想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


501#
發表於 11-7-27 20:18 |只看該作者

引用:各位JM,苦等咗46日,終於到我喇!!!!!+希望

原帖由 siuangel1 於 11-07-27 發表
各位JM,苦等咗46日,終於到我喇!!!!! 希望我唔係眼花或者 ...
恭喜晒呀,今晚要dodo啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


502#
發表於 11-7-27 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-27+發表

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
恭喜晒呀,今晚要dodo啦!
多謝呀!等排卵都可以開心成咁...... 失禮晒




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


503#
發表於 11-7-27 20:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedogs322+於+11-07-27+發

原帖由 izumiwai 於 11-07-27 發表
要係拉絲分泌先係呀
我唔知係乜樣,冇研究過,sorry有朋友話係goof sign,不過我未高溫呀




子爵府

積分: 10404


504#
發表於 11-7-27 21:06 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-27 20:21
多謝呀!等排卵都可以開心成咁...... 失禮晒

咁你等左咁耐,開心都好應該呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


505#
發表於 11-7-27 21:08 |只看該作者

引用:各位JM,苦等咗46日,終於到我喇!!!!!+希望

原帖由 siuangel1 於 11-07-27 發表
各位JM,苦等咗46日,終於到我喇!!!!! 希望我唔係眼花或者 ...
恭喜!開工呀




子爵府

積分: 10259


506#
發表於 11-7-27 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-27+發表

原帖由 bear88 於 11-07-27 發表
恭喜!開工呀
叫你relax la 加油!




男爵府

積分: 6375


507#
發表於 11-7-27 21:11 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

希望一切順利




大宅

積分: 3315


508#
發表於 11-7-27 22:37 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-27 19:48
各位JM,苦等咗46日,終於到我喇!!!!! 希望我唔係眼花或者 ...
終於肯出黎喇... 可以放鬆D啦... 如果得既, 今晚都dodo啦.. ^^

希望你一Q即中!!!!


大宅

積分: 3315


509#
發表於 11-7-27 22:38 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-27 18:38
正式day 1
再接再厲, 加油!!!


子爵府

積分: 10259


510#
發表於 11-7-27 22:51 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-27+18:38+正式da

原帖由 Cruby 於 11-07-27 發表
再接再厲, 加油!!!
多謝!今曰肚好痛!腰又赤!辛苦死




男爵府

積分: 6375


511#
發表於 11-7-27 23:14 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-27+19:48+各

原帖由 Cruby 於 11-07-27 發表
終於肯出黎喇... 可以放鬆D啦... 如果得既, 今晚都dodo啦.. ^^

希望你一Q即中!!!!
多謝呀!今晚開工,希望順利啦




男爵府

積分: 6375


512#
發表於 11-7-28 08:32 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我想講,琴晚無開工,大家都有心冇力。

我想問今晚開工會唔會太遲?




子爵府

積分: 10259


513#
發表於 11-7-28 08:34 |只看該作者

引用:我想講,琴晚無開工,大家都有心冇力。 我

原帖由 siuangel1 於 11-07-28 發表
我想講,琴晚無開工,大家都有心冇力。

我想問今晚開工會唔會太遲?
要中就中!今晚開囉!




複式洋房

積分: 347


514#
發表於 11-7-28 08:56 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

努力呀!想做媽媽真係唔容易呀




男爵府

積分: 6375


515#
發表於 11-7-28 09:17 |只看該作者
係超難… 我好唔開心, c6好大壓力, 我覺得好似我令佢咁辛苦… 唉…

我諗成件事, 佢壓力大過我, 因為佢想生多過我…. 點算!

我琴晚瞓前開始唔舒服 (排卵痛啦我估)….. 我而家咩心情都冇晒….


子爵府

積分: 10404


516#
發表於 11-7-28 10:37 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-28 09:17
係超難… 我好唔開心, c6好大壓力, 我覺得好似我令佢咁辛苦… 唉…

我諗成件事, 佢壓力大過我, 因為 ...

等左咁耐先等到排卵,點知最後無do,你唔開心都正常既,不過你之前有dodo嫁嘛,今晚一番到屋企即刻補飛,應該都未遲,要中一次都中,唔使介懷呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


517#
發表於 11-7-28 10:40 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-7-28 10:41 編輯
siuangel1 發表於 11-7-28 08:32
我想講,琴晚無開工,大家都有心冇力。

我想問今晚開工會唔會太遲?

愛呢樣野永遠不會遲, 不要為do 而 do!!!


男爵府

積分: 6375


518#
發表於 11-7-28 10:54 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-28 10:37
等左咁耐先等到排卵,點知最後無do,你唔開心都正常既,不過你之前有dodo嫁嘛,今晚一番到屋企即刻補飛, ...

我星期一do過一次ja….


冇錯, 等咗46day竟然咁不過算啦, 迫唔嚟….


其實紅 d有色後幾耐do先有用?....


男爵府

積分: 6375


519#
發表於 11-7-28 10:58 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-28 10:40
愛呢樣野永遠不會遲, 不要為do 而 do!!!

可能琴晚c6覺得好似為dodo, 好大壓力….. (佢而家成日喺facebook睇朋友d bb….. 我都唔明佢咩心態…..) 佢諗咩又唔話我知, 點估呀


子爵府

積分: 10404


520#
發表於 11-7-28 10:58 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-28 10:54
我星期一do過一次ja….
冇錯, 等咗46day竟然咁… 不過算啦, 迫唔嚟….
其實紅 d有色後幾耐do先有用?.... ...

個個反應唔同嫁,有d人深粗果日排,有d人深粗第二日排,所以係睇你自己對紅d既反應,不可一概而論!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo