立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13667
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:10 3個月之前你唔食得多都無所謂,因為系肥落媽媽到,但3個月打後你就開始要食多d野,因為啊b開始搶營養!我個 ...
waynewy827 發表於 11-8-17 11:11 咁橫掂爭2日都去曾醫生度照, 咁咪約早兩日去囉!~~~都好肉赤架, 不過冇計, 唔慳得! 冇架啦, 下次唔會有緊急 ...
waynewy827 發表於 11-8-17 11:13 真係開心~~~~記住代我同你babe say hi~~~
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:14 甘醫生有無話比你聽邊個系頭同心臟!我6w照時,醫生只講邊到系心臟同頭! ...
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:25 我有check紅綠d,但但個時紅d淺線,綠d未有反應,我以為紅d又系m前線!
積分: 10404
原帖由 vivianbabywai 於 11-08-17 發表 我直頭覺得你系超級恨仔
vivianbabywai 發表於 11-8-17 11:26 我直頭覺得你系超級恨仔
K.K.NG 發表於 11-8-17 11:45 我由一個月搽到生完一個月,個肚都花到好似地圖咁啦!
大宅
積分: 4867
原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表 游水的話, 係唔會著2件頭呀! 你問下教水亞siuhei
K.K.NG 發表於 11-8-17 11:53 我都係咁話!
siuheijoeblack 發表於 11-8-17 12:00 我反工同操水先著賽衣,如果普通游水都係著bikini
積分: 10483
原帖由 K.K.NG 於 11-08-17 發表 係呀!
原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表 我只係覺得亞b 好似好大份咁, 我個肚皮好扯, 背脊都有少少扯啦!
原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表 我叫c6 揀d衫顏色, 佢都第一件羅開粉紅色唔揀呀! 上次佢幫babe 揀佐件衫, 話係女仔d, 但都係藍色呀! ...
原帖由 buzztigger 於 11-08-17 發表 我成日都覺得去泳池唔好咁著, 蝕晒比d亞伯呀!
vivianbabywai 發表於 11-8-17 12:03 我條腰都開始扯住,特別系食飽左之後!
積分: 11711
buzztigger 發表於 11-8-17 11:46 係曾醫生到第一次照係8w, 有1.51cm
男爵府
積分: 5810
buzztigger 發表於 11-8-17 11:51 個醫生好鍾意將d野講2次呀! 第一次去照無咩好睇, 開佐2次心跳比我地聽呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy