立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10627
悅同 發表於 11-8-4 08:22 三幾吓手腳就按通番 咁勁架??咁佢地點樣book到健康院?打針果時順便問?咁你星期六放假走去樓下問下啦! ...
黃二少奶 發表於 11-8-4 09:43 我見fb upload左相喇
gangting 發表於 11-8-4 09:45 都係~~ 次次checkup前果晚佢都話訓唔到
伯爵府
積分: 17022
KiKiWitch 發表於 11-8-4 12:09 原來我冇add到sasa, 睇唔到相添~
KiKiWitch 發表於 11-8-4 12:10 咁攪笑!? 仲緊張過老婆 之前檢查, 只有我緊張到瞓得唔好 不過, 只係structure之前
KiKiWitch 發表於 11-8-4 12:13 悅同, 你係唔係聽日去bb展呀? 幾多人去? 有飛未呀?
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-4 12:36 連埋我4個人 不過冇飛呀
我有一張,但要左約右約個媽媽會的人拎飛。到時電聯約拎飛。佢都係大約早上去。
gangting 發表於 11-8-4 12:28 係呀 不過我都有小小緊張~~
我只係照閃閃果次有d緊張,因為之前次次都係衰係閃閃,所以依加去照,都好想聽下心跳聲。
我都係睇sasa老公的fb,佢tab左連結sasa,但無得留言!否則你都可以係我fb睇到。
爸爸都比小x嚇壞左!
KiKiWitch 發表於 11-8-4 12:03 其中一個朋友試過去健康院兩三次, 試過打電話去book, 又試過冇booking直踩上去 有book嗰次, 佢有發過燒, ...
有改善就好啦!真係鬆一口氣!
唔通kiki有飛?
大宅
積分: 4028
水晶宮
積分: 67418
原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-04 發表 原來我c6都係,佢話每次checkup前佢都好擔心,不過佢係我面前pretend到好clam, 我生左佢至話我知咋... 其實我 ...
KiKiWitch 發表於 11-8-4 13:16 4個人呀!? 我得兩張免費飛咋喎! 唔夠分添~
黃二少奶 發表於 11-8-4 13:14 我每次去照都好緊張咁問醫生有冇閃閃嫁
rabbitbaby1 發表於 11-8-4 13:02 原來我c6都係,佢話每次checkup前佢都好擔心,不過佢係我面前pretend到好clam, 我生左佢至話我知咋...
悅同 發表於 11-8-4 12:49 有改善就好啦!真係鬆一口氣!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy