 18:36 我都覺得無番咁上下質素既人唔會識欣賞子華
stkyo 發表於 11-6-23 18:35 咁又係,不過學你話齋,時間長左,個人自然會麻木
stkyo 發表於 11-6-23 18:36 呢度仲未有咁嚴重,香港一定有
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy