美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5201#
發表於 17-6-15 19:43 |只看該作者
oscarngym 發表於 17-6-15 19:30
唔好意思,想請教大家,因為真係攪唔清,你地講既水律mask係咪即係圖中呢set?但係佢明明寫住cream

...

Mask係呢支

[Gmarket](APM) 雪花秀 玉容撕拉面膜/ 雨润睡眠面膜 外(选一)
http://mg.gmarket.co.kr/Item?goodscode=856541055
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5202#
發表於 17-6-15 19:44 |只看該作者
Melodyangel 發表於 17-6-15 19:41
剛見到佢有email話有折上折,有coupon 雙重優惠,但我入去又唔知download 邊張,㩒完都見唔到我有得用雙重 ...

其實我好多時有理無理拎哂先,睇下邊張用到,如果有雙重優惠會顯示出黎架



珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5203#
發表於 17-6-15 19:45 |只看該作者
Melodyangel 發表於 17-6-15 19:37
thanks

恭喜恭喜


大宅

積分: 2817


5204#
發表於 17-6-15 19:49 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-15 19:31
回覆 sakusaku 的帖子

咁可以用到幾多張coupons扣呀

我買4sets,每set用1張,有2張扣10000won,另外2張係扣3000won


男爵府

積分: 6774


5205#
發表於 17-6-15 19:50 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 19:44
其實我好多時有理無理拎哂先,睇下邊張用到,如果有雙重優惠會顯示出黎架

我有拎哂先。。。但又見唔到雙重優惠。。。好失望


男爵府

積分: 6774


5206#
發表於 17-6-15 19:50 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 19:45
恭喜恭喜

thanks


男爵府

積分: 6774


5207#
發表於 17-6-15 19:56 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 19:44
其實我好多時有理無理拎哂先,睇下邊張用到,如果有雙重優惠會顯示出黎架

呢張
Screenshot_20170615-195406.JPEG


男爵府

積分: 6900


5208#
發表於 17-6-15 20:12 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chonglulu 於 17-6-15 20:13 編輯

哇,今日d post去得好快,你地洗唔洗反工?衣度好似好多媽媽級,好羨慕,又想早生輕鬆d但又生左就無freedom(小學前應該無,唔想無得gym/facial 阿唉),好怕產前產後憂鬱,因為我好怕生b肥左修唔反身(平時做開gym)


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5209#
發表於 17-6-15 20:22 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-15 20:12
哇,今日d post去得好快,你地洗唔洗反工?衣度好似好多媽媽級,好羨慕,又想早生輕鬆d但又生左就無freedom ...

我返工無嘢做就偷偷地上網

我係唔生小朋友既jm,年紀大啦,出年40,無心又無力所以唔想生出黎害佢,俗語話有仔趁嫩生係啱架


子爵府

積分: 13242


5210#
發表於 17-6-15 20:25 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 19:44
其實我好多時有理無理拎哂先,睇下邊張用到,如果有雙重優惠會顯示出黎架

Me too
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 8829


5211#
發表於 17-6-15 20:27 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-15 19:13

post左昨日買野送既sample在隔離帖


男爵府

積分: 8829


5212#
發表於 17-6-15 20:28 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-15 20:12
哇,今日d post去得好快,你地洗唔洗反工?衣度好似好多媽媽級,好羨慕,又想早生輕鬆d但又生左就無freedom ...

今日公司唔忙所以可以成日上來


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5213#
發表於 17-6-15 20:32 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 20:27
post左昨日買野送既sample在隔離帖



男爵府

積分: 6900


5214#
發表於 17-6-15 20:33 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 20:22
我返工無嘢做就偷偷地上網

我係唔生小朋友既jm,年紀大啦,出年40,無心又無力 ...

其實我都唔系特別中意小朋友,不過好似女人的責任,同埋怕唔生後悔(我媽成日講,話玩到40-50咩都比你玩曬跟著就悶)


男爵府

積分: 5670

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5215#
發表於 17-6-15 20:37 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-15 20:33
其實我都唔系特別中意小朋友,不過好似女人的責任,同埋怕唔生後悔(我媽成日講,話玩到40-50咩都比你玩曬 ...

其實唔會㗎,早生有早生好,好似我咁,廿頭生,阿仔今年升中,前兩年開始已經唔係好使點理,我哋仲有心有力,可以周圍去


子爵府

積分: 13242


5216#
發表於 17-6-15 20:40 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-15 20:12
哇,今日d post去得好快,你地洗唔洗反工?衣度好似好多媽媽級,好羨慕,又想早生輕鬆d但又生左就無freedom ...

有得揀一定係襯後生生b好呀,一來生完身體復原得快d、二來揍同教都要心力體力,我2X歳生阿囝,阿囝依家20歲讀緊大學,出街好多人都話我晤似個囝咁大,有時晤洗憂慮太多,囝囡由天賜,一切隨緣
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


5217#
發表於 17-6-15 20:41 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-15 20:27
post左昨日買野送既sample在隔離帖

收到一陣過去
***南無阿彌陀佛***


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5218#
發表於 17-6-15 20:43 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-15 20:33
其實我都唔系特別中意小朋友,不過好似女人的責任,同埋怕唔生後悔(我媽成日講,話玩到40-50咩都比你玩曬 ...

要睇下你另一半點諗,最緊要大家有共識,而唔係一個好想要,一個唔多想。

我識既朋友中,都好多人無要小朋友(至於咩原因就無講,有一對超鍾意小朋友添),我地兩個都鍾意小朋友,但只限同佢玩,當要自己湊,一定無可能既事(我地自己知自己事)


男爵府

積分: 5670

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5219#
發表於 17-6-15 20:44 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-15 18:37
我覺得呢隻係緊緻,fu 落去已經好薄好貼面,同夠滋潤

你講個隻我覺得夏天用潤咗小小


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


5220#
發表於 17-6-15 20:44 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-15 20:40
有得揀一定係襯後生生b好呀,一來生完身體復原得快d、二來揍同教都要心力體力,我2X歳生阿囝,阿囝依家20 ...

係,我妹20歲生個仔,仔今年中三,已經唔洗點理,所以有仔趁嫩生係啱

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo