Ivy124 寫道:
我地叫3個餐....o黎得兩樣野...唔計野飲...個麵重要係未煮熟...份多士就話整唔到..所以變左麵包...重話減番我地錢...我咪話唔駛減喇...我唔要呀...比佢激鬼c![]()
[quote]
ringoivy 寫道:
咁李助抺忍半卑奶茶咁少呀![]()
起碼實言佢一個餐先走啦
![]()
![]()
![]()
[quote]
但會吾會有D零食响七面買吾到架???

WINNIEYIP 寫道:
唉~~~禾其實械入去襯吓熱鬧豬嘛,因為香港矛乜地方巧去![]()
![]()
[quote]
elaineho73 寫道:
我今年都去左第四年啦! 我每年都係開幕個朝去, 真係少人好多,到我走既時間個人係禁入場, 我睇到就驚啦! [quote]
係呀...不過就咁無左D生意真係幾肉痛架!!!!

Ivy124 寫道:
咁佢地又無野喎...我老公走出去同佢地講...你地都整唔到d燈同冷氣架啦...咁d野食我地唔要喇...之後咪走lor
[quote]
JAY媽 寫道:
佢地做生意緊係爽LEE俾番多少佢地賺啦!好彩你無俾佢地大到啫!!!
![]()
![]()
![]()
我都知呀,但就係吾知响邊樹睇同埋排期剝囉!!!

Ivy124 寫道:
你隻智慧齒蛀左無錢剝...所以口嗅呀![]()
![]()
其實政府有d牙醫都好平架
[quote]
JAY媽 寫道:
等我下次鄭面咀LEE一啖賣豬蘿!!!
![]()
![]()
![]()
:-( 我都係因為隻智慧齒蛀左無錢剝咋~~~~ :-( :-( :-( [quote]