立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 880
大宅
積分: 4513
禁止發言
積分: 3833
積分: 1207
sizrachel 寫道: sharon fu 生熟意米 媽媽話對男仔[咕咕]不太好,所以我未給過細佬飲,
積分: 2138
sizrachel 寫道: 你們會不會給bb看卡通片? 最近給細佬看了 [ boo } 卡通片他喜歡看, 在明珠台 8:15 am星期六做, 因為 好多顏色 , 可以學下英文..... sharon fu 生熟意米 媽媽話對男仔[咕咕]不太好,所以我未給過細佬飲,
積分: 2555
Emen 寫道: 星期六比我起街市買倒鮮淮山, 買左1小look ($4) 琴日煲左 淮生節瓜魚粥...但呀囡唔係好鐘意食, 我估又係因為魚. 今日: 西蘭花 淮山 水展 粥 + 雪梨雪耳萍果水 生果: 皇帝蕉 萍果
SweetBaby2006 寫道: Shirely 我囝囝英文名係ISAAC, 因我喜歡名字的意思
SharonFu 寫道: SHIRLEY, 細佬嗰個是豬耳頭COOL,响年宵市場買...佢一戴呢嗰嘢會勁開心同大叫(好似發咗癲咁).
edmondshirley 寫道: SweetBaby2006: Isaac = 以撒/ 艾薩克 (希伯來語,意思:笑). Isaac Newton 係牛頓, wa.......... 勁人呀 ~~~
edmondshirley 寫道: 我想問下新鮮淮山應該係街市邊個檔口到買架 ? THX !
禁止訪問
積分: 1142
yanwong 寫道: ChloeMon : 飲得湯.... 我個b好早飲啦,我地煲咩湯都會俾d佢飲,佢勁鍾意, 由其係...番茄薯仔湯,佢係湯王 ! 初初嗰時會小小俾佢試下,睇下佢鍾唔鍾意飲,慢慢佢飲先會多d多d... :mrgreen:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy