想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


501#
發表於 11-9-27 17:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 16:59
回覆 ChanyeungC9 的帖子

一方面好想安慰自己可能係咁.......我個6月龍bb.................

我由昨天就咀咒自己嚟M....不段講"快D嚟快D嚟....."希望這樣會有以外驚喜la~~(傻咗喇)
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


502#
發表於 11-9-27 17:08 |只看該作者
回覆 swlsw 的帖子

但我有D似到似未到既M,令我更加唔點知~
我唔會灰心架,今次唔得咪下次,龍BB我實追到架!!!!!!


男爵府

積分: 6108


503#
發表於 11-9-27 17:09 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

係囉,我都掛住佢


大宅

積分: 4617


504#
發表於 11-9-27 17:10 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 10:50
無話太特別,只係前陣子有一點唔知是否消化不良作嘔2days,現在晚上食飯見到都飽晒攪到我現在只係滾 ...

我個d係荷爾蒙藥無咩問題嫁己已問E生呢!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


505#
發表於 11-9-27 17:12 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,都好WO,有時講下反話會好D
我都咀咒下自己先....係你架喇,M小姐...快D現身啦!!!!!


大宅

積分: 4617


506#
發表於 11-9-27 17:14 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 17:12
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,都好WO,有時講下反話會好D

無錯喇....好似細個唔想中都不段咁講喇....但唔知點解會中law~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


507#
發表於 11-9-27 17:23 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,唔理咩方法,只要達成目標就得

係WO,你829 DAY 1, 正常係30號?


大宅

積分: 4617


508#
發表於 11-9-27 17:30 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 17:23
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,唔理咩方法,只要達成目標就得

係呀....但我想明天再check.....因為由星期日到今日好似好唔同,如果唔係我要做sit-up la....個肚好似有咗2個幾月咁.....Eeeeee~~~有b就話啫!!!!:;pppp:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


509#
發表於 11-9-27 17:32 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

好呀,等你好消息呀!!!!!!!!!!!!!!

我唔驗住..直至如果30號都仲係咁既情況我先會驗


大宅

積分: 4617


510#
發表於 11-9-27 17:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 17:32
回覆 ChanyeungC9 的帖子

好呀,等你好消息呀!!!!!!!!!!!!!!

我現在成日熱到要沖多次涼,又感覺心跳好似好急wor,又想個胃定定.....周身唔舒服!!見到耶食未食嗅到已想前兩天腳抽抽地筋....都唔知想點???!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


511#
發表於 11-9-27 17:50 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

嘩,,你好多中既徵狀,攪到我都好緊張!!!!!!!!希望你中呀!!!!!!!!!!!
驗完要即刻報喜~!!!


大宅

積分: 4617


512#
發表於 11-9-27 17:52 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 17:50
回覆 ChanyeungC9 的帖子

嘩,,你好多中既徵狀,攪到我都好緊張!!!!!!!!希望你中呀!!!!!!!!!!!

.....但我仍咀咒自己!!!M小姐COME ON~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


513#
發表於 11-9-27 18:00 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

今日好忙,帶左個仔去圖書館、playroom玩,我仲未m到呀!




男爵府

積分: 6108


514#
發表於 11-9-27 18:07 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 一齊念力




男爵府

積分: 6108


515#
發表於 11-9-27 18:09 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

你番黎喇!!
都估到你同囝囝出街
仲有機呀!我仲係唔上唔落..




大宅

積分: 4617


516#
發表於 11-9-27 18:13 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 18:09
你番黎喇!!
都估到你同囝囝出街
仲有機呀!我仲係唔上唔落..

係law~~~我兩不知幾掛住妳呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


517#
發表於 11-9-27 18:14 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 18:07
哈哈 一齊念力

一齊念咒.....Miss M I miss u so much~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


518#
發表於 11-9-27 18:15 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 18:00
今日好忙,帶左個仔去圖書館、playroom玩,我仲未m到呀!

妳身理有無咩唔同呀????
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3256


519#
發表於 11-9-27 18:20 |只看該作者
我都等緊......一係M小姐你快D來......一係就比我中啦.....
等待好辛苦的, 我28/8 Day 1, cycle 31.....


男爵府

積分: 6108


520#
發表於 11-9-27 18:31 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

好少撞正三個一齊係到 總有一個會唔見左 哈哈 尋日係我

係呢
有無咩唔同左呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo