跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 880


501#
發表於 07-3-19 10:52 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SHIRLEY,
細佬嗰個是豬耳頭COOL,响年宵市場買...佢一戴呢嗰嘢會勁開心同大叫(好似發咗癲咁).
今日細佬:合掌瓜,雞蛋黃魚粥.湯:青紅蘿蔔西施骨湯.
生果:香蕉.
尋日煲咗蘋果雪梨水,細佬都好鐘意. 其實蘋果雪梨水是不是比軟潤,一個星期可以飲幾多次呀.


大宅

積分: 4513


502#
發表於 07-3-19 11:13 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!


Shirley

Issac好呀,當初未知仔/女時
諗住仔叫Issac, 女: Chloe

木瓜雪2 ok 嫁(剛買左一本bb食譜介紹)

Chloe: 菠菜,達沙魚粥
粟米,紅蘿白水(當水飲)


禁止發言

積分: 3833


503#
發表於 07-3-19 12:31 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1207


504#
發表於 07-3-19 13:40 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

咁都係少飲開奶茶

Shirely
我囝囝英文名係ISAAC, 因我喜歡名字的意思

sizrachel 寫道:

sharon fu
生熟意米 媽媽話對男仔[咕咕]不太好,所以我未給過細佬飲,


禁止發言

積分: 3833


505#
發表於 07-3-19 13:57 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2138


506#
發表於 07-3-19 14:27 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

星期六比我起街市買倒鮮淮山, 買左1小look ($4) 琴日煲左 淮生節瓜魚粥...但呀囡唔係好鐘意食, 我估又係因為魚.

今日: 西蘭花 淮山 水展 粥 + 雪梨雪耳萍果水
生果: 皇帝蕉 萍果


別墅

積分: 880


507#
發表於 07-3-19 14:29 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

咁..少d飲生熟意米煲嗰d糖水囉...
豆漿係唔係都好涼o架? 家姊差不多2歲我先俾佢飲呀.
我有俾emo佢地睇呀..每日明珠4.30pm都有得睇...
星期六都開吓俾佢地睇先..
sizrachel 寫道:
你們會不會給bb看卡通片? 最近給細佬看了 [ boo } 卡通片他喜歡看, 在明珠台 8:15 am星期六做, 因為 好多顏色 , 可以學下英文.....

sharon fu
生熟意米 媽媽話對男仔[咕咕]不太好,所以我未給過細佬飲,


大宅

積分: 2555


508#
發表於 07-3-19 15:04 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Emen 寫道:
星期六比我起街市買倒鮮淮山, 買左1小look ($4) 琴日煲左 淮生節瓜魚粥...但呀囡唔係好鐘意食, 我估又係因為魚.
今日: 西蘭花 淮山 水展 粥 + 雪梨雪耳萍果水
生果: 皇帝蕉 萍果


Emen :
我想問下新鮮淮山應該係街市邊個檔口到買架 ? THX !
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


509#
發表於 07-3-19 15:08 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SweetBaby2006 寫道:
Shirely
我囝囝英文名係ISAAC, 因我喜歡名字的意思


SweetBaby2006:

吾好意思, ISSAC個名係點解架 ?? 我其實都不太清楚 ISSAC 點解, 反而 MATTEW 係馬太, (門徒之一).
係呢, 你囝囝中文名係自已改定比人改架 ?
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


510#
發表於 07-3-19 15:10 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SharonFu 寫道:
SHIRLEY,
細佬嗰個是豬耳頭COOL,响年宵市場買...佢一戴呢嗰嘢會勁開心同大叫(好似發咗癲咁).


Sharon :

細佬對大豬耳頭 cool, 真係好靚, 好Q呀 ~~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 1207


511#
發表於 07-3-19 15:30 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Shirely

ISSAC 係由 ISAAC 演變出來。ISAAC 係人名, ISSAC 不是人名亦沒有特別意思。ISAAC means "he laughs". Because I want my son is a happy boy.

中文名是99及C6搵人改

Behind the English Name--Click Here


大宅

積分: 2555


512#
發表於 07-3-19 15:57 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SweetBaby2006:

Isaac = 以撒/ 艾薩克 (希伯來語,意思:笑).
Isaac Newton 係牛頓, wa.......... 勁人呀 ~~~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 1207


513#
發表於 07-3-19 16:12 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

edmondshirley

對呀! 我想囝囝天天都是笑口常開, 開開心心。

今日囝囝食南瓜豬肉粥+香蕉蓉+蘋果紅蘿蔔粟米水。

edmondshirley 寫道:
SweetBaby2006:

Isaac = 以撒/ 艾薩克 (希伯來語,意思:笑).
Isaac Newton 係牛頓, wa.......... 勁人呀 ~~~


大宅

積分: 2138


514#
發表於 07-3-19 16:37 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

edmondshirley,

我起蔬菜部買架 ~ 你去問下d菜檔, 佢地多數有收埋幾look

edmondshirley 寫道:
我想問下新鮮淮山應該係街市邊個檔口到買架 ? THX !


大宅

積分: 4513


515#
發表於 07-3-19 22:15 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Sizrachel

書名係"給寶寶最好的第一口食譜"

原來可以煲好多食比阿囡
我只係識整幾樣,阿囡食到悶悶地

各位媽咪

係唔係可以煲湯比bb飲啦!
第一次飲最好煲邊隻湯,比d意見,Thanks


禁止訪問

積分: 1142


516#
發表於 07-3-20 01:19 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1207


517#
發表於 07-3-20 09:31 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

請問各位媽咪, 有什麼方法只要蛋黃不要蛋白呢(生雞蛋的時候)


大宅

積分: 4513


518#
發表於 07-3-20 09:36 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

yanwong

等我試下先,第一次飲番茄薯仔湯先,好似正氣d
咩野時間飲好? 先飲小小湯,後食粥?
當小食時間飲 ?
藥材湯都ok ?

先謝謝呀!
yanwong 寫道:
ChloeMon :

飲得湯....
我個b好早飲啦,我地煲咩湯都會俾d佢飲,佢勁鍾意,
由其係...番茄薯仔湯,佢係湯王 !
初初嗰時會小小俾佢試下,睇下佢鍾唔鍾意飲,慢慢佢飲先會多d多d... :mrgreen:


禁止發言

積分: 3833


519#
發表於 07-3-20 09:39 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2555


520#
發表於 07-3-20 09:58 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

[quote]
Emen 寫道:
edmondshirley,
我起蔬菜部買架 ~ 你去問下d菜檔, 佢地多數有收埋幾look
[quote]

Emen:
THX ^^ 等我今日去街市睇下買吾買到先. :-P
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo