自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


子爵府

積分: 10238


501#
發表於 12-11-20 15:49 |只看該作者

回覆:Angel_BB 的帖子

樓主係因為老公唔支持所以至咁做,罪灰禍首係佢老公,如果佢一早尊重老婆,比個女送婆婆最後一程,樓主又使乜行呢一步




珍珠宮

積分: 41081

畀面勳章


502#
發表於 12-11-20 15:54 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

係自己母親即係個女既外婆 母親只得一個 如果係我一定會帶 無阿媽何來會有自己呢 五歲已經不算太細 可以做足安全措施



感恩每一天


禁止訪問

積分: 2775


503#
發表於 12-11-20 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28244


504#
發表於 12-11-20 16:00 |只看該作者
好耐未試過咁想爆粗,有你咁既裙腳仔老公,真係..1000000000000000x
乜差都阿媽話,乜差都話你家傳統點點點,乜差都係你阿媽做出發點,嫁著你咁既老公,真係想愛你都難.後悔都黎唔ji,死阿媽咁慘,仲要俾個老公係到講三講四,好似阿婆會成為厲鬼怨住個孫咁,真係把幾火..

好彩我老公當年只係反映佢阿媽點講,我唔聽,老公無再迫我,亦無兇我(你分明兇佢,又話個孫有乜事邊個負責,你賴得就賴啦,唔去,你係咪保你個女有100yrs 命呀,係咪保佢一世無病呀,一世發達嗎? 迂腐都無人有),否則我唔ko佢就奇.

開到十個post黎話你老公都唔夠呀!


其實事件最衰是老公,唔係奶奶佢地,咁既老公仲夠胆回應,你等俾網民起底鏟上天啦.


別墅

積分: 570


505#
發表於 12-11-20 16:00 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

樓主老公根本就喺到怪責個老婆要帶個女去,你地有幾錫個女同送阿婆有咩關係?真係睇你啲回應睇到講粗口,講到你老豆老媽好似受害人咁,諗下點解會搞成咁,咪就係因為你呢個又自私又唔理人感受既男人處理不當囉!你老婆咁傷心既時候仲掛住講自己老豆老母點點點而唔係陪個老婆去面對啲咁唔開心既事,真係可笑!




伯爵府

積分: 17446

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 有「營」勳章 BK Milk勳章


506#
發表於 12-11-20 16:02 |只看該作者
自己媽媽, 點解唔可以呀?


伯爵府

積分: 17164


507#
發表於 12-11-20 16:06 |只看該作者
其實既然樓主老公都睇過JOE媽媽的留言,相信他都會從另外的角度再去考慮呢件事,真心希望樓主老公能在這個艱難時刻同樓主一齊去跨過呢一步,祝願你地一家以後能健康快樂,生活融洽,不快事過左去就算,大家以後好好溝通啦!!!!!!!!


伯爵府

積分: 17164


508#
發表於 12-11-20 16:07 |只看該作者
其實既然樓主老公都睇過JOE媽媽的留言,相信他都會從另外的角度再去考慮呢件事,真心希望樓主老公能在這個艱難時刻同樓主一齊去跨過呢一步,祝願你地一家以後能健康快樂,生活融洽,不快事過左去就算,大家以後好好溝通啦!!!!!!!!


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


509#
發表於 12-11-20 16:07 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

唔去,將來會遺憾的!當年我朋友走左,撞正我生日後同坐月,我知我媽咪會叫我唔好去。最後我選擇無去,我心一路都後悔



~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


子爵府

積分: 13658


510#
發表於 12-11-20 16:07 |只看該作者

引用:Quote:EMILY428+發表於+12-11-20+12:27+我

原帖由 ivory0915 於 12-11-20 發表
唔係想同你嗌交,得罪講句 -> 有幾難過都係你+你父母一手做成的 ~
無錯,就算樓主c6講到父母點錫個孫點仆心仆命,始終都是自私,襯家過身咁大件事,完全無理過個新抱的感受,仲唔係自私係咩呀?




珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


511#
發表於 12-11-20 16:11 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

樓主呀樓主 睇下幾多人幫你 仲唔現身樓主個老公呀 其實我同你一樣 我個女5歲的話白事唔會帶佢去 不過e個係我同老公既共識 孝順唔係死左先黎孝順 在生時孝順比死左先黎孝順仲好 不過每個家庭都唔同 唔係人人咁諗 再講係到就算你父母出發點係好都好 佢身份係6299 講出黎意思會變左嫁 試下倒番轉個角式 會好唔同


複式洋房

積分: 476


512#
發表於 12-11-20 16:12 |只看該作者
5歲唔怕LA~~
我相信你媽媽都想你囡囡送佢最後一程~~
親人百無禁忌GEI!!
我婆婆走個陣, 我表嫂有左冇耐, 都照去, 始終我婆婆都係等僅LEE個B!!
而家BB出世都健健康康~~
仙人一定會保佑GEI!!


子爵府

積分: 14437


513#
發表於 12-11-20 16:15 |只看該作者
樓主C6 , 你自己諗下喇!
你自己都有個女, 第日當你做左人外公! 你女婿咁對你自己..你有咩感受呀??


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


514#
發表於 12-11-20 16:17 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:36
我講多次 我阿爸阿媽去
如果囡囡仲未大 我都唔會比佢去
我阿爸阿媽都係咁講!

係男人既就自己光明正大開個ac上嚟講啦, 點解要不停用個老婆既ac上嚟辯駁?????

他朝你父母去左, 佢地或你5想你女去送最後一程係你同你父母意願.....
但如今你老婆同佢屋企想你女去送婆婆一程, 係你老婆同佢屋企人意願.....
調返轉講, 如果將來你老婆同佢外家既人一定堅持要你女去送爺爺嫲嫲一程, 你又會點????
而家講到尾都係你外母既喪事, 咪比返你老婆話事囉.....
自己媽媽過左身已經夠傷心, 重要得5到老公同男家體諒, 想個孫送外婆一程, 又要你呢個老公不停搬個老爺奶奶出嚟壓自己, 做你老婆真係夠慘囉~


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


515#
發表於 12-11-20 16:19 |只看該作者
樓主C6,
相信你是一個好愛護囡囡的好爸爸,
如果他日囡囡長大嫁了人,
遇上類似情況,
你會有什麼反應?
希望樓主C6懂得易地而處,
人能將心比己, 就會變得心平氣和了!


禁止訪問

積分: 102652


516#
發表於 12-11-20 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


517#
發表於 12-11-20 16:29 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

好想知道樓主個女搞掂哂所有野之後以後仲會唔會番男家 未見過咁叻既媳婦 識玩曲線 好值得大家學習 用群眾壓力大番男家轉頭 不過都要睇番個老公係咩人 怕老婆未唔要成個男家 唔怕老婆就分分鐘搞到離婚 我好 好奇最後你地會點拆


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


518#
發表於 12-11-20 16:29 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

我會帶!!!!



simple is the best~


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


519#
發表於 12-11-20 16:35 |只看該作者
lailaiha 發表於 12-11-20 16:07
唔去,將來會遺憾的!當年我朋友走左,撞正我生日後同坐月,我知我媽咪會叫我唔好去。最後我選擇無去,我心 ...
你同我一樣.我朋友當時重病,我屋企人唔俾我去.到几個月後佢過身,我都未去見過佢一臉.

我到而家自己去拜佢,我都會對住佢幅相喊,同講對唔住.我有時發夢都會發到同佢一齊.
  


子爵府

積分: 14777


520#
發表於 12-11-20 16:40 |只看該作者
本帖最後由 bbfish1992 於 12-11-20 17:17 編輯

回覆 EMILY428 的帖子

sorry for the post

希望樓主夫婦床頭打交床尾和

點評

sharon_pig  我相信好多小朋友都去過靈堂,問下那裡的人點解決是最好的方法  發表於 12-11-20 17:10

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo