立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 145167
yiu_mimi 發表於 21-12-9 11:45 學跳舞都好貴架
珍珠宮
積分: 31517
ChammyMAMA 發表於 21-12-9 22:47 佢跳嗰間7x蚊一堂
siujanjan 發表於 21-12-10 12:35 我囡$100/堂, 不過非常近屋企
積分: 45007
yiu_mimi 發表於 21-12-10 23:16 抵喎!我去過太子/北角跳,過百一堂!如近屋企都唔錯,慳返搭車時間
ChammyMAMA 發表於 21-12-10 23:17 佢話呢間有學生價呀~佢成日周圍8,邊度有平靚正嘅嘢,所以我都唔洗理佢 ...
yiu_mimi 發表於 21-12-10 23:29 幫媽媽慳錢,叻女
ChammyMAMA 發表於 21-12-10 23:32 佢個實現夢想基金用曬喇,要用零用錢繼續夢想,成日問我可唔可以資助佢 我 ...
積分: 43031
yiu_mimi 發表於 21-12-11 01:06 有夢想 我哋早餐通常都係簡單食吓麵包、粟米片、鮮奶豆奶
TobsterBB 發表於 21-12-11 23:48 你個女咁乖咁識諗又幫你慳錢, 有時都可以資助下佢少少等佢開心下 ...
公爵府
積分: 26278
TobsterBB 發表於 21-12-11 23:50 btw今年BTS喺MAMA囊括九大獎, 可喜可賀
mingaga 發表於 21-12-12 02:49 真正實力的表現
TobsterBB 發表於 21-12-11 23:46 北角邊度?
yiu_mimi 發表於 21-12-12 11:33 可惜今年BTS未能出席領獎
yiu_mimi 發表於 21-12-12 11:39 https://www.instagram.com/p/CXSrwgRPQFA/?utm_medium=copy_link Friends junction 呢間幾好!阿sir 教 ...
TobsterBB 發表於 21-12-11 23:47 我女早餐淨係半杯奶, 有時連奶都唔飲
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy