立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18057
AE_bb 寫道: 不過唱國歌就.......
積分: 19429
KITTYMAMA 寫道: [quote] 我地係中國人嚟架
AE_bb 寫道: 但係唔知點解我對大6 真係冇乜好感..... 可能見到d大6人嘅行為
KITTYMAMA 寫道: [quote] 雖然我都唔係太喜歡, 但畢竟我地係中國人, 係不容否認既事實, 我地呢一代係冇咩國家觀念, 我希望我既下一代有
子爵府
積分: 13946
小琪 寫道: 各位靚太!! 早晨呀!!!!好耐冇見啦!! [size=xx-large]好嗎??? 希望你地仲記得我啦!~~
AE_bb 寫道: 咁又係嘅.....[quote] KITTYMAMA 寫道: [quote] 雖然我都唔係太喜歡, 但畢竟我地係中國人, 係不容否認既事實, 我地呢一代係冇咩國家觀念, 我希望我既下一代有
KITTYMAMA 寫道: 雖然我都唔係太喜歡, 但畢竟我地係中國人, 係不容否認既事實, 我地呢一代係冇咩國家觀念, 我希望我既下一代有
AE_bb 寫道: 肥仔媽咪, 工人有冇返黎呀 :mrgreen:
男爵府
積分: 6686
肥仔媽咪 寫道: [quote] AE_bb 寫道: 肥仔媽咪, 工人有冇返黎呀 :mrgreen:
肥仔媽咪 寫道: 中國將會越來越強大, 我們下一代一定會為身為中國人而驕傲!
AE_bb 寫道: 你呢句野有d "對白" feel [quote] 肥仔媽咪 寫道: 中國將會越來越強大, 我們下一代一定會為身為中國人而驕傲!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy