想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


501#
發表於 11-8-25 13:00 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-25 12:59
如果唔方便煲,就飲下黑豆漿,芝麻糊,紅豆沙。飲多d炒米茶都好。

我個陣真係日日飲炒米茶,飲到口到WHERE


侯爵府

積分: 21177


502#
發表於 11-8-25 13:10 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-25 13:00
我個陣真係日日飲炒米茶,飲到口到WHERE

所以我朋友寫左10幾款炒米茶比我,怕飲同一款會好悶。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4447

畀面勳章


503#
發表於 11-8-25 13:32 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-25 12:49
都唔一定架,sasa之前都講,baba比較計錢。sasa你不如直接問下mama啦!費時自己諗多,傷感情。 你同老公商 ...

琴晚有人黎屋企, 所以都未傾呀..


大宅

積分: 4447

畀面勳章


504#
發表於 11-8-25 13:33 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-25 13:00
我個陣真係日日飲炒米茶,飲到口到WHERE

我都係日日炒米茶,今日仲加埋黑豆茶tim


大宅

積分: 4447

畀面勳章


505#
發表於 11-8-25 13:41 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-25 12:50
有時就算無奶,比bb啜下,會刺激到多d奶。所以佢想啜就比佢啜啦!

我又驚成日抱住佢第日放唔低炸...其實會唔會嫁 ?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


506#
發表於 11-8-25 13:42 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-25 12:16
sass,你有冇煲啲湯水飲下,
可以上奶

阿媽都有煲湯俾我飲嫁..


男爵府

積分: 7967


507#
發表於 11-8-25 14:02 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-25 13:10
所以我朋友寫左10幾款炒米茶比我,怕飲同一款會好悶。

我反而好鍾意飲炒米茶 ~~不過尋日開始無飲了~~


男爵府

積分: 7967


508#
發表於 11-8-25 14:05 |只看該作者
SASA,
我都覺得你請工人好D !!
講錢傷感情, 同埋要亞媽湊, 始終又唔可以要佢做到晒你既要求, 又唔話得...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


509#
發表於 11-8-25 14:06 |只看該作者

引用:SASA,+我都覺得你請工人好D+!!講錢傷感情,+

原帖由 hunghung215 於 11-08-25 發表
SASA,
我都覺得你請工人好D !!
講錢傷感情, 同埋要亞媽湊, 始終又唔可以要佢做到晒你既要求, 又唔話得...
都係既,不過要說服c6




男爵府

積分: 7967


510#
發表於 11-8-25 14:06 |只看該作者
我想問下呢,
幾時可以飲七星茶之類???
我陪月話可以比紅荳B飲, 但我網上睇又話6個月先~~~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


511#
發表於 11-8-25 14:11 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-25 11:57
你食乜黎咁勁,叮叮唔怕唔夠食,我而家每朝都會谷奶谷醒,我好多時都要泵幾安出黎,再訓番, ...

真係唔知食咗乜咁勁喎!!!
我平時朝早俾叮叮埋身食左邊, 泵右邊, 右邊一向都少奶, 平時只係泵到 80~100ml架, 今朝都泵到130ml
頭先lunch泵, 又回復正常, 左右夾埋得番240ml喇!

你夜晚瞓幾多個鐘呀? 會谷奶谷到醒咁勁呀!??
仲要泵幾安先俾b豬食!? 如果我泵幾安先俾叮叮食, 實唔夠食喇!!
咁你泵左出嚟d奶點處置呀? 用嚟同b豬沖涼?


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


512#
發表於 11-8-25 14:13 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-25 12:07
甘佢食極唔夠時你點做呀..佢成日口"mou mou", 我都唔知佢想點, 但係我feel 到個胸已經"林"晒喇! 所以俾佢 ...

叮叮唔止口mou mou架! 佢會喊, 咁就抱佢啦, 佢就 lai 人件衫, 想食奶咁囉!

如果小嵐b有耐性的話, 都可以試吓俾佢啜吓
因為就算個胸 "林"晒, 啜啜吓都會有奶出, 不過慢d


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


513#
發表於 11-8-25 14:15 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-25 12:50
有時就算無奶,比bb啜下,會刺激到多d奶。所以佢想啜就比佢啜啦!

道理係咁, 不過有時會唔work架!! 要睇bb有冇耐性
好似叮叮咁, 心急, 冇耐性, 如果食到個胸 "林" 晒, 冇乜奶嗰時, 佢會將個頭左右擰, 但係又咬住nipple喎!! 會好痛架!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


514#
發表於 11-8-25 14:18 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-25 13:00
我個陣真係日日飲炒米茶,飲到口到WHERE

咁我又唔會悶喎!
e+日日都焗黑豆茶飲, 只要夠奶俾叮叮, 飲咩都冇所謂


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


515#
發表於 11-8-25 14:22 |只看該作者

引用:我想問下呢,+幾時可以飲七星茶之類???我陪

原帖由 hunghung215 於 11-08-25 發表
我想問下呢,
幾時可以飲七星茶之類???
我陪月話可以比紅荳B飲, 但我網上睇又話6個月先~~~:quest ...
我冇俾過b豬飲呢野,點解要飲




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


516#
發表於 11-8-25 14:36 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-25 13:41
我又驚成日抱住佢第日放唔低炸...其實會唔會嫁 ?

叮叮就係初生時, 嫲嫲成日抱, e+都成日扭抱


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


517#
發表於 11-8-25 14:37 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-25 14:06
我想問下呢,
幾時可以飲七星茶之類???
我陪月話可以比紅荳B飲, 但我網上睇又話6個月先~~~:quest ...

紅荳b啱啱滿月咋喎!! 我覺得暫時唔好俾呢d嘢佢飲住


男爵府

積分: 7967


518#
發表於 11-8-25 14:51 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-25 14:37
紅荳b啱啱滿月咋喎!! 我覺得暫時唔好俾呢d嘢佢飲住

陪月話飲得, 我都R晒頭.


男爵府

積分: 7967


519#
發表於 11-8-25 15:17 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-25 14:06
都係既,不過要說服c6

啱啱我我媽來了一陣,
我知佢好好, 好錫BB,
但我見佢唔識抱BB, 抱住佢亂FING, (由手心FING去手臂, 又由手臂FING返去手心,)
我真係... 唔知點講, 個心好唔舒服, 諗住由佢,唔出聲, 點知亞B即嘔奶, 雖然係2-3啖, 但我個心拿住拿住...
都忍唔住話左亞媽2句, 話FING到B嘔奶. 佢仲話無FING到...
其實我唔係嬲D咩, 不過個心好唔知點, 一方面好想比B亞媽湊, 但佢真係唔惦囉... 又唔肯學

唔知你MOM識唔識湊B, 但始終真係話又唔係, 唔話又唔係咁.... 個心會好UN架

加上你亞媽咁睇錢, 真係唔好制呀...


男爵府

積分: 7967


520#
發表於 11-8-25 15:19 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-25 14:36
叮叮就係初生時, 嫲嫲成日抱, e+都成日扭抱

紅荳B係比工人同D陪月成日抱,
而家都勁扭抱
第時佢地走晒, 我都唔知點,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo