想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3315


501#
發表於 11-9-4 10:26 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-4 08:15
暫時咩都冇,你呢?
有呀, 個胸漲左, 不過好怪, 一d都唔痛, 之前一定係漲就會痛架...
腳跟前日一踩落地好似有野"銀"住咁, 成日都係咁, 好似踩住d野行咁...
下腹呢2日就間唔中忍忍痛...


男爵府

積分: 6375


502#
發表於 11-9-4 10:47 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-4+08:33+Crub

原帖由 Cruby 於 11-09-04 發表
其實我無停過... 因為已經習慣左一早起身check, 所以排後都keep住一日一次... 呢幾日當然都係白雪雪啦....
...
我今日用過,白過白紙




男爵府

積分: 6375


503#
發表於 11-9-4 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-04+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-04 發表
琴晚見到紅d深左,同老公講dodo, 佢唔肯,跟著再見到哈哈笑,再同佢講,得左大家一齊中



...
係啦,要配合架




男爵府

積分: 6375


504#
發表於 11-9-4 10:49 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-4+08:15+暫時

原帖由 Cruby 於 11-09-04 發表
有呀, 個胸漲左, 不過好怪, 一d都唔痛, 之前一定係漲就會痛架...
腳跟前日一踩落地好似有野"銀"住咁, 成日 ...
你排卵後第幾日?





男爵府

積分: 6375


505#
發表於 11-9-4 10:57 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我唔敢等bingo時成日check紅d.... 會好緊張




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


506#
發表於 11-9-4 11:12 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-4+08:33+Crub

原帖由 Cruby 於 11-09-04 發表
其實我無停過... 因為已經習慣左一早起身check, 所以排後都keep住一日一次... 呢幾日當然都係白雪雪啦....
...
我都仲check緊,但得淺水印




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


507#
發表於 11-9-4 11:12 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-4+08:15+暫時

原帖由 Cruby 於 11-09-04 發表
有呀, 個胸漲左, 不過好怪, 一d都唔痛, 之前一定係漲就會痛架...
腳跟前日一踩落地好似有野"銀"住咁, 成日 ...
係好兆頭呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


508#
發表於 11-9-4 11:15 |只看該作者

引用:我唔敢等bingo時成日check紅d....+會好緊張

原帖由 siuangel1 於 11-09-04 發表
我唔敢等bingo時成日check紅d.... 會好緊張
其實都係呀!
我check都係因為我之前無見過深粗,先日日chevk睇下係咪未排咋




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


509#
發表於 11-9-4 11:26 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-4 11:15
其實都係呀!
我check都係因為我之前無見過深粗,先日日chevk睇下係咪未排咋



...
我會繼續check紅d做實驗,我已經non stop咁check住,因為好想知佢有咩變化,第時愛黎比新手用紅d既jm做ref,因為自己新手時都好多唔識,多得朋友比佢d record我睇,先至明白好多野
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


510#
發表於 11-9-4 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-04+發表正式失

原帖由 littlezoo 於 11-09-04 發表
再努力呀qq





珍珠宮

積分: 30303


511#
發表於 11-9-4 12:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-04+發表day+6/9

原帖由 littlezoo 於 11-09-04 發表
好密喎
係咪可以肯定14/15排?
紅d day13深粗,體溫day14最低,我諗係day14排,啱唔啱




珍珠宮

積分: 30303


512#
發表於 11-9-4 12:22 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-4+04:38+day+6/9/11

原帖由 Cruby 於 11-09-04 發表
如果真係14/15日排(你係體溫低轉高定係紅d深粗??) , 其實最好16/17日dodo, 18日太遲喇...
...
紅d day13深粗,體溫day14最低,係咪即係day14排?我老公剛同你講法差唔多,今個要改改再試




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


513#
發表於 11-9-4 12:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-04+發表

原帖由 qqj 於 11-09-04 發表
紅d day13深粗,體溫day14最低,我諗係day14排,啱唔啱
應該無錯!咁你dodo 完有無zip就patpat?




大宅

積分: 3315


514#
發表於 11-9-4 13:03 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-4 10:49
你排卵後第幾日?
今日排後第6日...
如果中左, 應該開始著床, 所以今日決定唔出街, 留係屋企... 哈哈~~~


大宅

積分: 3315


515#
發表於 11-9-4 13:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-4 10:57
我唔敢等bingo時成日check紅d.... 會好緊張
check紅d已經唔會緊張, 不過check到紅d有線就會緊張d... 哈哈...


大宅

積分: 3315


516#
發表於 11-9-4 13:05 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-4 11:12
係好兆頭呀
承你貴言呀!!!


珍珠宮

積分: 30303


517#
發表於 11-9-4 13:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-04+發表紅d+day

原帖由 littlezoo 於 11-09-04 發表
應該無錯!咁你dodo 完有無zip就patpat?
有呀,其實我近兩個cycle排卵後一星期,即m前一星期,都有齊所有bingo徵狀,但我諗最後都著唔到床,我高溫去唔到第14日,唔知係咪其他jm講黃體酮不足,應該會過2日去check下




珍珠宮

積分: 30303


518#
發表於 11-9-4 13:13 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-4+10:57+我唔

原帖由 Cruby 於 11-09-04 發表
check紅d已經唔會緊張, 不過check到紅d有線就會緊張d... 哈哈...
我m前係會有線,尋日紅d有線




大宅

積分: 3315


519#
發表於 11-9-4 13:20 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-4 12:22
紅d day13深粗,體溫day14最低,係咪即係day14排?我老公剛同你講法差唔多,今個要改改再試



...
嗯, 咁睇應該係day14唔係15日排喇。
如果你pattern係深粗後一日就低溫,
深粗果日(day 13) 一定要dodo, 因為丁丁就可以夠時間游定入子宮等旦旦。
低溫果日 (day 14) 可以唔do抖一日, 當然有心有力do埋就最好~~~
低溫後一日(day 15) 都最好dodo, 希望補飛,
但呢次相距check到深粗(day13早上) 最好唔好超過36小時會最好!

想bingo每個cycle只有3日機會咋...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


520#
發表於 11-9-4 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-04+發表

原帖由 qqj 於 11-09-04 發表
有呀,其實我近兩個cycle排卵後一星期,即m前一星期,都有齊所有bingo徵狀,但我諗最後都著唔到床,我高溫 ...
我今個cycle會遲左唔m先驗!上個cycle未夠鐘就check棒棒,蝕!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo